Og³oszenie z dnia 2022-09-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00369136/01 - Wynik z dnia 2022-09-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego w 2022-2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: BIURO OBS£UGI SZKÓ£
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790740877
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowe Osiedle 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Raczki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-420
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875686135
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bosraczki@hot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bos.raczki.biuletyn.net/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego w 2022-2024 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-022ff9dd-3406-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00347167
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê drog± elektroniczn±
przy u¿yciu miniPortalu dostêpnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https;//epuap.gov.pl/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP
ma dostêp do formularzy: Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu,
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostêpnym pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej
(ePUAP)
3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego
Regulaminu.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: „Formularz z³o¿enia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Biuro Obs³ugi Szkó³ w Raczkach (adres: ul. Nowe Osiedle 2, 16-420 Raczki)
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: iod@raczki.pl
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Dostawa oleju
napêdowego do autobusów szkolnych u¿ytkowanych przez Biuro Obs³ugi Szkó³ w Raczkach w 2022-2024 r.”
prowadzonego w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo
zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania
umowy.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
- dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane do-tycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu
sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
2. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o którychmowa w art. 15 i art. 16 Rozporz±dzenia, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora.
4. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust.
1 Rozporz±dzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u,
Administrator nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporz±dzenia.
5. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w
szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
6. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16
Rozporz±dzenia, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
7. Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które siê
opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporz±dzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BOS.251.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego w 2022-2024 r. kod CPV: 09.13.51.00-5 olej opa³owy
dla eksploatowanej przez zamawiaj±cego kot³owni w okresie 21.09.2022-31.12.2024 wg nastêpuj±cej specyfikacji:
a) olej opa³owy lekki– warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42 600 kJ/kg, zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,10%, zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg, zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg - ³±czna ilo¶æ maksymalnie 42.000 l/rok (z mo¿liwo¶ci± zmniejszenia ilo¶ci) – sukcesywna dostawa wg telefonicznych dyspozycji „zamawiaj±cego” sk³adanych na 2 dni przed wymaganym terminem dostawy, dostawy samochodowe loco magazyn zamawiaj±cego, warunki p³atno¶ci za dostawê – przelew 14, 21, 30 dni od dnia otrzymania faktury.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-21 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Tryb oceny ofert
oferty oceniane bêd± w dwóch etapach:
I etap: ocena w zakresie wymagañ formalnych i kompletno¶ci oferty
Oferty nie spe³niaj±ce wymagañ okre¶lonych ustaw± Prawo Zamówieñ Publicznych i SWZ zostan± odrzucone.
II etap: ocena merytoryczna wg kryterium okre¶lonego poni¿ej
W II etapie rozpatrywane bêd± oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu z³o¿one przez Oferentów nie podlegaj±cych wykluczeniu.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria przypisuj±c im odpowiednio wagi procentowe:
A: Cena brutto za realizacjê ca³ego zamówienia - 60 %
Ocena ofert (liczba punktów przyznanych przez cz³onka komisji) dokonywana bêdzie w kryterium cena brutto za realizacjê zamówienia wg nastêpuj±cego wzoru:
Najni¿sza cena ofertowa brutto
cena oferty badanej x 100 x waga kryterium (60%)
B. Termin p³atno¶ci (waga): - 40 %
Ocena ofert (liczba punktów przyznanych przez cz³onka Komisji przetargowej) dokonywana bêdzie w kryterium termin p³atno¶ci wg nastêpuj±cych zasad:
Wykonawca otrzyma 0 pkt je¿eli zaproponuje w ofercie 14 dniowy termin p³atno¶ci za wystawion± fakturê,
- Wykonawca otrzyma 20 pkt je¿eli zaproponuje w ofercie 21 dniowy termin p³atno¶ci za wystawion± fakturê,
- Wykonawca otrzyma 40 pkt je¿eli zaproponuje w ofercie 30 dniowy termin p³atno¶ci za wystawion± fakturê.
Wymagane jest aby zaproponowany przez Wykonawcê termin p³atno¶ci za wystawion± fakturê wynosi³ 14, 21 lub 30 dni liczonych od dnia jej dostarczenia Zamawiaj±cemu
- Punkty przyznane przez cz³onków komisji przetargowej w ramach poszczególnych zadañ
podlegaj± sumowaniu.
- Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska³a ³±cznie najwiêksz± liczbê
punktów ramach poszczególnych zadañ.
- Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e posiadaj± aktualn± koncesjê na obrót paliwamiwydan± na podstawie art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 716 z pó¼n.
zm.)
Uwaga !
W przypadku wyga¶niêcia koncesji w okresie obowi±zywania umowy, Wykonawca ma obowi±zek niezw³ocznie dostarczyæ
Zamawiaj±cemu aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na ca³y
okres trwania umowy.
W przypadku oferty wspólnej Zamawiaj±cy ¿±da, aby w/w uprawnieniami wykaza³ siê ten Wykonawca (lub Wykonawcy),
który faktycznie bêdzie realizowa³ tê czê¶æ zamówienia, wobec której wymagane s± w/w uprawnienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu
potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca sk³ada:
aktualn± koncesjê na obrót paliwami wydan± na podstawie art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U.
z 2021 r., poz. 716 z pó¼n. zm.)
Uwaga !
W przypadku wyga¶niêcia koncesji w okresie obowi±zywania umowy, Wykonawca ma obowi±zek niezw³ocznie dostarczyæ
Zamawiaj±cemu aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na ca³y okres
trwania umowy.
W przypadku oferty wspólnej Zamawiaj±cy ¿±da, aby w/w uprawnieniami wykaza³ siê ten Wykonawca (lub Wykonawcy), który
faktycznie bêdzie realizowa³ tê czê¶æ zamówienia, wobec której wymagane s± w/w uprawnienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia z postêpowania, Wykonawca sk³ada:
- o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym jest mowa w art. 125 ust. 1 Pzp z³o¿onym
wraz z ofert± w zakresie podstaw wykluczenia-zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca wraz z FORMULARZEM OFERTOWYM sk³ada nastêpuj±ce dokumenty:1) o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania - Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2) o¶wiadczenie dotycz±ce spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – Za³±cznik nr 3 do SWZ.
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub
innego w³a¶ciwego rejestru.
4) pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy).
5) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – Za³±cznik nr 7 do SWZ (je¶li dotyczy)
6) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c
zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik nr 6 do
SWZ (je¶li dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± wraz z ofert± sk³adaj± stosowne pe³nomocnictwo uprawniaj±ce do wykonania
okre¶lonych czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy z Wykonawców sk³ada
o¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie w jakim ka¿dy z
wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego powinno
wynikaæ, które dostawy wykonuj± poszczególni Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5) Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± i maj± do nich zastosowanie zasady
okre¶lone w ust. 5 niniejszego rozdzia³u. Spó³ka cywilna ubiegaj±ca siê o zamówienie musi wyznaczyæ pe³nomocnika do jej
reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spó³ki cywilnej zezwalaj±ce ka¿demu wspólnikowi na jej reprezentowanie
w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spe³niaj± bowiem wymogu z art. 58 ust.2 ustawy
Pzp.
W przypadku spó³ki cywilnej art. 58 ust. 2 ustawy Pzp nie bêdzie mia³ zastosowania, je¿eli oferta zostanie podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wszystkich wspólników
spó³ki cywilnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zwi±zane z realizacj± niniejszego zamówieniapublicznego zosta³y okre¶lone w Za³±czniku nr 4 do SWZ.
2. Dopuszczalne zmiany umowy okre¶lone w art. 455 ustawy Pzp zawiera wzór umowy stanowi±cy Za³±cznik nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-20 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ przy u¿yciu miniPortalu, który jest dostêpny pod adresem:https;//miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-20 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI RACZKI
wiêcej: przetargi RACZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego dla jednostki CUL - OSW "KAPER" w Juracie
- "Dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w O³dakach w II pó³roczu roku 2025"
- Zakup oleju opa³owego wraz z dostaw±.
- Dostawa oleju grzewczego: oleju lekkiego w ilo¶ci oko³o 16 000 litrów w okresie od 1 wrze¶nia do 31 grudnia 2025 roku do kot³owni Zespo³u Szkó³ w Lubominie.
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO I KOKSU PRZEMYS£OWO - OPA£OWEGO W II PÓ£ROCZU 2025 ROKU
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2025/2026 do budynków administrowanych przez Miasto i Gminê Czarny Dunajec, GZO oraz SGZPOZ w Czarnym Dunajcu
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.