eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyn › Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-534adc5b-1499-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068422/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane jest ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa V. Ochrona środowiska, Działanie V.3 Gospodarka wodno-kanalizacyjna, Poddziałanie V.3.1 Gospodarka wodno-kanalizacyjna – ZIT), na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPLD.05.03.01-10-0001/21-00 z dnia 20 stycznia 2022 r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293971/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie; budowa nowego kolektora dopływowego ścieków surowych do oczyszczalni oraz remont nawierzchni asfaltowej drogi dojazdowej do oczyszczalni. Teren objęty zagospodarowaniem stanowią działki o nr ewid. 249 i 431, obręb nr 0004, miasto Tuszyn.

2. Planowane zadanie inwestycyjne współfinansowane jest ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa V. Ochrona środowiska, Działanie V.3 Gospodarka wodno-kanalizacyjna, Poddziałanie V.3.1 Gospodarka wodno-kanalizacyjna – ZIT), na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPLD.05.03.01-10-0001/21-00 z dnia 20 stycznia 2022 r.

3. Inwestycja realizowana jest na podstawie:
 Decyzji Nr 650/2021 z dnia 16.12.2021 r. Starosty Łódzkiego Wschodniego, znak AiB.6740.613.2021.A.S. Nr rej. 3454/2021, zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę obejmująca: rozbudowę i przebudowę oczyszczalni ścieków, w miejscowości Tuszyn, obręb 0004, gm. Tuszyn, dz. nr ewid. 249 i 431,
 Zaświadczenia Nr 21/2015 z dnia 18.12.2015 r., znak BGiGN.T.6743.669.103.2015, o braku sprzeciwu w sprawie zamiaru wykonania robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni drogi dojazdowej do miejskiej oczyszczalni ścieków w Tuszynie na terenie działki nr ew. 249 w obrębie 4 miasta.

4. Przedsięwzięcie polegać będzie na rozbudowie i przebudowie części ściekowej i osadowej mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Tuszynie o przepustowości nominalnej wg obowiązującego pozwolenia wodnoprawnego Qśrd = 1 785 m3/d i obciążeniu wyrażonym wielkością RLM = 9 073. Oczyszczalnia w ramach planowanego przedsięwzięcia dostosowana zostanie do przyjęcia ścieków w dotychczasowej ilości tj. Qśrd = 1 785 m3/d, ale o większym ładunku wyrażonym równoważną liczba mieszkańców, tj. RLM = 9 300.
Odprowadzenie komunalnych ścieków oczyszczonych realizowane będzie tak, jak dotychczas, przez wylot rurociągiem DN600 za pośrednictwem rowu „A” i rowu miejskiego R-B do rzeki Wolbórki w km 44+40 jej biegu. Planowane przedsięwzięcie nie zmienia dotychczasowej technologii oczyszczania ścieków.

W ramach planowanej inwestycji przewiduje się wykonanie wszelkich prac niezbędnych i celowych do wykonania obiektu przewidzianego w projekcie architektoniczno – budowlanym zatwierdzonym decyzją Nr 650/2021 z dnia 16.12.2021 r. Starosty Łódzkiego Wschodniego, znak AiB.6740.613.2021.A.S. Nr rej. 3454/2021, w szczególności obejmuje to wykonanie następujących prac:

 Budowa nowego kolektora dopływowego ścieków surowych z PVC-U o średnicy DN500 i długości 676,2 m od studzienki zlokalizowanej w pobliżu drogi powiatowej, aż do komory K1 (obiekt 1). Kolektor będzie zlokalizowany w całości na działce oczyszczalni, a nie tak, jak dotychczas, w końcowym odcinku na działce prywatnej.

 Remont powierzchni betonowych komory K1 wraz z wykonaniem nowego przejścia szczelnego DN500 dla nowego kolektora dopływowego ścieków surowych.

 Remont budynku pompowni głównej i hali krat (obiekt 2) w zakresie naprawy powierzchni betonowych, tynków wewnętrznych, elewacji, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, a także w zakresie wymiany pomp ścieków, kraty panelowej, armatury, przejść szczelnych oraz wentylacji mechanicznej budynku.

 Demontaż istniejącego piaskownika (obiekt 3.1) oraz montaż nowego sitopiaskownika (obiekt 3.2).

 Budowa żelbetowej płyty fundamentowej o wymiarach w rzucie 8,3 x 2,5 m pod nowy sitopiaskownik (obiekt 3.2) w wersji do zabudowy na zewnątrz o wydajności Qśr=30 l/s.

 Remont reaktorów biologicznych w zakresie naprawy powierzchni betonowych, renowacji pomostów, a także w zakresie wymiany pomp ścieków, mieszadeł, przelewów, układu napowietrzania, zgarniacza łańcuchowego, przejść szczelnych i armatury.

 Wymiana dmuchaw (3 szt.) o wydajności Q=1204 m3/h każda znajdujących się w istniejącej stacji dmuchaw (obiekt 5).

 Wymiana pomp dozujących w stacji dawkowania koagulantu PIX (obiekt 6), wykonanie zadaszenia nad pompami PIX; wymiana zbiornika PIX.

 Remont budynku gospodarki osadowej wraz z wiatą osadu (obiekt 7 i 8) w zakresie naprawy tynków wewnętrznych, elewacji, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiany pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, a także w zakresie wymiany prasy osadu, armatury oraz montażu instalacji wentylacyjnej i instalacji granulacji osadu.

 Remont zbiornika osadu nadmiernego (obiekt 9.1) w zakresie naprawy powierzchni betonowych, a także w zakresie wymiany pomp i mieszadła oraz zmiana jego funkcji na komorę tlenowej stabilizacji I poprzez montaż układu napowietrzania i przelewu teleskopowego w zbiorniku.

 Budowa żelbetowej komory tlenowej stabilizacji osadu o wymiarach zewnętrznych w rzucie 6,7 x 6,7 m wyposażonej w pompy osadu, mieszadło, układ napowietrzania i przelew teleskopowy do spustu wody nadosadowej.

 Budowa żelbetowej płyty fundamentowej o wymiarach w rzucie 3,0 x 3,0 m pod nową stację dmuchaw (obiekt 9.3) dla KTSO (dmuchawa o wydajności 400 m3/h wyposażona w falownik).

 Remont budynku socjalno-technicznego (obiekt 10) w zakresie naprawy tynków wewnętrznych, elewacji, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiany pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, a także w zakresie montażu zestawu hydroforowego, wymiany kotła gazowego o mocy cieplnej 105 kW oraz niezbędnej armatury, wymiana posadzki w pomieszczeniu garażowym, wymiana świetlików.

 Budowa przyłącza wodociągowego na teren oczyszczalni z rur PEHD DN110 o długości 752,8 m poprzez włączenie do istniejącego wodociągu DN160 zlokalizowanego w drodze powiatowej nr 2902E (ul. Brzezińska) na dz. nr 431 za pomocą trójnika DN160/110; przyłącze odciąć zasuwą klinową DN100.

 Budowa punktu pomiarowego ścieków oczyszczonych (obiekt 11.2) w postaci typowej studni betonowej o średnicy wew. 2,5 m wyposażonej w dwie zasuwy odcinające i przepływomierz elektromagnetyczny.

 Remont zbiornika ścieków oczyszczonych w zakresie montażu zestawu hydroforowego.

 Remont komory K4 (obiekt 13) w zakresie naprawy powierzchni betonowych oraz wymiany armatury.

 Demontaż starej (obiekt 14.1) i montaż nowej dwustanowiskowej kontenerowej stacji zlewnej (obiekt 14.2) o przepustowości 100 m3/h z sitem ukośnym o prześwicie 10 mm oraz wykonanie żelbetowej płyty najazdowej o wymiarach 4,0 x 7,0 m z wpustem ulicznym kierującym odcieki spod stacji zlewnej do kanalizacji wewnętrznej oczyszczalni na początek układu oczyszczania.

 Budowa żelbetowej pompowni ścieków dowożonych ze zbiornikiem uśredniającym o wymiarach zewnętrznych w rzucie 10,1 x 10,1 m i pojemności czynnej ok. 300 m3 wyposażonej w aerator zatapialny do świeżenia ścieków pompy ścieków o wydajności Q=20 l/s oraz biofiltr zamontowany na płycie stropowej zbiornika neutralizujący powietrze złowonne znajdujące się wewnątrz.

 Remont budynku stacji transformatorowej (obiekt 16) w zakresie naprawy tynków wewnętrznych, elewacji, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiany pokrycia dachowego i obróbek blacharskich.

 Remont stawu doczyszczającego (obiekt 17) w zakresie naprawy powierzchni betonowych, wymiany płyt betonowych umocnienia skarp oraz wymiany zastawek.

 Remont zbiornika buforowego (obiekt 18) w zakresie naprawy powierzchni betonowych, wymiany zastawek oraz renowacji barierek ochronnych.

 Remont poletek osadowych (obiekt 19) w zakresie naprawy powierzchni utwardzonych oraz wymiany instalacji drenarskiej (w przypadku stwierdzenia jej niedrożności).

 Remont komór K3 i K2 (obiekt 20 i 21) w zakresie naprawy powierzchni betonowych oraz wymiany armatury.

 Budowa nowego żelbetowego cylindrycznego osadnika wtórnego (obiekt 25) o średnicy zew. 14,6 m z lejem osadowym, wyposażonego w zgarniacz osadów dennych i części pływających.

 Budowa pompowni osadu nadmiernego i flotatu (obiekt 25.1) w postaci typowej studni betonowej o średnicy wew. 2,0 m wyposażonej w pompę zatapialną tłoczącą osad nadmierny wraz z częściami pływającymi z osadnika wtórnego do komór tlenowej stabilizacji osadu.

 Budowa magazynu osadu odwodnionego w postaci wiaty o wymiarach zewnętrznych w rzucie 20,4 x 50,0 m z zadaszeniem o konstrukcji stalowej obudowanej z trzech stron ścianami żelbetowymi do niepełnej wysokości.

 Montaż wagi samochodowej (obiekt 27) o wymiarach w rzucie 3,0 x 20,2 m.

 Budowa żelbetowej płyty fundamentowej pod nowy agregat prądotwórczy (obiekt 28.2) o wymiarach w rzucie 1,6 x 3,9 m.

 Remont budynku stacji uzdatniania wody (obiekt 29) w zakresie naprawy tynków wewnętrznych, elewacji, wymiany stolarki drzwiowej oraz wymiany pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, a także w zakresie wymiany instalacji wody użytkowej.

 Budowa instalacji fotowoltaicznej (obiekt 30) składającej się ze 140 modułów o łącznej mocy ok. 50,0 kW. (off-grid).

 Budowa żelbetowej płyty fundamentowej pod prefabrykowaną pięciostanowiskową wiatę garażową o konstrukcji stalowej (obiekt 31), o wymiarach w rzucie 7,0 x 31,0 m na samochody osobowe użytkowników oczyszczalni.

 Dostawa wyposażenia laboratorium zgodnie z zestawieniem stanowiącym załącznik do SWZ.

 Demontaż starego i montaż nowego agregatu prądotwórczego.

 Wykonanie robót elektrycznych oraz robót z zakresu AKPiA.

 Wykonanie rurociągów międzyobiektowych.

 Remont nawierzchni asfaltowej drogi dojazdowej do Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Tuszynie na działce nr 249 obręb nr 0004.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a także w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta z ceną ryczałtową brutto 31.815.180,00 zł.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie niniejszego zamówienia kwotę 11.278.231,95 zł. Cena złożonej oferty znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty.
Należy zatem uznać, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31815180,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.