eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StaszówWykonywanie okresowych przeglądów technicznych oraz naprawa sprzętu medycznego



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych oraz naprawa sprzętu medycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W STASZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 78

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalstaszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalstaszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a597b4d-1996-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych oraz naprawa sprzętu medycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a597b4d-1996-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292000

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZPiZ-380-24/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 1 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 22464,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 2 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 43200,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 3 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 73656,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 4 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 34560,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 5 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 6 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 7 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 25920,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 8 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 108000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 9 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 64800,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 10 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 15746,40 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 11 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 3888,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 12 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 9720,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 13 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 120960,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 14 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 32400,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 15 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 7560,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 16 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 69120,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 17 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 2808,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 18 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 2700,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 19 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 2808,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet numer 20 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 146880,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.