Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00292000/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00299370/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-11
- 2023/BZP 00322553/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych oraz naprawa sprzętu medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W STASZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 78
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalstaszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalstaszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a597b4d-1996-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych oraz naprawa sprzętu medycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a597b4d-1996-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292000
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPiZ-380-24/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 1 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 22464,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 2 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 43200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 3 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 73656,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 4 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 34560,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 5 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 6 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 7 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 25920,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 8 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 108000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 9 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 64800,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 10 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 15746,40 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 11 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 3888,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 12 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 9720,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 13 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 120960,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 14 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 32400,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 15 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 7560,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 16 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 69120,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 17 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2808,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 18 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2700,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 19 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2808,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet numer 20 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia – załącznik numer 3 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 146880,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po wszczęciu postępowania wpłynęło do Zamawiającego wiele pytań dotyczących wydzielenia części pozycji z niektórych pakietów i utworzenie z nich nowych pakietów w celu zwiększenia konkurencyjności tak aby kolejni wykonawcy mogli złożyć oferty. Niestety okazało się że Zamawiający błędnie pogrupował rodzajowo i funkcjonalnie sprzęt medyczny w pakiety. Zamawiający chcąc wyrazić zgodę na wydzielenie niektórych pozycji i utworzenie nowych pakietów – nie może tego zrobić gdyż nie jest to technicznie możliwe na platformie E-zamówienia. w/w platforma nie ma funkcjonalności (podczas edycji) do zmiany ilości części / pakietów. Prowadzenie dalej postępowania w aktualnej formie, w obecnym podziale na pakiety ogranicza możliwość składania ofert dla wielu Wykonawców.
Ponadto nawet jeżeli była by taka techniczna możliwość na platformie zakupowej E-zamówienia
i zmiany ogłoszenia byłyby technicznie możliwe, konieczność unieważnienia postępowania przez zamawiającego jest uzasadniona, gdyż zmiany których należałoby dokonać istotnie zmieniłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
Udzielenie zamówienia, czyli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego może mieć miejsce wyłącznie po wybraniu wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy. Umowa zawarta bez zachowania tego wymogu jest umową nieważną. Aby nie zaszły przesłanki skutkujące nieważnością umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w myśl art. 144 ust. 1 oraz art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 oraz art. 256 Pzp, tj. w przypadku gdy (art. 255 pkt 6) „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”; oraz (art. 256) „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Rozbudowa i modernizacja Zespołu Placówek Oświatowych w Kurozwękach" w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Dostawa sprzętu sieciowego dla Powiatu Staszowskiego oraz odnowienia licencji urządzeń UTM dla jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd "
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1855T Grzybów - Wymysłów od km 4+410 do km 4+525"
- "Opracowanie dokumentacji niezbędnej do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków dla działki oznaczonej numerem 2.745/7 położonej w obrębie Grabki Duże gm. Szydłów"
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych sprzętu medycznego oraz sprężarek dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia przeglądów, konserwacji i kontroli bezpieczeństwa sprzętu medycznego
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.