Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00269285/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ze względu na zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 z przeznaczeniem na cele mieszkalne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce- Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-004
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413676720
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.obara@mzb.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ze względu na zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 z przeznaczeniem na cele mieszkalne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d92c3f2e-0b62-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00106897/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa ze względu na zmianę sposobu sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 z przeznaczeniem na cele mieszkalne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269285
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZB/Jeziorańskiego 53 /2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń po byłej szkole z przeznaczeniem na cele mieszkalne, w wyniku której powstanie budynek mieszkalny wielorodzinny pod adresem: ul. Jana Nowaka – Jeziorańskiego 53, 25-432 Kielce, dz. Nr ew. 869/10, 869/33 obręb: 0007, jednostka ewid.: 266101_1 m. Kielce zgodnie dokumentacją projektową i schematem etapów robót zawartym w dokumentacji, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Po przebudowie będzie to budynek mieszkalny wielorodzinny. Przedsięwzięcie polega na przebudowie istniejącego budynku byłej szkoły wraz ze zmianą sposobu użytkowania z przeznaczeniem na lokale mieszkalne. Istniejący budynek wybudowany na rzucie prostokąta, trzykondygnacyjny, podpiwniczony. Projektuje się zachowanie istniejącej prostej bryły oraz podstawowych gabarytów budynku. Na 3 kondygnacjach nadziemnych zaprojektowane 21 mieszkań – na każdej kondygnacji po 7 lokali mieszkalnych, z przynależnymi loggiami wbudowanymi w bryłę budynku. W piwnicy budynku zaprojektowano komórki lokatorskie oraz pomieszczenia techniczne i gospodarcze.
Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Roboty rozbiórkowe: rozbiórka ścian osłonowych zewnętrznych podłużnych; rozbiórka ścian działowych, demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, wyburzenie stropu w miejscu projektowanej klatki schodowej i szybu windowego, wyburzenie klatek schodowych, rozebranie krawężników, obrzeży betonowych, nawierzchni wraz wywiezieniem gruzu, ziemi i materiału pochodzącego z demontażu, przekazanie materiałów do utylizacji i uprzątnięcie terenu budowy
b). Roboty konstrukcyjne: wykonanie rusztu z kształtowników stalowych w celu wykonania otworowania stropu oraz jako wsparcie istniejących ścian, wykonanie klatki schodowej żelbetowej wraz z szybem windowym, zaślepienie oraz zamurowanie otworów w poziomie piwnic oraz stropie, wykonanie nowych otwór okiennych i drzwiowych w elementach prefabrykowanych ściennych, wykonanie nadproży w ścianach konstrukcyjnych, wykonanie balkonów, płyt zadaszenia, ścian działowych
c). Instalacje wewnętrzne c.o., wod – kan oraz zewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
Budynek posiada instalację c.o. i wod – kan. Ciepło na potrzeby c.o. i c.w.u. pobierane jest z sieci ciepłowniczej. W części budynku podlegającej zmianie sposobu użytkowania istniejące instalacje należy zdemontować. Projektowane instalacje c.o. i c.w.u. będą podłączone bezpośrednio do węzła niskich parametrów zlokalizowanego w środkowej części szkoły. Ścieki sanitarne i deszczowe z budynku będą odprowadzane na zewnątrz budynku do istniejących przyłączy. Do instalacji zewnętrznej deszczowej podłączone będzie odwodnienie parkingów.
W szczególności zakres prac będzie obejmował:
- instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz instalacji kanalizacyjnej
- przyłącze kanalizacji deszczowej
- przyłącze kanalizacji sanitarnej
- instalacje centralnego ogrzewania
d). Instalacje elektryczne :wykonanie zasilania rozdzielnic, dostawa i montaż rozdzielnic, wykonanie tras kablowych, wykonanie instalacji zasilania, wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego, wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych, wykonanie instalacji systemu przyzywowego, wykonanie instalacji domofonowej, wykonanie instalacji RTV i LAN, wykonanie instalacji uziemienia oraz instalacji odgromowej, wykonanie pomiarów powykonawczych;
e). Roboty drogowe: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, wykonanie krawężników−, oporników oraz obrzeż, wykonanie nawierzchni chodników, dojazdów oraz miejsc postojowych, wykonanie robót regulacyjnych, wykonanie trawników oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej -
f). Instalacja fotowoltaiczna, projektowane moduły fotowoltaiczne zamontowane zostaną na dachu budynku będącego częścią kompleksu. Montaż na dedykowanej konstrukcji montażowej. Połączone ze sobą moduły przyłączone zostaną do falownika za pomocą przewodu w podwójnej izolacji, odpornego na promieniowanie UV oraz zmienne warunki atmosferyczne, dedykowanego do zastosowań fotowoltaicznych. Falownik wpięty zostanie równolegle do istniejącej instalacji elektrycznej obiektu za pomocą kabla przeznaczonego do pracy z prądem zmiennym
Uwaga.
W dokumentacji projektowej został wskazany lokal mieszkalny nr 1-F jako przystosowany dla osób niepełnosprawnych, ale ze względu na metraż lokal ten nie spełnia warunku minimum 5% lokali mieszkalnych przeznaczonych dla rodzin o których mowa w art. 4 ust.3 ustawy z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”. W związku z powyższym zgodnie z art. 13ust. 4 ustawy z dnia 8 grudnia 2006r. Zamawiający dokonuję zmiany lokalu nr 1-F na lokal nr 1-G jako ten, który jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia i warunki ich wykonania określają:
• projekt budowlany - (Załącznik nr 10 do SWZ ),
• projekt Techniczny (Wykonawczy) - (Załącznik nr 11 do SWZ ),
• przedmiary robót - (Załącznik nr 9 do SWZ ),
• projektowane postanowienia umowy - (Załącznik nr 5 do SWZ),
• harmonogram rzeczowo-finansowy - (Załącznik nr 8 do SWZ),
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (Załącznik nr 12 do SWZ),
• realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 11 września 2019r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2022r. poz. 1710 ze zm.),ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U z 2023 r. poz. 682 ze zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami Pzp ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. z 2022r. poz. 1360 ze zm.) oraz przepisom powołanym w SWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapoznał się z terenem wskazanym w SWZ, na którym będą prowadzone prace oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust.1 pkt.18 ustawy Pzp, jeżeli zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej. Zamawiający pełną dokumentację przedmiotu zamówienia umieszcza na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce
4. W celu zapoznania się z placem budowy i zakresem robót, Zamawiający przewiduje wizję lokalną Wykonawców, w miejscu prowadzenia robót tj. w Kielcach, ul. Nowaka – Jeziorańskiego 53 (teren budowy) w dniu 28 czerwca 2023r. od godz. 10:00 do godz. 11:00
5. W przypadku zmiany terminu zebrania Wykonawcy, zostaną poinformowani poprzez umieszczenie informacji na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce w sekcji „Komunikaty”.
6. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter informacyjny do sporządzenia wyceny.
7. Stosownie do art. 95 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące prace fizyczne były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks Pracy (Dz. U. z 2022 r. poz.1510 z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków pracy dopuszczonych przez prawo. Wykonawca lub Podwykonawca przed podpisaniem Umowy wskaże w Załączniku nr 1 do Umowy osoby które będą realizować zamówienie w zakresie, o którym mowa powyżej oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu Umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę/Podwykonawcę. Zmiana osób, o których mowa nie wymaga aneksu do Umowy (Wykonawca/Podwykonawca przedstawia korektę listy osób wykonujących zamówienie do wiadomości Zamawiającego). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnia Zamawiającego do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji określonych w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 5 do SWZ) z tytułu niespełnienia tych wymagań.
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie wg zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego (Załącznik nr 8 do SWZ) zgodnie z § 10 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 5 do SWZ).
9. Wymagany minimalny okres gwarancji za wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.
10. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym na poziomach wymaganych przez przepisy ustawy z dnia 23 maja 2022 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2023 r., poz. 875 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31224300-5 - Skrzynki przyłączeniowe
44322100-4 - Kanały kablowe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6550000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10588490,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6550000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAREK KUCHNA FIRMA BUDOWLANO USŁUGOWA " EM BUD”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6571096462
7.3.3) Ulica: Bukowa nr 4
7.3.4) Miejscowość: Morawica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Zakres powierzonych prac: Roboty sanitarne
2. Zakres powierzonych prac: Roboty elektryczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA "EM - BUD" MAREK KUCHNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA "EM - BUD" MAREK KUCHNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6550000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Rekonstrukcja obiektu Kaplica z Dymin na terenie Parku Etnograficznego w Tokarni wraz z zagospodarowaniem terenu - etap I
- "Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 756 od km 8+170 do km 9+170 w m. Pawłów, odcinek o długości 1 000 m"
- Zakup wraz z dostawą odczynników do wytwarzania wektora lentiwirusowego w systemie bioreaktorowym dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługi związane z serwisem oraz legalizacją przyrządów do pomiaru prędkości w ruchu drogowym typu VIDEORAPID 2A
- SUKCESYWNE DOSTAWY OWOCÓW I WARZYW PRZETWORZONYCH, KONSERW SOJOWYCH I PRODUKTÓW SOJOWYCH
- Modernizacja budynku Żłobka Samorządowego nr 12, ul. Gałczyńskiego 7 w Kielcach, z przeznaczeniem na utworzenie dodatkowych miejsc opieki
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.