eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Zakup urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwerów plików



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwerów plików

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.powiatchelmski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwerów plików

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86aa61c2-0e66-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065302/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Zakup urządzeń komputerowych, akcesoriów i sprzętu biurowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Cyfrowy Powiat” jest finansowany z Funduszy Europejskich, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, dotycząca realizacji konkursu grantowego ,,Cyfrowy Powiat’’

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264289

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.44.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.1 część 1 zamówienia – „Zakup urządzeń wielofunkcyjnych”.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń wielofunkcyjnych we wskazanych ilościach:
model A - 2 urządzenia wielofunkcyjne kolor A3 ADF duplex
model B - 1 urządzenie wielofunkcyjne mono A4 ADF duplex do siedziby Zamawiającego, tj. Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm.
2) Dostarczone urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia:
a) są produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,
b) są fabrycznie nowe, nigdy wcześniej nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania, niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
c) są zapakowane w oryginalne opakowania ich producentów i zaopatrzo-ne w etykiety jednoznacznie identyfikujące dany produkt i producenta.
d) są kompletne, tzn. zawierają wszystkie elementy zapewniające płynne funkcjonowanie dostarczonych urządzeń,
e) posiadają: instrukcje obsługi w języku polskim, aprobaty techniczne, de-klaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami oraz inne dokumenty wymagane przy tego typu urządzeniach;
f) do dostarczonych urządzeń, stanowiących przedmiot zamówienia, dołą-czone zostaną dokumenty gwarancyjne (karty gwarancyjne) i wszystkie dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji urządzeń.;
g) dostarczone urządzenia muszą być nowe, wyprodukowane nie wcze-śniej niż w 2022 roku, pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji na rynek polski oraz posiadać serwis na terenie Polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30216110-0 - Skanery komputerowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące

4.5.5.) Wartość części: 36312,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.2 część 2 zamówienia – „Zakup serwerów plików”
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę serwerów plików w ilości 2 sztuk.
2) Dostarczone serwery plików stanowiące przedmiot zamówienia:
a) są produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,
b) są fabrycznie nowe (wyprodukowanie nie wcześniej niż w 2022 ro-ku), nigdy wcześniej nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania, niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
c) są zapakowane w oryginalne opakowania ich producentów i zaopa-trzone w etykiety jednoznacznie identyfikujące dany produkt i produ-centa.
d) są kompletne, tzn. zawierają wszystkie elementy zapewniające płynne funkcjonowanie dostarczonych serwerów plików,
e) posiadają: instrukcje obsługi w języku polskim, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa okre-ślone w odrębnych przepisach lub protokoły zgodności z obowiązu-jącymi normami oraz inne dokumenty wymagane przy tego typu ser-werach plików;
f) do dostarczonych serwerów plików, stanowiących przedmiot zamó-wienia, dołączone zostaną dokumenty gwarancyjne (karty gwaran-cyjne) i wszystkie dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji urządzeń;
g) dostarczone urządzenia muszą być nowe, wyprodukowane nie wcze-śniej niż w 2022 roku, pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybu-cji na rynek polski oraz posiadać serwis na terenie Polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików

4.5.5.) Wartość części: 62715,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36312,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36312,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36312,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sharp Elektronics GMBH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1080000846

7.3.3) Ulica: Poleczki

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36312,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43005,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68675,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62715,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGATECH Dariusz Gutek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7131274701

7.3.3) Ulica: Energetyków

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-468

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62715,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.