eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekDostawa lamp przeznaczonych do oświetlenia ekspozycji muzealnych znajdujących się w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa lamp przeznaczonych do oświetlenia ekspozycji muzealnych znajdujących się w Muzeum Budownictwa Ludowego – Parku Etnograficznym w Olsztynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Budownictwa Ludowego – Park Etnograficzny w Olsztynku

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989878

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Leśna 23

1.4.2.) Miejscowość: Olsztynek

1.4.3.) Kod pocztowy: 11-015

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.4.7.) Numer telefonu: (89) 519 21 64

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumolsztynek.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumolsztynek.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346597

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00339995

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż oraz dostawę 168 szt. lamp wchodzących w skład systemu oświetlenia ekspozycji (obiektów) muzealnych zamawiającego, o następujących parametrach:
1) źródło światła LED,
2) moc całkowita min. 15 W,
3) strumień świetlny min. 1200 lm,
4) temperatura barwowa CCT 2700 K lub 3000 K,
5) wskaźnik oddawania barw Ra/CRI > 80,
6) rozsył kątowy strumienia światła:
a) w przypadku 110 szt. lamp – w zakresie od 40° do 60°,
b) w przypadku 58 szt. lamp – w zakresie od 20° do 30°,
z dopuszczalną tolerancją zmiany wskazanych powyżej ilości lamp wynoszącą 20%,
7) możliwość regulacji kąta obrotu oprawy,
8) I klasa ochronności,
9) stopień szczelności IP66,
10) technologia wykonania bez transformatora, podłączenie bezpośrednio do 220-240 V AC,
11) oprawy do montażu na podłożu normalnie palnym.
2. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie przez wykonawcę przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu i transportu. Dostarczenie lamp obejmuje także ich wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez zamawiającego. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania oraz ubezpieczenia na czas przewozu ponosi wykonawca.
3. Wykonawca dostarczy lampy w dniach pracy zamawiającego.
4. Dostarczone lampy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, sprawne technicznie, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 r., dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy oraz obowiązującymi przepisami, a także z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż oraz dostawę 168 szt. lamp wchodzących w skład systemu oświetlenia ekspozycji (obiektów) muzealnych zamawiającego, o następujących parametrach:
1) źródło światła LED,
2) moc całkowita min. 9 W,
3) strumień świetlny min. 1200 lm,
4) temperatura barwowa CCT 2700 K lub 3000 K,
5) wskaźnik oddawania barw Ra/CRI > 80,
6) rozsył kątowy strumienia światła:
a) w przypadku 110 szt. lamp – w zakresie od 40° do 60°,
b) w przypadku 58 szt. lamp – w zakresie od 20° do 30°,
7) możliwość regulacji kąta obrotu oprawy,
8) I klasa ochronności,
9) stopień szczelności min. IP66,
10) technologia wykonania bez transformatora, podłączenie bezpośrednio do 220-240 V AC,
11) oprawy do montażu na podłożu normalnie palnym.
2. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie przez wykonawcę przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu i transportu. Dostarczenie lamp obejmuje także ich wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez zamawiającego. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania oraz ubezpieczenia na czas przewozu ponosi wykonawca.
3. Wykonawca dostarczy lampy w dniach pracy zamawiającego.
4. Dostarczone lampy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, sprawne technicznie, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 r., dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy oraz obowiązującymi przepisami, a także z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, które nie są zmianami istotnymi w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie i przypadkach, a także zgodnie z warunkami ich wprowadzenia, opisanymi poniżej:
1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, noszących znamiona siły wyższej – uprawniających Strony Umowy do zmiany Umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji,
2) pojawienia się na rynku lamp charakteryzujących się lepszymi parametrami technicznymi lub użytkowymi w stosunku do przewidzianych Umową, możliwych do wdrożenia zamiennie; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone,
3) wycofania z produkcji lub dystrybucji lamp wymienionych w ofercie Wykonawcy – Zamawiający dopuszcza wówczas dostarczenie innych lamp, o parametrach odpowiadającym wymogom określonym w załączniku nr 1 do Umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę braku możliwości ich dostarczenia (informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone,
4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację Umowy zgodnie z terminem wskazanym w § 2 ust. 1 Umowy – uprawniających Strony Umowy do zmiany tego terminu.
3. Inicjatorem zmian, o których mowa w ust. 2 może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez wystąpienie w formie pisemnej lub elektronicznej w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian oraz ich uzasadnienie.
4. Strona Umowy występująca o zmianę postanowień Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2.
5. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy, o których mowa w ust. 2, jest sporządzenie podpisanego przez Strony Umowy protokołu zmiany Umowy określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienia (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 2. Protokół zmiany Umowy będzie załącznikiem do aneksu do Umowy.
6. Wszystkie postanowienia zawarte w ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

Po zmianie:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, które nie są zmianami istotnymi w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie i przypadkach, a także zgodnie z warunkami ich wprowadzenia, opisanymi poniżej:
1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, noszących znamiona siły wyższej – uprawniających Strony Umowy do zmiany Umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji,
2) pojawienia się na rynku lamp charakteryzujących się lepszymi parametrami technicznymi lub użytkowymi w stosunku do przewidzianych Umową, możliwych do wdrożenia zamiennie; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone,
3) wycofania z produkcji lub dystrybucji lamp wymienionych w ofercie Wykonawcy – Zamawiający dopuszcza wówczas dostarczenie innych lamp, o parametrach odpowiadającym wymogom określonym w załączniku nr 1 do Umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę braku możliwości ich dostarczenia (informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone,
4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację Umowy zgodnie z terminem wskazanym w § 2 ust. 1 Umowy – uprawniających Strony Umowy do zmiany tego terminu,
5) wystąpienia konieczności zmiany wskazanych w Rozdziale V pkt 3 ppkt 6 specyfikacji warunków zamówienia – załącznika nr 1 do Umowy ilości lamp przypisanych określonym zakresom rozsyłu kątowego strumienia światła – uprawniających Strony Umowy do zmiany ilości lamp pomiędzy tymi zakresami o maksymalnie 20%, w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone.
3. Inicjatorem zmian, o których mowa w ust. 2 może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez wystąpienie w formie pisemnej lub elektronicznej w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian oraz ich uzasadnienie.
4. Strona Umowy występująca o zmianę postanowień Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2.
5. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy, o których mowa w ust. 2, jest sporządzenie podpisanego przez Strony Umowy protokołu zmiany Umowy określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienia (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 2. Protokół zmiany Umowy będzie załącznikiem do aneksu do Umowy.
6. Wszystkie postanowienia zawarte w ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-08-11 10:00

Po zmianie:
2023-08-14 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-08-11 10:30

Po zmianie:
2023-08-14 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-09-09

Po zmianie:
2023-09-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.