Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00274300/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
- 2025/BZP 00056746/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PZP.4.2024 - Przeprowadzenie badań przy zastosowaniu technik CAWI - badania ilościowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polski Instytut Ekonomiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381375093
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 87
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-001
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@pie.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pie.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3cdc3bf-f281-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PZP.4.2024 - Przeprowadzenie badań przy zastosowaniu technik CAWI - badania ilościowe.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3cdc3bf-f281-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346495
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00175390/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadzenie badań przy zastosowaniu technik do gromadzenia danych CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) i/lub CAWI (Computer-Assisted Web Interview) - badania ilościowe.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274300
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78539,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań przy zastosowaniu technik do gromadzenia danych CAWI (Computer-Assisted Web Interview) - badania ilościoweA. Część 1 zamówienia:
1 Nazwa badania Przeprowadzenie badania ilościowego dotyczącego kapitału społecznego w Polsce.
2 Pogłębiony opis badania Celem badania będzie zmierzenie poziomu kapitału społecznego w Polsce w różnych jego wymiarach w oparciu o cztery filary: normy i zaufanie, zaangażowanie społeczne, sieci społeczne oraz wsparcie społeczne. Dokonamy analizy zróżnicowania poziomu i charakteru kapitału społecznego w Polsce pod względem regionalnym i w grupach o różnych charakterystykach socjodemograficznych.
3 Metoda badawcza CAWI
4 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 25 minut
5 Populacja Osoby indywidualne
6 Liczba wywiadów 2500
7 Rodzaje pytań zawartych w kwestionariuszu a. Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią b. Pytania zamknięte z wieloma odpowiedziami c. Pytania wieloitemowe ze skalą 5 punktową (skala Likerta) d. Pytania otwarte
8 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza i przygotowanie skryptu badania 5 dni roboczych
9 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza
z Zamawiającym.
Dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów
Raport z realizacji badania.
Dostarczenie kompletnej bazy danych z badania
w uzgodnionym formacie (sav lub dta)
10 Orientacyjny termin rozpoczęcia realizacji badania Połowa maja 2024 r.
11 Kryteria rekrutacyjne Osoby w wieku 18+
12 Kryteria reprezentatywności próby
Płeć (kobieta/mężczyzna) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 80%;
Wiek (18-24, 25-34, 45-54, 55-64, 65+) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 80%;
Wykształcenie (zasadnicze zawodowe lub niższe / średnie / wyższe) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 80%;
Klasa miejscowości zamieszkania: Duże miasto, średnie miasto, małe miasto, wieś; wypełnienie kwoty na poziomie min. 80%
Województwo zamieszkania - wypełnienie kwoty na poziomie min. 80%;
3. Kwestionariusz ankiety zostanie przygotowany przez Zamawiającego. Zadaniem Wykonawcy będzie konsultacja metodologiczna i techniczna kwestionariusza, w tym m.in. weryfikacja formatu, długości
i stylu pytań w kontekście ich przydatności w wybranej metodzie gromadzenia danych.
Szczegółowe informacje zawarte w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 37163 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań przy zastosowaniu technik do gromadzenia danych CAWI (Computer-Assisted Web Interview) - badania ilościowe.B. Część 2 zamówienia:
1 Nazwa badania Przeprowadzenie badania ilościowego dotyczącego opinii Polaków i ich zgodności z opiniami i argumentami ekspertów w zakresie wybranych zagadnień społeczno-gospodarczych
2 Pogłębiony opis badania Celem badania będzie porównanie opinii Polaków dotyczących kilku ważnych dla polityki publicznej zagadnień i zjawisk społeczno-gospodarczych
(tj. transformacja energetyczna, członkostwo Polski w UE i strefie euro) z opiniami i argumentami ekspertów. Szczegółowym celem badania będzie sprawdzenie czy i w jaki sposób znajomość opinii ekspertów wpływa na opinie respondentów i przytaczane przez nich argumenty za lub przeciw przedstawianym rozwiązaniom.
3 Metoda badawcza CAWI
4 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 20-25 minut
5 Populacja Osoby indywidualne
6 Liczba wywiadów 3000
7 Rodzaje pytań zawartych w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, pytania zamknięte z wieloma odpowiedziami, pytania wieloitemowe ze skalą 5 punktową (skala Likerta), pytania otwarte, opcje typu suwak, podział na 3 reprezentatywne próby, losowa kolejność pytań, filtry
8 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza i przygotowanie skryptu badania 6 dni roboczych
9 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza
z Zamawiającym.
Dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów (osobno dla każdej z 3 grup)
Raport z realizacji badania.
Dostarczenie kompletnej bazy danych z badania
w uzgodnionym formacie (sav lub dta)
10 Orientacyjny termin rozpoczęcia realizacji badania Połowa maja 2024 r.
11 Kryteria rekrutacyjne Osoby w wieku 18+
12 Kryteria reprezentatywności próby
Płeć (kobieta/mężczyzna) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 80%;
Wiek (18-24, 25-34, 35-44, 45-54, 55-64, 65+) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 80%;
Wykształcenie (zasadnicze zawodowe lub niższe / średnie / wyższe) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 80%;
Klasa miejscowości zamieszkania: Duże miasto, średnie miasto, małe miasto, wieś; wypełnienie kwoty na poziomie min. 80%
Województwo zamieszkania - wypełnienie kwoty na poziomie min. 80%;
3. Kwestionariusz ankiety zostanie przygotowany przez Zamawiającego. Zadaniem Wykonawcy będzie konsultacja metodologiczna i techniczna kwestionariusza, w tym m.in. weryfikacja formatu, długości
i stylu pytań w kontekście ich przydatności w wybranej metodzie gromadzenia danych.
Szczegółowe informacje zawarte w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 41376,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26752,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26752,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnopolski Panel Badawczy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213649224
7.3.3) Ulica: Podbipięty 57
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OGÓLNOPOLSKI PANEL BADAWCZY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OGÓLNOPOLSKI PANEL BADAWCZY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26752,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27429,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27429,00 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Badań Marketingowych INDICATOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260152821
7.3.3) Ulica: Świętojerska 5/7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-236
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27429,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa odczynników do badania krwi dla Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.