Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00329851/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń sprzątających - wyposażenie nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczółki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pomorska 18
1.5.2.) Miejscowość: Pszczółki
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-032
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pszczolki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3f1e4f9-ec8a-4830-8934-a3436651380b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń sprzątających - wyposażenie nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3f1e4f9-ec8a-4830-8934-a3436651380b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00346466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058589/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329851
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPZ.271.1.16.2025.EK/JG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sprzątających - wyposażenia nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach. Zamówienie obejmuje dostawę urządzeń sprzątających, jako wyposażenia nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach na adres: ul. Szkolna 6, 83-031 Kleszczewko.
Wyposażenie powinno być gotowe do użytkowania, tj. w pełni złożone, ustawione we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Odpady pozostałe z dostawy powinny zostać przez Wykonawcę uprzątnięte i zabrane do utylizacji.
Wyposażenie powinno być fabrycznie nowe i gotowe do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem oraz musi zapewniać dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym osób ze szczególnymi potrzebami.
Zamówienie dotyczy dostawy maszyn do czyszczenia podłóg.
Szczegółowy zakres zamówienia w tej części został przedstawiony w załączniku nr 6 do SWZ.
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SWZ i załącznikach do SWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równo-ważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39713410-0 - Maszyny do czyszczenia podłóg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ww. ustawy, postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3), tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1750474,50 PLN
INNE PRZETARGI PSZCZÓŁKI
więcej: przetargi PSZCZÓŁKI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





