eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciasna › "Modernizacja obszaru zdegradowanego na terenie Gminy Ciasna w celu nadania funkcji turystyczno - rekreacyjnej. Etap 1"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja obszaru zdegradowanego na terenie Gminy Ciasna w celu nadania funkcji turystyczno – rekreacyjnej. Etap 1”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIASNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 1a

1.5.2.) Miejscowość: Ciasna

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-793

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ciasna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ciasna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/preda

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja obszaru zdegradowanego na terenie Gminy Ciasna w celu nadania funkcji turystyczno – rekreacyjnej. Etap 1”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28fc5e8a-09c1-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256493

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.SW.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja obszaru zdegradowanego na terenie Gminy Ciasna w celu nadania funkcji turystyczno – rekreacyjnej. Etap 1. Celem jest zagospodarowanie miejsca związanego z najnowszą historią polski zabezpieczenie i udostępnienie na cele turystyczno - rekreacyjne obiektu Bunkier BARS. Celem projektu jest stworzenie infrastruktury na cele społeczne, rekreacyjne, edukacyjne, kulturalne, gospodarcze poprzez rewitalizację terenu znajdującego na obszarach po byłej jednostce wojskowej poprzez nadanie mu nowych funkcji społecznych. Efektem projektu będzie zapewnienie ładu przestrzennego i wysokiego poziomu estetyki terenu. Na zagospodarowanym obszarze na terenie gminy Ciasna, przewiduje się odnotować pozytywne zmiany będące wynikiem realizacji przedmiotowego, powstanie infrastruktura niezbędna do prowadzenia szkoleń, zajęć edukacyjnych, poradnictwa zawodowego. Teren otwarty będzie miejscem wielu spotkań integracyjnych dzięki organizacji m.in. imprez okolicznościowych, kulturalnych, promocyjnych. Takie działania są najlepszym instrumentem integrującym społeczność. Ponadto teren będzie służył aktywności rekreacyjnej i sportowej. Przyjęte w projekcie rozwiązania techniczne i technologiczne są zgodne z najlepszą praktyką w tej dziedzinie oraz z obowiązującymi regulacjami prawnymi.
2. Cele powyższe zamawiający zamierza osiągnąć poprzez przekształcenie obiektu wartowni i stacji transformatorowej na obiekty pozwalające na świadczenie usług edukacyjnych i konferencyjnych, natomiast obiekt bunkra na cele sportowe i rekreacyjne. Celom rekreacyjnym ma służyć również zagospodarowanie ścieżek, którym zostaną nadane funkcje edukacji krajoznawczej. W ramach zadania Zamawiający zamierza w ramach poszczególnych etapów wykonać termomodernizację kompleksu budynków leżących na byłych terenach Lasów Państwowych (bunkier, wartownia, stacja transformatorowa) wraz z modernizacją infrastruktury wewnętrznej i zagospodarowaniem terenu.
3. W ramach zadanie Wykonawca winien zaprojektować i wykonać prace termomodernizacyjne, montaż pompy ciepła, montaż instalacji wentylacji mechanicznej dla strzelnicy, montaż instalacji fotowoltaicznych, w tym uzgodnić z TAURON Dystrybucja warunki przyłączenia, a także przeprowadzić modernizację infrastruktury wewnętrznej i zagospodarowaniem terenu.
4. Zamawiającym przewiduje wykonanie prac w kolejnych etapach.
5. W pierwszym etapie Zamawiającym przewiduje, że Wykonawca wykona inwestycję dotyczącą termomodernizacji bunkra oraz zagospodaruje teren przy bunkrze montując 3 oprawy oświetleniowe i dwie tablice informacyjne a także wykona ocieplenie stropodachu w obiekcie stacji transformatorowej na podstawie projektu, który zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego.
6. Przedmiotem zamówienia w pierwszym etapie będzie:
a) Zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji bunkra (ocieplenie frontowej ściany zewnętrznej)
b) Zaprojektowanie i wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej
c) Zaprojektowanie i wykonanie instalacji co i cwu wraz z montażem pompy ciepła powietrze/powietrze
d) Zagospodarowanie terenu wokół bunkra poprzez montaż trzech opraw oświetleniowych i dwóch tablic informacyjnych
e) Zaprojektowanie i wykonanie ocieplenie stropodachu w obiekcie stacji transformatorowej.
f) Zaprojektowanie i wykonanie instalacji PV o mocy 10 kW wraz z dostosowaniem przyłącza do instalacji.
7. Zamawiający zaleca odbycie przez wykonawcę wizji lokalnej. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 16 czerwca 2023 r. o godzinie 10:00
8. Zbiórka uczestników wizji lokalnej w sekretariacie Urzędu Gminy Ciasna, przy ul. Nowej 1a.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71314100-3 - Usługi elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 775000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.