eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęgowo › Remont łazienek w Szkole Podstawowej w Łęgowie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont łazienek w Szkole Podstawowej w Łęgowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM.BOHATERÓW GRUDNIA'70 W ŁĘGOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000736557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 9

1.5.2.) Miejscowość: Łęgowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-031

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@splegowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.splegowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/797061

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont łazienek w Szkole Podstawowej w Łęgowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-620e3b3a-362a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346190

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00280595/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont łazienek w Szkole Podstawowej w Łęgowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie pierwotnie prowadzone było w trybie podstawowym bez negocjacji, zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy PZP.
Postępowanie nr ZP.271.1.2023 pn. Remont łazienek w Szkole Podstawowej w Łęgowie. W postępowaniu nie złożono żadnej
oferty. W związku z powyższym postępowanie podlegało unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 1
ustawy PZP. W oparciu o art. 305 pkt 2 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w
postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia
nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d9786978-15f2-11ee-9aa3-96d3b4440790

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130062 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont 2 łazienek dla dziewcząt w budynku Szkoły Podstawowej w Łęgowie.
2. Szczegółowy zakres prac: remont pomieszczeń węzłów sanitarnych dla dziewcząt w istniejącym budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Grudnia 70' w Łęgowie przy ul. Szkolnej 9, gmina Pruszcz Gdański – budynek użyteczności publicznej. Remont węzłów sanitarnych będzie obejmował pomieszczenia zlokalizowane na parterze i na piętrze istniejącego budynku szkoły. Remont polega na wymianie istniejących pionów kanalizacyjnych, wymianie okładzin ściennych i posadzkowych, wymianie stolarki drzwiowej, wewnętrznej, wymianie armatury sanitarnej, wymianie instalacji oświetleniowej na typu Led. Ponadto remont polega na dostosowaniu wymiarów kabin w.c., do obowiązujących warunków technicznych i wymogów higieniczno-sanitarnych. Remont polega również na poprawieniu wentylacji pomieszczeń poprzez wykorzystanie istniejących kanałów wentylacji i zastosowanie tak zwanej wentylacji hybrydowej poprzez zamontowanie w miejscu istniejących kratek wentylacyjnych usytuowanych pod sufitem wentylatorów wyciągowych o wydajności 50 dm3/h, które uruchamiane będą za pomocą czujki ruchu lub razem wraz z włączeniem oświetlenia. Remont polega również na wykonaniu nowych sufitów podwieszonych na konstrukcji metalowej, systemowej, aluminiowej, których wypełnieniem będą płytami z włókien mineralnych.

Roboty należy wykonać zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz załączoną dokumentacją projektową.

UWAGA! Przedmiar ma charakter wyłącznie pomocniczy.

UWAGA! Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania remontów łazienek dla chłopców, które są ujęte w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM DOM Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040210020

7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Poczty Polskiej 1,

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-000

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.