Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00254518/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
- 2025/BZP 00270646/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
10/TP/2025 Remont i termomodernizacja Domów Studenta nr 1, 3 i 4 przy ul. Spacerowej w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Pomorski w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Arciszewskiego 22a
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@upsl.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upsl.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/apsl_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
10/TP/2025 Remont i termomodernizacja Domów Studenta nr 1, 3 i 4 przy ul. Spacerowej w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c0e90c7-b4fb-4b9e-9143-c5288d060db4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00346149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034140/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont Domów Studenta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254518
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6701660,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont i termomodernizacja Domów Studenta nr 1, 3 i 4 przy
ul. Spacerowej w Słupsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, na którą składają się projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – dalej dokumentacja projektowa. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy.
3. Roboty budowlane będą wykonywane na funkcjonujących obiektach, w związku z tym zmawiający przewiduje ograniczenia wynikające z faktu konieczności zapewnienia funkcjonowania obiektu
w czasie remontu:
1) Wszystkie prace wewnętrzne należy realizować w terminie 01.07.2025r. - 30.09.2025r. Wykonawca podczas prowadzenia prac remontowych musi zapewnić stały dostęp do budynku dla użytkowników oraz możliwość stałego korzystania w budynku z wody ciepłej i zimnej oraz energii elektrycznej.
2) Wszystkie prace zewnętrzne należy realizować w terminie od sierpnia 2025r. poza okresem lęgowym oknówki gniazdującej na budynkach Domów Studenta, z zgodnie z otrzymanym pismem Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gdańsku w sprawie sygn. RDOŚ-Gd-WZG.6401.132.2025.KP.1 z dnia 20 maja 2025 r., które stawowi załącznik do niniejszego postępowania.
3) Prace remontowe wewnętrzne dot. remontu wentylacji stołówki wraz z zapleczem kuchennym przy Domu Studenta nr 1 należy zrealizować w terminie maks. 2-tygodniowym. Termin przystąpienia do prac i szczegółowy harmonogram robót należy ustalić z Zamawiającym min. 1 miesiąc przed przystąpieniem do prac. Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest zapewnić dostawę wszystkich niezbędnych do wykonania prac materiałów.
4) Dwie toalety przy stołówce uniwersyteckiej Domu Studenta nr 1 należy remontować, tak aby zapewnić funkcjonowanie naprzemienne (po odbiorze bez uwag jednej toalety przez Zamawiającego, Wykonawca można dopiero przystąpić do remontu drugiej toalety).
5) Remont schodów zewnętrznych oraz korytarzy w budynku należy prowadzić, w taki sposób, aby umożliwić drożność komunikacyjną przy zachowaniu środków BHP i p.poż.
6) Sprzątanie budynku i usuwanie odpadów budowlanych z obiektu z uwagi na jego użytkowanie, należy wykonywać na bieżąco, tak aby zapewnić czystość i bezpieczeństwo użytkowników.
7) Rusztowania winny być zabezpieczone daszkami ochronnymi w miejscach przejść, drabiny każdorazowo (codziennie) po zakończeniu prac winny być zdejmowane i zabezpieczone.
8) Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych dla pracowników wykonawcy.
4. Warunki realizacji zamówienia określa również wzór umowy (Część II SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7774672,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8627423,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7774672,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPB Contech sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5842772734
7.3.3) Ulica: Opata Jacka Rybińskiego 24
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7774672,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przygotowanie i dowożenie posiłków do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. Leopolda Staffa we Włynkówku od 01.01.2026 r. do 31.08.2027 r.
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w obiektach prokuratur okręgu słupskiego
- Wycinanie i awaryjne usuwanie drzew oraz usuwanie połamanych konarów z terenów zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
- Dostawa elektrycznego samochodu dostawczego typu furgon wraz z zabudową warsztatową.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego celem dostosowania do potrzeb mieszkania treningowego położonego w budynku przy ul. Kolejowej 2/13 w Strzelinie
- "Dostawa mebli i wyposażenia pracowni w ramach Projektu Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji w ponadpodstawowych szkołach zawodowych w Słupsku (EFRR)" - (3 części).
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont bram wjazdowych z napędami wraz z remontem kostki brukowej
- "Dostawa wraz z montażem lamp solarnych na terenie Gminy Oporów"
- Remont pomieszczenia magazynowego w budynku technicznym, na potrzeby Ochrony Ludności
- Roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 oraz termomodernizacji i dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Szczodrowice, gm. Strzelin
- Remont drogi powiatowej nr 1526 O relacji Korfantów - Biała w m. Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





