Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00283428/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wizyt studyjnych dla koordynatorów dostępności i innych pracowników JST zajmujących się dostępnością
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI ZWIĄZEK GMIN I POWIATÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271062442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 43 lokal 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-048
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwiazek@silesia.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0cf7020e-c642-45d6-8b2d-6e7f8dcbe1111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność na rzecz jednostek samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wizyt studyjnych dla koordynatorów dostępności i innych pracowników JST zajmujących się dostępnością2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cf7020e-c642-45d6-8b2d-6e7f8dcbe111
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00346095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. „Dostępny samorząd 2.0”, w ramach Działania 3.3 „Systemowa poprawa dostępności” programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283428
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wizyt studyjnych dla koordynatorów dostępności w projekcie pn. „Dostępny samorząd 2.0”, w ramach Działania 3.3 „Systemowa poprawa dostępności” programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.
Opis usługi:
1. Każda wizyta studyjna obejmie następujące lokalizacje:
1.1. I wizyta: wizyta grupy z woj. wielkopolskiego i zachodniopomorskiego w woj. lubuskim i dolnośląskim (...)
1.2. II wizyta: wizyta grupy z woj. lubuskiego i dolnośląskiego w woj. opolskim i śląskim (...)
1.3. III wizyta: wizyta grupy z woj. śląskiego i opolskiego w woj. wielkopolskim i zachodniopomorskim (...)
2. Celem wizyt jest zapoznanie się uczestników z ciekawymi rozwiązaniami z zakresu zapewnienia dostępności realizowanymi przez jednostki samorządu terytorialnego. Zamawiający przekaże Wykonawcy niezbędne informacje konieczne do zorganizowania i odbycia wizyt we wskazanych miejscach, w tym kontakty do osób reprezentujących samorządy – gospodarzy wizyt.
3. Program każdej z wizyt obejmie nie więcej niż 4 wizytowane lokalizacje związane z dostępnością, przy czym jednego dnia uczestnicy odwiedzą nie więcej niż 2 z nich. Czas trwania wizyty drugiego dnia wynosić będzie nie dłużej niż 7 godzin, z wyłączeniem podróży powrotnej.
4. Wykonawca, na podstawie przekazanych przez Zamawiającego opisów miejsc/projektów, które muszą znaleźć się w programie wizyt, przedstawi Zamawiającemu szczegółowy scenariusz każdej z nich najpóźniej na 5 dni kalendarzowych od uzgodnienia terminu realizacji każdej z wizyt. Scenariusz musi zawierać dokładny harmonogram spotkań, wszystkie przejazdy pomiędzy poszczególnymi punktami programu, miejsca posiłków, krótki opis każdego spotkania/odwiedzanego miejsca. Zamawiający ma prawo wniesienia uwag do ww. scenariusza, które Wykonawca ma obowiązek uwzględnić w ciągu 3 dni roboczych i przedstawić skorygowany scenariusz do ponownej akceptacji. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia uzasadnionej zmiany scenariusza, w tym wizytowanych lokalizacji, przy czym nie może się ona znajdować się w odległości większej niż 50 km od wskazanego pierwotnie miejsca. Ewentualna zmiana nie wpłynie na początkowy i końcowy termin realizacji danej wizyty.
Pozostały opis w SWZ w Rozdziale II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun & More sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851 31 51 613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok.215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej" postępowanie nr 2
- Usługi społeczne - Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





