eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceOrganizacja wizyt studyjnych dla koordynatorów dostępności i innych pracowników JST zajmujących się dostępnością



Ogłoszenie z dnia 2025-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wizyt studyjnych dla koordynatorów dostępności i innych pracowników JST zajmujących się dostępnością

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI ZWIĄZEK GMIN I POWIATÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271062442

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 43 lokal 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-048

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwiazek@silesia.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0cf7020e-c642-45d6-8b2d-6e7f8dcbe111

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność na rzecz jednostek samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja wizyt studyjnych dla koordynatorów dostępności i innych pracowników JST zajmujących się dostępnością

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cf7020e-c642-45d6-8b2d-6e7f8dcbe111

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00346095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. „Dostępny samorząd 2.0”, w ramach Działania 3.3 „Systemowa poprawa dostępności” programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283428

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja wizyt studyjnych dla koordynatorów dostępności w projekcie pn. „Dostępny samorząd 2.0”, w ramach Działania 3.3 „Systemowa poprawa dostępności” programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.
Opis usługi:
1. Każda wizyta studyjna obejmie następujące lokalizacje:
1.1. I wizyta: wizyta grupy z woj. wielkopolskiego i zachodniopomorskiego w woj. lubuskim i dolnośląskim (...)
1.2. II wizyta: wizyta grupy z woj. lubuskiego i dolnośląskiego w woj. opolskim i śląskim (...)
1.3. III wizyta: wizyta grupy z woj. śląskiego i opolskiego w woj. wielkopolskim i zachodniopomorskim (...)
2. Celem wizyt jest zapoznanie się uczestników z ciekawymi rozwiązaniami z zakresu zapewnienia dostępności realizowanymi przez jednostki samorządu terytorialnego. Zamawiający przekaże Wykonawcy niezbędne informacje konieczne do zorganizowania i odbycia wizyt we wskazanych miejscach, w tym kontakty do osób reprezentujących samorządy – gospodarzy wizyt.
3. Program każdej z wizyt obejmie nie więcej niż 4 wizytowane lokalizacje związane z dostępnością, przy czym jednego dnia uczestnicy odwiedzą nie więcej niż 2 z nich. Czas trwania wizyty drugiego dnia wynosić będzie nie dłużej niż 7 godzin, z wyłączeniem podróży powrotnej.
4. Wykonawca, na podstawie przekazanych przez Zamawiającego opisów miejsc/projektów, które muszą znaleźć się w programie wizyt, przedstawi Zamawiającemu szczegółowy scenariusz każdej z nich najpóźniej na 5 dni kalendarzowych od uzgodnienia terminu realizacji każdej z wizyt. Scenariusz musi zawierać dokładny harmonogram spotkań, wszystkie przejazdy pomiędzy poszczególnymi punktami programu, miejsca posiłków, krótki opis każdego spotkania/odwiedzanego miejsca. Zamawiający ma prawo wniesienia uwag do ww. scenariusza, które Wykonawca ma obowiązek uwzględnić w ciągu 3 dni roboczych i przedstawić skorygowany scenariusz do ponownej akceptacji. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia uzasadnionej zmiany scenariusza, w tym wizytowanych lokalizacji, przy czym nie może się ona znajdować się w odległości większej niż 50 km od wskazanego pierwotnie miejsca. Ewentualna zmiana nie wpłynie na początkowy i końcowy termin realizacji danej wizyty.
Pozostały opis w SWZ w Rozdziale II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun & More sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851 31 51 613

7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok.215

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-101

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.