eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koniecpol › Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej - ul. Szkolnej w Koniecpolu



Ogłoszenie z dnia 2022-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej – ul. Szkolnej w Koniecpolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koniecpol

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397990

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Chrząstowska 6A

1.4.2.) Miejscowość: Koniecpol

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-230

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@koniecpol.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koniecpol.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346057

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00325802/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 624028S – ul. Szkolna w Koniecpolu na całej długości wraz z odcinkiem ul. Szkolnej do boiska „Orlik”. Łączna długość przebudowywanej drogi 2 268 mb. Zakres prac do wykonania obejmuje m.in.: korektę geometrii osi w planie i profilu, wykonanie nowych warstw i wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej, nowej ścieżki rowerowej, remont istniejących i wykonanie nowego chodnika, przebudowę istniejących zjazdów do posesji, wykonanie kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego oraz odtworzenie rowów wraz z budową dwóch szczelnych zbiorników retencyjnych – odparowujących i budowę odcinka ciepłociągu, w tym:
1) Roboty przygotowawcze i roboty ziemne – obejmujące m.in. rozbiórki istniejących nawierzchni z trylinki i płyt betonowych, wycinkę drzewostanu, demontaż nieczynnego wodociągu i oświetlenia ulicznego;
2) Rozbudowa i przebudowa sieci ciepłowniczej polegająca na wymianie rurociągów na rury preizolowane 2*DN150/250 na odcinku o długości L=91 mb oraz budowie odcinka ciepłociągu o długości L=312 mb z rur preizolowanych DN100/200 wraz z 2 szt. przyłączami z rur preizolowanych DN50/150 o długości L=66mb i odgałęzienia przyłączy z rur preizolowanych DN40/110 o długości L=4 mb;
3) Budowa oświetlenia ulicznego – linia kablowa YAKXS 4x35mm2 wraz z budową 37 szt. słupów stalowych do zamocowania opraw oświetleniowych typu LED (43 szt.) z wysięgnikami o długości 1,5m – słupy o wysokości 8 m i grubości ścianki 3 mm (31 szt.) z jedną oprawą oświetleniową oraz słupy o wysokości 8 m i grubości ścianki 4 mm (6 szt.) z dwiema oprawami oświetleniowymi;
4) Odwodnienie korpusu drogowego obejmujące:
a) dobudowę kanalizacji deszczowej z rur PP DN315 dwuściennych o L=441,09 mb oraz rur PP DN500 dwuściennych o L=405,14 mb wraz z przykanalikami z rur PVC SN8 o DN 200 mm i L=175,26 mb. Sieć uzbrojona w studnie rewizyjne betonowe o Dn=1200 mm (19 szt.) oraz studzienki ściekowe betonowe o DN=500mm z osadnikiem, wyposażone w wpusty żeliwne krawężnikowo – jezdniowe lub jezdniowe typu ciężkiego D400,
b) odtworzenie rowów przydrożnych od 1+386,88km do 2+050,19km – rowy umocnione płytą ażurową 8x40x60 cm, szczelne - z odprowadzeniem do dwóch szczelnych zbiorników odparowujących – konstrukcja zbiorników:
- płyta ażurowa betonowa 8x40x60 cm,
- podsypka z pospółki (gr. 20 cm), geowłóknina PP 400g/m2 (gr. 3 mm), geomembrana PEHD (gr. 2 mm),
- podsypka piaskowa (gr. 10 cm);
5) Przebudowę nawierzchni jezdni na łącznej długości 2268 mb, obejmującej:
a) odcinek od 0+000,00 km do 0+607,10 km – remont istniejącej nawierzchni bitumicznej, o następującej konstrukcji:
- frezowanie istniejącej nawierzchni (2 – 3 cm),
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S (gr. 5 cm);
- pełne odtworzenie nawierzchni w miejscach wykonania sieci ciepłowniczej;
b) pozostałe odcinki - jezdnia o następującej konstrukcji:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (gr. 4 cm),
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W (gr. 8 cm),
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie (gr. 25 cm),
- warstwa mrozoochronna z gruntu niewysadzinowego (gr. 15 cm);
6) Budowa dojazdów bocznych o następującej konstrukcji:
a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (gr. 4 cm),
b) warstwa wiążąca (wyrównawcza) z betonu asfaltowego AC16W (gr. 8 cm),
c) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie (gr. 20 cm),
d) warstwa mrozoochronna z gruntu niewysadzinowego (gr. 10 cm);
7) Budowa i przebudowa chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kolor szary), o następującej konstrukcji:
a) remont (naprawa) istniejących nawierzchni - prawa strona od skrzyżowania z ul. Żeromskiego (0+000,00 km) do skrzyżowania z ul. Robotniczą (0+278,46 km) i lewa strona od skrzyżowania z ul. Żeromskiego (0+000,00 km) do 0+607,10 km:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej – 70% z odzysku,
- podsypka cementowo piaskowa 1:4 (gr. 3-5 cm);
b) nowe ciągi piesze – prawa strona od skrzyżowania z ul. Robotniczą (0+000,00 km) do zjazdu w km 1+012,20; lewa strona od km 0+607,10 do km 1+292,84; odcinek o dł. ok. 431 mb do boiska „Orlik”:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej (typ Holland),
- podsypka cementowo piaskowa 1:4 (gr. 3 cm),
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/30 – kruszywo łamane 0/31,5 mm stabilizowane mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
- warstwa mrozoochronna z gruntu niewysadzinowego (gr. 10 cm);
c) zjazdy publiczne:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC5S (gr. 4 cm),
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie (gr. 20 cm),
d) zjazdy indywidualne:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej kolorowej (typ Holland),
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 (gr. 3 cm),
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie (gr. 15 cm),
- warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego (gr. 10 cm);
8) Budowa ścieżki rowerowej na długości ok. 1786 mb i szerokości 2,0m o następującej konstrukcji:
a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (gr. 5 cm),
b) podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/30 – kruszywo łamane 0/31,5 mm stabilizowane mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm,
c) warstwa mrozoochronna z gruntu niewysadzinowego (gr. 10 cm);
9) Umocnienie poboczy kruszywem;
10) Wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego obejmujące:
a) oznakowanie pionowe i poziome,
b) poręcze i bariery ochronne o dł. łącznej wraz z zakończeniami barier ok. 372 mb,
c) progi spowalniające wyspowe – 4 szt.,
d) ogrodzenie panelowe zbiornika – dł. ok. 220 mb;
11) Przebudowa urządzeń rogatkowych na przejeździe kolejowym, obejmująca m.in.:
a) wykonanie nawierzchni jezdni w obrębie przejazdu kolejowego z betonu asfaltowego;
b) demontaż istniejących płyt typu „Mirosław” i ponowne ułożenie wraz z dobudową płyt w celu poszerzenia przejazdu;
c) przesunięcie sygnalizatorów i napędów z wymianą 2 szt. drągów rogatkowych na drągi o dł. 5,5 m każdy;
12) Uporządkowanie terenów zielonych po zakończonych robotach budowlanych – humusowanie wraz z obsianiem trawą.
13) Obsługa geodezyjna inwestycji;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, obejmująca projekty zagospodarowania terenu i architektoniczno - budowlane, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót budowlanych oraz projekt stałej organizacji ruchu, które stanowią załącznik nr 8 do SWZ.
Kosztorys, który zgodnie z warunkami Umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ma obejmować faktyczne roboty i dostosowane do nich KNR.

UWAGA:
1) W załączniku nr 8 do SWZ Zamawiający zamieścił dodatkowo przedmiary robót, które są elementem pomocniczym i zamieszczone zostały jedynie w celach informacyjnych. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny oferty Wykonawcy, którą należy podać w formie ryczałtu.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej w celu zdobycia szczegółowych informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty i właściwej realizacji robót. Wizja lokalna nie jest wymagana do złożenia oferty.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 624028S – ul. Szkolna w Koniecpolu na całej długości wraz z odcinkiem ul. Szkolnej do boiska „Orlik”. Łączna długość przebudowywanej drogi 2 268 mb. Zakres prac do wykonania obejmuje m.in.: korektę geometrii osi w planie i profilu, wykonanie nowych warstw i wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej, nowej ścieżki rowerowej, remont istniejących i wykonanie nowego chodnika, przebudowę istniejących zjazdów do posesji, wykonanie kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego oraz odtworzenie rowów wraz z budową dwóch szczelnych zbiorników retencyjnych – odparowujących i budowę odcinka ciepłociągu, w tym:
1) Roboty przygotowawcze i roboty ziemne – obejmujące m.in. rozbiórki istniejących nawierzchni z trylinki i płyt betonowych, wycinkę drzewostanu, demontaż nieczynnego wodociągu i oświetlenia ulicznego;
2) Rozbudowa i przebudowa sieci ciepłowniczej polegająca na wymianie rurociągów na rury preizolowane 2*DN150/250 na odcinku o długości L=91 mb oraz budowie odcinka ciepłociągu o długości L=312 mb z rur preizolowanych DN100/200 wraz z 2 szt. przyłączami z rur preizolowanych DN50/150 o długości L=66mb i odgałęzienia przyłączy z rur preizolowanych DN40/110 o długości L=4 mb;
3) Budowa oświetlenia ulicznego – linia kablowa YAKXS 4x35mm2 wraz z budową 37 szt. słupów stalowych do zamocowania opraw oświetleniowych typu LED (43 szt.) z wysięgnikami o długości 1,5m – słupy o wysokości 8 m i grubości ścianki 3 mm (31 szt.) z jedną oprawą oświetleniową oraz słupy o wysokości 8 m i grubości ścianki 4 mm (6 szt.) z dwiema oprawami oświetleniowymi;
4) Odwodnienie korpusu drogowego obejmujące:
a) dobudowę kanalizacji deszczowej z rur PP DN315 dwuściennych o L=441,09 mb oraz rur PP DN500 dwuściennych o L=405,14 mb wraz z przykanalikami z rur PVC SN8 o DN 200 mm i L=175,26 mb. Sieć uzbrojona w studnie rewizyjne betonowe o Dn=1200 mm (19 szt.) oraz studzienki ściekowe betonowe o DN=500mm z osadnikiem, wyposażone w wpusty żeliwne krawężnikowo – jezdniowe lub jezdniowe typu ciężkiego D400,
b) odtworzenie rowów przydrożnych od 1+386,88km do 2+050,19km – rowy umocnione płytą ażurową 8x40x60 cm, szczelne - z odprowadzeniem do dwóch szczelnych zbiorników odparowujących – konstrukcja zbiorników:
- płyta ażurowa betonowa 8x40x60 cm,
- podsypka z pospółki (gr. 20 cm), geowłóknina PP 400g/m2 (gr. 3 mm), geomembrana PEHD (gr. 2 mm),
- podsypka piaskowa (gr. 10 cm);
5) Przebudowę nawierzchni jezdni na łącznej długości 2268 mb, obejmującej:
a) odcinek od 0+000,00 km do 0+607,10 km – remont istniejącej nawierzchni bitumicznej, o następującej konstrukcji:
- frezowanie istniejącej nawierzchni (2 – 3 cm),
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S (gr. 5 cm);
- pełne odtworzenie nawierzchni w miejscach wykonania sieci ciepłowniczej;
b) pozostałe odcinki - jezdnia o następującej konstrukcji:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (gr. 4 cm),
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W (gr. 8 cm),
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie (gr. 25 cm),
- warstwa mrozoochronna z gruntu niewysadzinowego (gr. 15 cm);
6) Budowa dojazdów bocznych o następującej konstrukcji:
a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (gr. 4 cm),
b) warstwa wiążąca (wyrównawcza) z betonu asfaltowego AC16W (gr. 8 cm),
c) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie (gr. 20 cm),
d) warstwa mrozoochronna z gruntu niewysadzinowego (gr. 10 cm);
7) Budowa i przebudowa chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kolor szary), o następującej konstrukcji:
a) remont (naprawa) istniejących nawierzchni - prawa strona od skrzyżowania z ul. Żeromskiego (0+000,00 km) do skrzyżowania z ul. Robotniczą (0+278,46 km) i lewa strona od skrzyżowania z ul. Żeromskiego (0+000,00 km) do 0+607,10 km:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej – 70% z odzysku,
- podsypka cementowo piaskowa 1:4 (gr. 3-5 cm);
b) nowe ciągi piesze – prawa strona od skrzyżowania z ul. Robotniczą (0+000,00 km) do zjazdu w km 1+012,20; lewa strona od km 0+607,10 do km 1+292,84; odcinek o dł. ok. 431 mb do boiska „Orlik”:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej (typ Holland),
- podsypka cementowo piaskowa 1:4 (gr. 3 cm),
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/30 – kruszywo łamane 0/31,5 mm stabilizowane mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
- warstwa mrozoochronna z gruntu niewysadzinowego (gr. 10 cm);
c) zjazdy publiczne:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC5S (gr. 4 cm),
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie (gr. 20 cm),
d) zjazdy indywidualne:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej kolorowej (typ Holland),
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 (gr. 3 cm),
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie (gr. 15 cm),
- warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego (gr. 10 cm);
8) Budowa ścieżki rowerowej na długości ok. 1786 mb i szerokości 2,0m o następującej konstrukcji:
a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (gr. 5 cm),
b) podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/30 – kruszywo łamane 0/31,5 mm stabilizowane mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm,
c) warstwa mrozoochronna z gruntu niewysadzinowego (gr. 10 cm);
9) Umocnienie poboczy kruszywem;
10) Wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego obejmujące:
a) oznakowanie pionowe i poziome,
b) poręcze i bariery ochronne o dł. łącznej wraz z zakończeniami barier ok. 372 mb,
c) progi spowalniające wyspowe – 4 szt.,
d) ogrodzenie panelowe zbiornika – dł. ok. 220 mb;
11) Uporządkowanie terenów zielonych po zakończonych robotach budowlanych – humusowanie wraz z obsianiem trawą.
12) Obsługa geodezyjna inwestycji;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, obejmująca projekty zagospodarowania terenu i architektoniczno - budowlane, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót budowlanych oraz projekt stałej organizacji ruchu, które stanowią załącznik nr 8 do SWZ.
Kosztorys, który zgodnie z warunkami Umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ma obejmować faktyczne roboty i dostosowane do nich KNR.

UWAGA:
1) W załączniku nr 8 do SWZ Zamawiający zamieścił dodatkowo przedmiary robót, które są elementem pomocniczym i zamieszczone zostały jedynie w celach informacyjnych. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny oferty Wykonawcy, którą należy podać w formie ryczałtu.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej w celu zdobycia szczegółowych informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty i właściwej realizacji robót. Wizja lokalna nie jest wymagana do złożenia oferty.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-09-14 10:00

Po zmianie:
2022-09-20 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-09-14 10:30

Po zmianie:
2022-09-20 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-10-13

Po zmianie:
2022-10-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.