Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00299738/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mężenin i Chłopków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Platerów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237641
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 5
1.5.2.) Miejscowość: Platerów
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-210
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 833578447
1.5.8.) Numer faksu: 833578447
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: platerow@platerow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platerow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mężenin i Chłopków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1221a7a7-187c-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021712/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mężenin i Chłopków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299738/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INR.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4956331,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowościach Mężenin i Chłopków, budowie oczyszczalni ścieków w miejscowości Mężenin oraz modernizacji ujęcia wody w miejscowości Mężenin na terenie Gminy Platerów w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mężenin i Chłopków”.
2. Zamówienie udzielane jest na podstawie szczegółowych warunków i zasad Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, ustanowionego Uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 01 lipca 2021r. oraz Wstępnej Promesy dot. dofinansowania inwestycji z powyższego Programu Nr 01/2021/7684/PolskiLad z dnia 17 listopada 2021 r.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla etapu I oraz etapu II, (w tym opracowanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie ze złożoną ofertą) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub dokonania skutecznego
zgłoszenia zamiaru budowy w tym uzyskanie niezbędnych zgód od właścicieli terenów przez które przechodzić będzie sieć kanalizacyjna, uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego na odprowadzanie ścieków oczyszczonych do rzeki Bug, jak również uzyskanie innych niezbędnych zezwoleń na realizację inwestycji.
2) wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji:
a) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej wraz z przyłączami
w miejscowości Mężenin (etap I),
b) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej wraz z przyłączami
w miejscowości Chłopków (etap I),
c) budowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Mężenin,
d) modernizacji ujęcia wody w miejscowości Mężenin.
4. Ogólny opis planowanych robót:
4.1 Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w miejscowości Chłopków z odprowadzeniem kanałem ciśnieniowym do istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Ostromęczyn. Planowane roboty obejmują:
a. Budowę kanału grawitacyjnego Φ 200 mm – ok. 1550 m,
b. Budowę kanału grawitacyjnego Φ 160 mm – ok. 540 m,
c. Budowę kanału ciśnieniowego Φ 110 mm – ok. 865 m,
d. Montaż kompletnych przepompowni ścieków wraz z podłączeniem do sieci energetycznej (wg koncepcji 1 pompownia sieciowa),
e. Podłączenie do systemu kanalizacyjnego ok. 37 gospodarstw.
4.2 Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w miejscowości Mężenin z odprowadzeniem do nowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Mężenin. Planowane roboty obejmują:
a. Budowę kanału grawitacyjnego Φ 250 mm – ok. 485 m,
b. Budowę kanału grawitacyjnego Φ 200 mm – ok. 2210 m,
c. Budowę kanału grawitacyjnego Φ 160 mm – ok. 1657 m,
d. Budowę kanału ciśnieniowego Φ 110 mm – ok. 820 m,
e. Montaż kompletnych przepompowni ścieków wraz z podłączeniem do sieci energetycznej (wg koncepcji 2 przepompownie sieciowe oraz 1 przepompownia przy oczyszczalni),
f. Odtworzenie naruszonej infrastruktury drogowej,
g. Podłączenie do systemu kanalizacyjnego ok. 133 gospodarstw.
4.3 Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Mężenin, polegająca na:
a. Budowie kompletnej oczyszczalni ścieków o wielkości 300 RLM,
b. Wykonaniu przyłączy niezbędnych do funkcjonowania oczyszczalni,
c. Wykonaniu kolektora ścieków oczyszczonych,
d. Rozruchu technologicznym oczyszczalni ścieków.
4.4 Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Mężenin, polegająca na:
a. Wymianie dwóch zbiorników żeliwnych o poj. 50 m3 na żelbetowe lub stali nierdzewnej,
b. Wymianie układu odżelaziania ujęcia wody,
c. Dostawie sprężarki,
d. Budowie nowej studni głębinowej o wydajności 25 m3/h i głębokości 73 m,
e. Wymianie pomp głębinowych wraz z osprzętem w dwóch istniejących studniach,
f. Wykonaniu nowego sterowania ujęcia wody,
g. Wymianie rurociągów technologicznych wraz z osprzętem na nierdzewne,
h. Wymianie rurociągów zewnętrznych ujęcia wody,
i. Wykonaniu prac modernizacyjnych w budynku technicznym ujęcia wody,
j. Budowie instalacji fotowoltaicznej pod potrzeby ujęcia wody o mocy min. 20 kWp,
k. Dostawie i montażu agregatu prądotwórczego,
l. Wykonanie utwardzenia terenu z kostki brukowej,
m. Ogrodzenie terenu.
4.5. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną.
4.6. Uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu na którym będą prowadzone prace.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy zwany dalej „PFU” stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8824020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8824020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8824020,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Siemiatyczach
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: USŁUGOWY ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH CO i WK Józef Skurski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050022451
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 35
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, na danym etapie
podwykonawca jest nieznany
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W SIEMIATYCZACH
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W SIEMIATYCZACH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8824020,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla inwestycji: Rozbudowa bud. ZSP Wilcza, Modernizacja kotłowni w bud. ZSP Pilchowice, Adaptacja i aranżacja pom. w bud. przy ul. K. Miarki 123A i B w Wilczy
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.