eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 10 zadań.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 10 zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 10 zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3b5ccf5-3512-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114321/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/405156

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/405156
2. Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, z poniższym zastrzeżeniem:
2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w pkt 2 adres mailowy – Z WYŁĄCZENIEM OFERT WRAZ Z ZAŁACZNIKAMI, KTÓRE SĄ SKŁADANE TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY ZAKUPOWEJ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę sporządza się w języku polskim i składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Do podpisywania dokumentów w postaci elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosuje się następujące formaty podpisów: XAdES, PAdES, CAdESlubASIC (Zamawiający preferuje stosowanie formatu podpisu PAdES dla plików w formacie .pdf oraz XAdES typ wewnętrzny otaczający dla plików w pozostałych dopuszczalnych formatach). UWAGA !!! W przypadku korzystania z formatu podpisu XAdES typ zewnętrzny należy pamiętać, żeby plik podpisu przekazać Zamawiającemu razem z plikiem podpisywanym.
4. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy podpisu osobistego stosuje się następujące formaty podpisów: PAdES.
5. Dokumenty elektroniczne po podpisaniu przy pomocy profilu zaufanego generowane są w formacie .xml i w takim formacie należy przesyłać je do Zamawiającego.
6. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j) Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, zgodnie z zapisami w SWZ.
7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Szczegółowa informacja nt wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarta jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że:
1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.
3. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn. zm. (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.).
4. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
5. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego.
Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału. Ciąg dalszy informacji RODO tzn pkt 7-9 znajduje się na końcu niniejszego ogłoszenia w punkcie dotyczącym Informacji dodatkowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.17.2023.MB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 385 powierzchnia 0,3962 ha, obręb Ostrowite, gmina Lniano, powiat świecki. Charakterystyka nieruchomości - działka zabudowana budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym (adres Ostrowite 37), w którym znajdują się 4 lokale mieszkalne. Budynek objęty ewidencją zabytków. Na nieruchomości znajduje się przydomowa oczyszczalnia ścieków stanowiąca własność Gminy Lniano. mpzp brak, studium – strefa: 1 – wielofunkcyjna, obszar wewnątrz strefy: 1.2 – leśno-osadniczy, oznaczenie dodatkowe: kompleksy gruntów ornych najwyższej przydatności rolniczej/pszenne i żytni b. dobry, decyzja o warunkach zabudowy – brak.
Wykonawca zobowiązany jest wycenić do celów sprzedaży każdy z czterech lokali mieszkalnych wraz z przynależnościami i udziałem w gruncie - odrębnie oraz grunt – odrębnie. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej dla poszczególnych lokali.
Wykonanie – 4 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 605/1, powierzchnia 0,0480 ha, obręb Pruszcz, gmina Gostycyn, powiat tucholski. Charakterystyka nieruchomości - działka zabudowana budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym (adres Motyl 2), w którym znajduje się 1 lokal mieszkalny. Zapewniony dostęp do drogi publicznej przez służebność. Liczniki dostarczanych mediów znajdują się na działkach sąsiednich, mpzp brak, studium – strefa A – ekologiczna, Obszar Chroniony Krajobrazu Doliny rz. Sępolenki, strefa A ochrony konserwatorskiej, obszary predysponowane do występowania ruchów masowych, decyzja o warunkach zabudowy – brak.
Wykonawca zobowiązany jest wycenić do celów sprzedaży całą nieruchomość a także budynek - odrębnie oraz grunt – odrębnie. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej dla budynku.
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 283/8 o powierzchni 0,1147 ha, obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00017442/7.
W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin teren działki oznaczony jest symbolem B 3M/U teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej
z dopuszczeniem nie uciążliwych usług.
2. Działka nr 283/9 o powierzchni 0,1107 ha, obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00017442/7.
W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin teren działki oznaczony jest symbolem B 3M/U teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej
z dopuszczeniem nie uciążliwych usług.
3. Działka nr 283/10 o powierzchni 0,1084 ha, obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00017442/7.
W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin teren działki oznaczony jest symbolem B 3M/U teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej
z dopuszczeniem nie uciążliwych usług.
4. Działka nr 283/11 o powierzchni 0,0985 ha, obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00017442/7.
W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin teren działki oznaczony jest symbolem B 3M/U teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej
z dopuszczeniem nie uciążliwych usług.
5. Działka nr 283/12 o powierzchni 0,0939 ha, obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00017442/7.
W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin teren działki oznaczony jest symbolem B 3M/U teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej
z dopuszczeniem nie uciążliwych usług.
6. Działka nr 283/13 o powierzchni 0,0891 ha, obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00017442/7.
W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin teren działki oznaczony jest symbolem B 3M/U teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej
z dopuszczeniem nie uciążliwych usług.
7 Działka nr 283/14 o powierzchni 0,0846 ha, obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00017442/7.
W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin teren działki oznaczony jest symbolem B 3M/U teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej
z dopuszczeniem nie uciążliwych usług.
8. Działka nr 283/15 o powierzchni 0,0760 ha, obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00017442/7.
W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin teren działki oznaczony jest symbolem B 3M/U teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej
z dopuszczeniem nie uciążliwych usług.
9. Działka nr 283/16 o powierzchni 0,2692 ha, obręb Szubin-miasto, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00017442/7.
W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin teren działki oznaczony jest symbolem B1 RL teren rolny bez prawa zabudowy.
10. Działki nr 140/10 i 141/1 o powierzchni 0,7293 ha, obręb Podobowice, gmina Żnin, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1Z/00002115/1. Plan brak. W studium strefa wiejska.
Wykonanie – 10 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 214 o łącznej powierzchni 1,0900 ha, obręb Wielki Sosnowiec, gmina Łabiszyn, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość gruntowa, niezabudowana, nie posiada dostępu do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW
nr BY1U/00002736/7. Dla działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Zgodnie ze studium przedmiotowa nieruchomość znajduje się w jednostce polityki przestrzennej C – jednostka przeznaczona na rozwój funkcji mieszkaniowej z towarzyszącymi usługami oraz nieuciążliwych działalności gospodarczych.
2. Działka nr 215 o łącznej powierzchni 1,2500 ha, obręb Wielki Sosnowiec, gmina Łabiszyn, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość gruntowa, niezabudowana, nie posiada dostępu do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW
nr BY1U/00002742/2. Dla działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Zgodnie ze studium przedmiotowa nieruchomość znajduje się w jednostce polityki przestrzennej C – jednostka przeznaczona na rozwój funkcji mieszkaniowej z towarzyszącymi usługami oraz nieuciążliwych działalności gospodarczych.
Wykonanie – 2 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 131/14 o powierzchni 3,2785 ha, obręb Chobielin, gmin Szubin, powiat nakielski.
Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość w całości jest zadrzewiona i zakrzaczona, posiada dostęp do drogi, księga wieczysta nr BY1U/00029609/3. Nieruchomość objęta jest ochroną konserwatorską i stanowi założenie parkowe wpisane w dniu 30 września 1991 r.
do rejestru zabytków pod nr A/277/1-5. Z zaświadczenia wydanego przez Burmistrza Szubina wynika, że dla przedmiotowej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Wydana została dla ENEA Operator Sp. z o.o. Rejon Dystrybucji Nakła decyzja nr 7 w sprawie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zmiany zagospodarowania terenu polegającego na budowie kablowej sieci dla powiązania projektowanej stacji z istniejącą siecią elektroenergetyczną obejmującą kilka działek, w tym 131/14. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Szubin, działka znajduje się na terenie, dla którego nie wskazuje się zmiany funkcji oraz charakteru zagospodarowania. Jeżeli jest użytkowany rolniczo określa się jego przeznaczenie jako tereny rolne. Są tam grunty pochodzenia organicznego, częściowo położone w strefie „A” ochrony konserwatorskiej. Teren działki objęty jest ochroną w ramach sieci Natura 2000. Działka znajduje się w jednostce planistycznej nr 2, dla której wskazuje się dominujący profil funkcjonalny: funkcja mieszkaniowa (o charakterze podmiejskim) oraz gospodarcza (teren wytwórczości, rzemiosła, magazynów, składów). Jako funkcję uzupełniającą określa się: rolnictwo, działalność rekreacyjno-wypoczynkową i ekologię.
W operacie rzeczoznawca zobowiązany będzie oszacować wartość nieruchomości, w tym wartość części nieruchomości (szacunkowo 0,1-0,2 ha) objętej powyższą decyzją o lokalizacji inwestycji celu publicznego, ewentualnie określić wartość drzewostanu.
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 138/4 o powierzchni 0,4200 ha, obręb Partęczyny gmina Świecie nad Osa, powiat grudziądzki, KW TO1U/00033652/6.
2. Działka o nr 90/1 o powierzchni 0,6400 ha, obręb Partęczyny gmina Świecie nad Osa, powiat grudziądzki, KW TO1U/00033652/6..
3. Działka o nr 36/3 o powierzchni 0,7900 ha, obręb Partęczyny gmina Świecie nad Osa, powiat grudziądzki.
4. Działka o nr 8/8 o powierzchni 0,1200 ha, obręb Buk Góralski gmina Jabłonowo Pomorskie, powiat brodnicki, KW TO1B/00000306/8.
5. Działka o nr 89/3 o powierzchni 0,7600 ha, obręb Mazanki gmina Radzyń Chełmiński, powiat grudziądzki, KW TO1W/0006095/6.
6. Działka o nr 299/1 o powierzchni 0,4900 ha, obręb Gawłowice gmina Radzyń Chełmiński, powiat grudziądzki KW TO1W/00003778/7.
7. Działka o nr 299/2 o powierzchni 0,1100 ha, obręb Gawłowice gmina Radzyń Chełmiński, powiat grudziądzki KW TO1W/00003778/7.
8. Działka o nr 299/3 o powierzchni 0,1200 ha, obręb Gawłowice gmina Radzyń Chełmiński, powiat grudziądzki KW TO1W/00003778/7.
9. Działka o nr 169/4 o powierzchni 0,1491 ha, obręb Rywałd gmina Radzyń Chełmiński, powiat grudziądzki, KW TO1W/00014848/9.
10. Działka o nr 171/13 o powierzchni 0,0900 ha, obręb Mokre gmina Grudziądz, powiat grudziądzki, KW TO1W/00020139/0.
11. Działka o nr 80 o powierzchni 0,3300 ha, obręb Goczałki gmina Łasin, powiat grudziądzki, KW T.2 k.36.
12. Działka o nr 41/64 o powierzchni 0,0198 ha, obręb Wybudowanie Łasińskie gmina Łasin, powiat grudziądzki, TO1U/00023909/0.
13. Działka o nr 3/2 o powierzchni 0,2115 ha, obręb Nowe Mosty gmina Łasin, powiat grudziądzki, TO1U/00000717/0.
14. Działka o nr 3/3 o powierzchni 0,0900 ha, obręb Nowe Mosty gmina Łasin, powiat brodnicki, TO1B/00001148/9.
15. Działka o nr 321/3 o powierzchni 0,3000 ha, obręb Nieżywięć gmina Bobrowo, powiat brodnicki, TO1B/00000717/0.
16. Działka o nr 280/2 i nr 280/3 o łącznej powierzchni 0,3900 ha, obręb Brudzawy gmina Bobrowo, powiat brodnicki, TO1B/00001461/9.
17. Działka o nr 206/1 o powierzchni 0,0600 ha, obręb Tadajewo gmina Osiek, powiat brodnicki, TO1B/00001461/9.
18. Działka o nr 271/2 o powierzchni 0,0200 ha, obręb Świerkocin gmina Grudziądz, powiat grudziądzki, TO1U/00002377/8.
19. Działki o nr 211/2, 212/2 o łącznej powierzchni 0,0700 ha, obręb Okalewko gmina Świedziebnia, powiat brodnicki, TO1B/00018003/8.
20. Działka o nr 197 o powierzchni 0,5800 ha, obręb Buk Góralski gmina Jabłonowo Pomorskie, powiat brodnicki, TO1B/00000276/8.
21. Działki o nr 23/2 o powierzchni 0,0100 ha, 23/5 o powierzchni 0,0036 ha, 39/5 o powierzchni 0,0300, 39/9 o powierzchni 0,0400, obręb Sztynwag gmina Grudziądz, powiat grudziądzki.
22. Działka o nr 90/19 o powierzchni 0,0550 ha, obręb Gutowo gmina Bartniczka, powiat brodnicki.
23. Działka o nr 124/1 o powierzchni 0,2800 ha, obręb Buk Góralski gmina Jabłonowo Pomorskie, powiat brodnicki.
24. Działka o nr 107/4 o powierzchni 0,1100 ha, obręb Wądzyń gmina Bobrowo, powiat brodnicki.
25. Działki o nr 8/8 o powierzchni 0,056 ha, obręb Węgrowo gmina Grudziądz, powiat grudziądzki, 8/9 o powierzchni 0,0500 ha, obręb Węgrowo gmina Grudziądz, powiat grudziądzki
26. Działka o nr 176/9 o powierzchni 0,1374 ha, obręb Wymokłe gmina Bobrowo, powiat brodnicki.
27. Działka o nr 17/4 o powierzchni 0,1800 ha, obręb Wądzyń gmina Bobrowo, powiat brodnicki.
28. Działki o nr 148/8 o powierzchni 1.5469 ha, 148/9 o powierzchni 0,6017 ha, obręb Rywałd gmina Radzyń Chełmiński, powiat grudziądzki.
29. Działka o nr 690 o powierzchni 0,0500 ha, obręb Lembarg gmina Jabłonowo Pomorskie, powiat brodnicki.
30. Działki o nr 29/1 o powierzchni 0,0600 ha, i 29/3 o powierzchni 0,2400 obręb Nowe Mosty gmina Łasin, powiat grudziądzki.
31. Działka o nr 32/3 o powierzchni 0,3000 ha, obręb Nowe Jankowice gmina Łasin, powiat grudziądzki.
32. Działka o nr 207/5 o powierzchni 0,3800 ha, obręb Plesewo gmina Łasin, powiat grudziądzki.
33. Działka o nr 196/1 o powierzchni 0,3000 ha, obręb Nogaty gmina Łasin, powiat grudziądzki.
34. Działka o nr 195/4 o powierzchni 0,1300 ha, obręb Nowe Mosty gmina Łasin, powiat grudziądzki.
35. Działka o nr 35/9 o powierzchni 0,9600 ha, obręb Plemięta gmina Łasin, powiat grudziądzki.
Wykonanie – 35 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
Szczegółowy opis nieruchomości i zakres zadania został opisany w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działki nr 135/57, 135/58, 135/61 powierzchnia łączna 1,8172 ha, obręb Małki, gmina Bobrowo, powiat brodnicki. Charakterystyka nieruchomości - Działka 135/57, 135/58, 135/61 w miejscowości Małki. Studium:135/57, 135/58, 135/61, teren oznaczony jako zabudowany, wskazany do kontynuacji oraz uzupełnień zabudowy mieszkaniowo-usługowej oraz zagrodowej. Ma bezpośredni dostęp do drogi publicznej. Działki zabudowane budynkami garażowymi (2 szt.) chlewnie (2szt.) i magazyn. Operat powinien zawierać odrębne wartości dla każdej działki wraz z budynkami na nich usytuowanymi w tym wyodrębniona wartość gruntów i budynków oraz drzewostanu.
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 68 o powierzchni 1,0500 ha, obręb Szczepice, gmina Kcynia, powiat nakielski.
Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna, niezabudowana, posiada dostęp
do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00031793/6. Dla działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Zgodnie ze studium teren przedmiotowej działki został oznaczony symbolem R- tereny rolnicze przeznaczone pod zalesienie.
2. Działka nr 253/6 o powierzchni 0,6500 ha, obręb Studzienki, gmina Kcynia, powiat nakielski.
Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna, niezabudowana, nie posiada dostępu
do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00035007/8. Dla działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Zgodnie ze studium teren przedmiotowej działki został oznaczony symbolem R- tereny rolnicze o słabych warunkach geotechnicznych.
Wykonanie – 2 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 44/12, 44/13 o łącznej powierzchni 0,1163 ha, obręb Rozalinowo Piastowo, gmina Gąsawa, powiat żniński. KW. BY1Z/00013615/6. Działka nr 44/13 stanowi drogę. Charakterystyka nieruchomości – działka niezabudowana, Ls VI porośnięta kilkudziesięcioletnim lasem sosnowym, dla powyższej nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka położona jest w terenach lasów.
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działki nr 128, 129 o łącznej powierzchni 0,7200 ha, obręb Trzeciewnica, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski.
Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1N/00034768/7.
Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna niezabudowana, użytkowana rolniczo, posiada bezpośredni dostępu do drogi publicznej.Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy przedmiotowa działka znajduje się na terach łąk, pastwisk, nieużytków (ZR) wskazuje się produkcję rolną, w tym ogrodniczą, sadowniczą, pszczelarską, rybną oraz produkcję leśną.
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania oraz którzy spełniają poniższe warunki zamówienia:
a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – dysponują do realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości - zgodnie z art. 156 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami rzeczoznawca majątkowy sporządza na piśmie opinię o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego.
2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie, wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie:
a) załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ
oraz na podstawie:
b) podmiotowego środka dowodowego w postaci wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – do złożenia którego zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wymagana forma:
- przedmiotowy wykaz musi być złożony w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
- w przypadku, gdy wykaz zostanie sporządzony jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. PEŁNOMOCNICTWO
1.1. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
1.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.
1.3. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników, wskazujące jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników).
1.4. Forma umocowania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia

2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2.2. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ
2.3. Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia

3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY
3.1. W przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego swoje zasoby, Wykonawca wraz z ofertą składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę
z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3.2. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr SWZ
3.3. Forma zobowiązania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4. OŚWIADCZENIE NT. DOŚWIADCZENIA RZECZOZNAWCY
4.1. Z uwagi na fakt, iż doświadczenie rzeczoznawcy, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania, jest jednym z kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska rzeczoznawcy, skierowanego do wykonania zamówienia
4.2. Celem uzyskania punktów w kryterium JAKOŚĆ-DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY – Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie nt. wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, przez Rzeczoznawcę, skierowanego do realizacji zamówienia, operatów szacunkowych, przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SWZ,
4.3. Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.4. Zamawiający zastrzega, że przedmiotowe oświadczenie NIE PODLEGA UZUPEŁNIENIU

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy
z Wykonawców składa wraz z ofertą oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku:
• wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które Strony umowy nie mają wpływu, przed którymi, działając z należytą starannością, Strony umowy nie mogły się zabezpieczyć i które wystąpiły po zawarciu umowy (np. pożar, powódź, zalanie, klęska żywiołowa, epidemia).
2. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny, udokumentowany wniosek WYKONAWCY, który uzyska pozytywną opinię ZAMAWIAJĄCEGO, potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności, uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy, na który Wykonawca nie miał wpływu.
3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
4. W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, opisanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić tylko na zasadach określonych w przywołanym artykule

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej eB2b pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/405156 przy użyciu zakładki „Załączniki”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Ciąg dalszy informacji RODO (…)
7. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany
w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4
II. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się również:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm. 7 ) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.