eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › D/45/2023 - Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/45/2023 - Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/779310

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

D/45/2023 - Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59e155ff-0a82-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051074/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 [44] Sprzęt multimedialny (RTV, projektory, tablice interaktywne ,odbiorniki TV, rejestratory i odtwarzacze AV, nagłośnienia, aparaty fotograficzne, kamery, projektory multimedialne, ekrany projek.)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Erasmus+

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260504

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/45/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 3 zestawów wideokonferencyjnych na potrzeby Biura Nauki i Obsługi Projektów, Forthem Office oraz Rektoratu Uniwersytetu Opolskiego.

2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu - jeśli jest taka potrzeba) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, w
terminie określonym w pkt. 4

4. Termin realizacji przedmiotu maksymalnie dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy.

5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

4.5.5.) Wartość części: 33351,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 projektorów wraz z uchwytami sufitowymi na potrzeby Instytutu Historii .

2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2. do SWZ

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu - jeśli jest taka potrzeba) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, w
terminie określonym w pkt. 4

4. Termin realizacji przedmiotu maksymalnie dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy.

5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 projektorów multimedialnych na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Opolskiego .

2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.3. do SWZ

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu - jeśli jest taka potrzeba) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, w terminie określonym w pkt. 4

4. Termin realizacji przedmiotu maksymalnie dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy.

5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa telewizora 55” z uchwytem ściennym na potrzeby Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Opolskiego; 3 sztuk telewizorów 65” z uchwytami ściennymi na potrzeby Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Opolskiego.

2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.4. do SWZ

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu - jeśli jest taka potrzeba) przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, w terminie określonym w pkt. 4

4. Termin realizacji przedmiotu maksymalnie dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy.

5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32324600-6 - Telewizory cyfrowe

30195800-0 - Szyny lub uchwyty do zawieszania

4.5.5.) Wartość części: 13414,6 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10233,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15817,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10233,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASBIS POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223039881

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10233,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.