eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Rozbudowa placu zabaw w Kruszynie (II)



Ogłoszenie z dnia 2022-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa placu zabaw w Kruszynie (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Główna 20

1.4.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.4.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.4.7.) Numer telefonu: 598586200

1.4.8.) Numer faksu: 598429072

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345547

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00331268/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności polegające na budowie placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w Kruszynie na dz. Nr 24/8, w zakresie wewnętrznego ciągu pieszego, dostawy i montażu urządzeń sprawnościowych raz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji odbiorowej.
Opis przedmiotu zamówienia poprzez Wspólny Słownik Zamówień CPV:
przedmiot główny: 45112723-9 – Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45000000-7 Roboty budowlane
2. Przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności :
1) wykonanie wewnętrznego ciągu pieszego o nawierzchni z kruszywa
2) dostawę i montaż urządzeń sprawnościowo- zabawowych
a) Huśtawka podwójna
b) Bujaki sprężynowe-4 szt
c) Karuzela krzyżowa
d) Piaskownica wypełniona oczyszczonym piaskiem
3) wykonanie nawierzchni bezpiecznej, piaskowej wokół urządzeń terenu rekreacyjnego
4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
5) wykonanie dokumentacji odbiorowej
4) Zamawiający wymaga, aby wymienione urządzenia spełniały wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Każde urządzenie musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE)
3. Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica.
Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2022.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w ust. 1 i 2 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 1 do wniosku. Zgodnie z art.101 ust. 4 PZP dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej ,,STWiORB” lub równoważne.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej „STWiORB” lub równoważne, z zastrzeżeniem ust. 5.
6. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych rozwiązań. Zastosowanie tych rozwiązań wymaga akceptacji Zamawiającego i muszą być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
7. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu i obejmuje faktycznie wykonaną część przedmiotu umowy.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia:
1) z należytą starannością, zgodnie z zaleceniami nadzoru autorskiego, nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami dozoru technicznego, Prawa budowlanego i sztuką budowlaną,
2) z materiałów i urządzeń własnych, fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie i spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne (świadczące o dopuszczeniu urządzeń sprawnościowo-zabawowych do użytku publicznego, przez nieograniczona ilość osób) oraz założone w projekcie parametry techniczne,
3) zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB oraz ofertą Wykonawcy,
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy wskutek zastosowania niewłaściwych materiałów.
11. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji służącej między innymi zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.
12. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500, na potrzeby Zamawiającego.
13. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z realizacją wszystkich robót budowlanych umożliwiających wykonanie zakresu umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.
14. Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę faktu wypełnienia warunku zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 14, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć żądane dokumenty lub oświadczenia zgodnie z postanowieniami zawartymi we Wzorze umowy, pod rygorem naliczenia kary.
15. Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt:
1) zapewnić kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad i usterek,
2) pełnić funkcje koordynacyjne w stosunku do robót realizowanych przez Podwykonawców,
3) zapewnić ciągły nadzór nad pracownikami wykonującymi roboty,
4) ponosić odpowiedzialność za wykonanie robót, tj. zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno–techniczne stosowane na placu budowy,
5) zapewnić specjalistyczne kierownictwo i montaż dla dostarczonych przez siebie maszyn i urządzeń,
6) uzyskać we własnym zakresie wszelkie wymagane prawem decyzje, pozwolenia i uzgodnienia na prowadzenie robót budowlanych oraz ponoszenia we własnym zakresie związanych z tym kosztów,
7) usunąć ewentualne kolizje z istniejącym uzbrojeniem technicznym,
8) oczyścić i przygotować pod roboty budowlane teren działki w przypadku ewentualnej kolizji istniejących krzewów, drzew lub korzeni z planowaną infrastrukturą,
9) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji przedmiotu umowy – naprawić je i doprowadzić do stanu poprzedniego,
10) usuwać i składować wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady
i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne,
11) zorganizować, zabezpieczyć, utrzymać i zlikwidować plac budowy,
12) zabezpieczyć drzewa (np. matami), krzewy i korzenie przed mechanicznym uszkodzeniem,
13) transportować materiał uzyskany z robót ziemnych w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
14) zapewnić pełną obsługę geodezyjną wraz z dostarczeniem zaświadczeń
o zgłoszeniu (wraz informacją geodety niezbędną do zawiadomienia o zakończeniu robót) i o przyjęciu inwentaryzacji do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
15) dokonać odbioru wykonanych robót wraz z wykonaniem wymaganych prób i badań oraz ze sporządzeniem dokumentacji odbiorowej,
16) wykonać dokumentację odbiorową w 2 egzemplarzach, z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy i zawierającej minimum niżej wymienione dokumenty:
a) komplet badań, atestów, prób,
b) dokumentację powykonawczą – projekt budowlany z naniesionymi ewentualnymi zmianami,
c) zestawienie danych technicznych i statystycznych obiektu oraz cen jednostkowych zamontowanych urządzeń i elementów małej architektury, potwierdzonych przez inspektora nadzoru,
d) kosztorys powykonawczy, opatrzony klauzulą „określony w kosztorysie zakres prac został wykonany”,
e) oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym,
f) deklaracje zgodności urządzeń z normą PN-EN 16630:2015,
g) certyfikat na urządzenia sprawnościowo-zabawowe.
17) przedłożyć po wykonaniu całego przedmiotu zamówienia:
a) kosztorys powykonawczy sporządzony metodą uproszczoną odrębnie dla ogrodzenia i pozostałych elementów, w tym urządzeń sprawnościowych i małej architektury w odniesieniu do kosztorysu ofertowego i dokumentacji projektowej. Zamawiający wskazuje, że kosztorys powykonawczy służy pomocniczo do rozliczenia wykonania przedmiotu umowy,
b) zestawienie danych technicznych i statystycznych wybudowanej infrastruktury (materiał, długość, rodzaj, ilość, itp.).
18) wykonywać wszelkie inne obowiązki, nałożone na niego zgodnie z zapisami SWZ.
15. Rozliczenie dokonane będzie na podstawie faktury wystawionej po odbiorze końcowym robót.
16. Pozostałe warunki zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy.
17. Zaleca się Wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie, celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności polegające na budowie placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w Kruszynie na dz. Nr 24/8, w zakresie wewnętrznego ciągu pieszego, dostawy i montażu urządzeń sprawnościowych raz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji odbiorowej.
Opis przedmiotu zamówienia poprzez Wspólny Słownik Zamówień CPV:
przedmiot główny: 45112723-9 – Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45000000-7 Roboty budowlane
2. Przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności :
1) wykonanie wewnętrznego ciągu pieszego o nawierzchni z kruszywa
2) dostawę i montaż urządzeń sprawnościowo- zabawowych
a) Huśtawka podwójna
b) Bujaki sprężynowe-4 szt
c) Karuzela tarczowa
d) Piaskownica wypełniona oczyszczonym piaskiem
3) wykonanie nawierzchni bezpiecznej, piaskowej wokół urządzeń terenu rekreacyjnego
4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
5) wykonanie dokumentacji odbiorowej
4) Zamawiający wymaga, aby wymienione urządzenia spełniały wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Każde urządzenie musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE)
3. Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica.
Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2022.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w ust. 1 i 2 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 1 do wniosku. Zgodnie z art.101 ust. 4 PZP dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej ,,STWiORB” lub równoważne.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej „STWiORB” lub równoważne, z zastrzeżeniem ust. 5.
6. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych rozwiązań. Zastosowanie tych rozwiązań wymaga akceptacji Zamawiającego i muszą być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
7. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu i obejmuje faktycznie wykonaną część przedmiotu umowy.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia:
1) z należytą starannością, zgodnie z zaleceniami nadzoru autorskiego, nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami dozoru technicznego, Prawa budowlanego i sztuką budowlaną,
2) z materiałów i urządzeń własnych, fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie i spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne (świadczące o dopuszczeniu urządzeń sprawnościowo-zabawowych do użytku publicznego, przez nieograniczona ilość osób) oraz założone w projekcie parametry techniczne,
3) zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB oraz ofertą Wykonawcy,
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy wskutek zastosowania niewłaściwych materiałów.
11. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji służącej między innymi zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.
12. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500, na potrzeby Zamawiającego.
13. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z realizacją wszystkich robót budowlanych umożliwiających wykonanie zakresu umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.
14. Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę faktu wypełnienia warunku zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 14, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć żądane dokumenty lub oświadczenia zgodnie z postanowieniami zawartymi we Wzorze umowy, pod rygorem naliczenia kary.
15. Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt:
1) zapewnić kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad i usterek,
2) pełnić funkcje koordynacyjne w stosunku do robót realizowanych przez Podwykonawców,
3) zapewnić ciągły nadzór nad pracownikami wykonującymi roboty,
4) ponosić odpowiedzialność za wykonanie robót, tj. zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno–techniczne stosowane na placu budowy,
5) zapewnić specjalistyczne kierownictwo i montaż dla dostarczonych przez siebie maszyn i urządzeń,
6) uzyskać we własnym zakresie wszelkie wymagane prawem decyzje, pozwolenia i uzgodnienia na prowadzenie robót budowlanych oraz ponoszenia we własnym zakresie związanych z tym kosztów,
7) usunąć ewentualne kolizje z istniejącym uzbrojeniem technicznym,
8) oczyścić i przygotować pod roboty budowlane teren działki w przypadku ewentualnej kolizji istniejących krzewów, drzew lub korzeni z planowaną infrastrukturą,
9) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji przedmiotu umowy – naprawić je i doprowadzić do stanu poprzedniego,
10) usuwać i składować wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady
i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne,
11) zorganizować, zabezpieczyć, utrzymać i zlikwidować plac budowy,
12) zabezpieczyć drzewa (np. matami), krzewy i korzenie przed mechanicznym uszkodzeniem,
13) transportować materiał uzyskany z robót ziemnych w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
14) zapewnić pełną obsługę geodezyjną wraz z dostarczeniem zaświadczeń
o zgłoszeniu (wraz informacją geodety niezbędną do zawiadomienia o zakończeniu robót) i o przyjęciu inwentaryzacji do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
15) dokonać odbioru wykonanych robót wraz z wykonaniem wymaganych prób i badań oraz ze sporządzeniem dokumentacji odbiorowej,
16) wykonać dokumentację odbiorową w 2 egzemplarzach, z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy i zawierającej minimum niżej wymienione dokumenty:
a) komplet badań, atestów, prób,
b) dokumentację powykonawczą – projekt budowlany z naniesionymi ewentualnymi zmianami,
c) zestawienie danych technicznych i statystycznych obiektu oraz cen jednostkowych zamontowanych urządzeń i elementów małej architektury, potwierdzonych przez inspektora nadzoru,
d) kosztorys powykonawczy, opatrzony klauzulą „określony w kosztorysie zakres prac został wykonany”,
e) oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym,
f) deklaracje zgodności urządzeń z normą PN-EN 16630:2015,
g) certyfikat na urządzenia sprawnościowo-zabawowe.
17) przedłożyć po wykonaniu całego przedmiotu zamówienia:
a) kosztorys powykonawczy sporządzony metodą uproszczoną odrębnie dla ogrodzenia i pozostałych elementów, w tym urządzeń sprawnościowych i małej architektury w odniesieniu do kosztorysu ofertowego i dokumentacji projektowej. Zamawiający wskazuje, że kosztorys powykonawczy służy pomocniczo do rozliczenia wykonania przedmiotu umowy,
b) zestawienie danych technicznych i statystycznych wybudowanej infrastruktury (materiał, długość, rodzaj, ilość, itp.).
18) wykonywać wszelkie inne obowiązki, nałożone na niego zgodnie z zapisami SWZ.
15. Rozliczenie dokonane będzie na podstawie faktury wystawionej po odbiorze końcowym robót.
16. Pozostałe warunki zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy.
17. Zaleca się Wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie, celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-09-19 09:00

Po zmianie:
2022-09-20 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-09-19 09:30

Po zmianie:
2022-09-20 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-10-18

Po zmianie:
2022-10-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.