Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00255151/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOŃ
1.3.) Oddział zamawiającego: BYTOŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 72
1.5.2.) Miejscowość: Bytoń
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-231
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542851317
1.5.8.) Numer faksu: 542851377
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ugbyton.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugbyton.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.ugbyton.samorzady.pl/?k=361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-632e5a0a-035c-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018555/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Działanie jest finansowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255151/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.I.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR – 65 sztuk laptopów z oprogramowaniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30213100-6 Komputery przenośne;
48620000-0 – systemy operacyjne.
3. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z warunkami projektu, z jakiego współfinansowane jest zamówienie, sprzęt i oprogramowanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia zostaną przekazane (nieodpłatnie na podstawie stosunku prawnego) do dyspozycji ucznia (beneficjenta ostatecznego).
4. Dostarczony sprzęt nie może posiadać śladów użytkowania, musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, pełnowartościowy, niemający defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania, a także spełniać parametry techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia posiada zgodne z właściwymi przepisami atesty, certyfikaty, licencje i dopuszczenia, dostarczony zostanie w opakowaniach (pojemnikach, obudowach) stosowanych typowo.
5. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w dokumentach zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu.
6. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny lub ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i należy rozumieć je jako przykładowe, i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem zagwarantowania uzyskania parametrów technicznych nie gorszych (takich samych jak opisane w SWZ lub lepszych) od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Podział przedmiotowego zamówienia na części jest niezasadny z punktu widzenia technicznego i organizacyjnego. Podział zakresu dostawy na części, które składałyby się na całość zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zamówień, o których mowa w przepisie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 PZP.
9. Wykonawca jest obowiązany do dostarczenia oświadczenia potwierdzającego, iż oferowana licencja systemu operacyjnego pochodzi z legalnego źródła i została zakupiona na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania procedury sprawdzającej legalność oprogramowania poprzez zwrócenie się do przedstawiciela producenta oprogramowania z prośbą o weryfikację.
11. Wykonawca na dwa dni przed zaplanowaną dostawą poinformuje Zamawiającego o planowanym terminie dostawy Sprzętu.
12. Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego – załącznik nr 3 do SWZ.
13. Gwarancja i rękojmia na dostarczony sprzęt wynosi minimum : 24 miesiące.
14. Każdy laptop musi zostać oznaczony za pomocą naklejki stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ. Naklejka (w kolorze) powinna zostać trwale umieszczona w dolnym lewym rogu obudowy laptopa. Naklejka musi mieć minimalne wymiary: 6cm x 4cm (teks i logotypy muszą być wyraźne i czytelne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223860 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253361,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223860 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sensum Artur Gajo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060150141
7.3.3) Ulica: Stanin 41
7.3.4) Miejscowość: Stanin
7.3.5) Kod pocztowy: 21-422
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów przenośnych dla Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Wyposażenie pracowni językowej w RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
- Zakup sprzętu IT i oprogramowania oraz usług w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd" na potrzeby Gminy Miejskiej Słupca
- SZP/243-341/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu IT w ramach projektu pn. Nowy wymiar edukacji w Gminie Wojkowice - szkoły podstawowe
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





