Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00280246/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa zabytkowego budynku "Oficyny dworskiej" powstałej w XIX w. polegająca na wymianie pokrycia dachowego wraz z orynnowaniem oraz przemurowaniu kominów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSKORZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 42
1.5.2.) Miejscowość: Moskorzew
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-130
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 35 42 003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@moskorzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.moskorzew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://moskorzew.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa zabytkowego budynku "Oficyny dworskiej" powstałej w XIX w. polegająca na wymianie pokrycia dachowego wraz z orynnowaniem oraz przemurowaniu kominów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0b8ecce-075f-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005698/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa zabytkowego budynku „Oficyny dworskiej” powstałej w XIX w. polegająca na wymianie pokrycia dachowego wraz z orynnowaniem oraz przemurowaniu kominów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280246/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.1.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego wraz z orynnowaniem oraz przemurowanie kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego o funkcji socjalnej.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy:
1) Roboty przygotowawcze:
-Powieszenie tablicy informacyjnej, ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych – 325 m2,
-Wykonanie bram z siatki – 10 m2,
-Wykonanie ubikacji o konstrukcji drewnianej – oczk. 1,
-Budowa furtki drewnianej – 2 m2,
-Budowa zadaszenia prowizorycznego drewnianego na stanowiska betoniarek – 8 m2,
-Budowa zadaszenia o konstrukcji prostej osłoniętej z trzech stron ścianami – 20 m2,
-Jednopomostowe rusztowania wewnętrzne rurowe – pomosty dodatkowe do robót wykonywanych na ścianach przy wysokości rusztów do 7 m – 200 m2,
2) roboty rozbiórkowe:
-kontener na odpady budowlane 5m^3 – 6 szt.,
-rozebranie pokrycia dachowego z dachówki holenderskiej – 606 m2,
-demontaż eternitu – 145 m2,
-wywóz i utylizacja eternitu – 145 m2,
-rozebranie rynny z blachy nie nadającej do użytku 128 m2,
-rozebranie rury spustowej z blachy nadającej się do użytku – 72 m2,
-rozebranie konstrukcji więźb dachowych – ołacenie dachu – 606 m2,
-rozebranie konstrukcji więźb dachowych – 130 m2,
-rozebranie konstrukcji więźb dachowych ze stolcami – 606 m2,
-naprawienie uszkodzonych w murze powierzchni do 0,50 m2 – 10 m2,
-Wykonanie daszków zabezpieczających – 4 m2,
-Rozebranie kominów wolnostojących - 23 m3,
-Wykonanie rusztowania przy kominach o obw. Ponad 5m – 3 szt.,
3) wykonanie więźby dachowej oraz pokrycia dachowego:
-przygotowanie i montaż zbrojenia elem. Budynków i budowli – pręty gładkie – 0,171 t.,
-przygotowanie i montaż zbrojenia konstrukcji monolit. Budowli – pręty żebrowane – 0,768 t.,
-belki i podciągi – 3 m3,
-montaż kotew fii 16 – 354 szt.,
-trójprzewodowe kominy wolno stojące z cegieł 2x1/2x1 i 2x2 ceg. – 13 m3,
-podwaliny o dł. Ponad 2m, -14,4 m3 drew.,
-słupy o dł. Ponad 2 m – 1,9 m3 drew.,
-ramy górne i płatwie, dł. Ponad 3m – 3,5 m3 drew.,
-krokwie zwykłe, dł ponad 4,5 m – 13,84 m3,
-wymiany i rozpory – 1,23 m3,
-miecze i zastrzały – 0,89 m3,
-krokwie narożne i koszowe – 3,94 m3,
-podwaliny krótkie o dł. Do 2m – 10,1 m3 drew.,
-murłaty – 6,32 m3 drew.,
-krokiewki – 5,900 m3,
-wiatrownice – 0,5 m3,
-nadbitki – 0,82 m3,
-izolacje przeciwwilgociowe – 775 m2,
-ołacenie połaci dachowych łatami – 774 m2,
-pokrycie dachów dachówką holenderską płaską barwioną – 774 m2,
-rynny dachowe półokrągłe o śr. 12 cm z blachy ocynkowanej – 128 m,
-rury spustowe okrągłe o śr. 10 cm – z blachy ocynkowanej – 72 m,
-obróbki przy szer. w rozw. do 25 cm z blachy ocynkowanej 52 m,
-obróbki przy szer. w roz. do 25 cm z blachy ocynkowanej – 70 m2, oraz blachy nadrynnowej – 40 m2,
-obróbki wyłazów dachowych w dachach krytych papą lub dachówka – z blachy ocynkowanej – 3 szt.,
-obróbki blacharskie wywiewek kanalizacyjnych w dachach krytych papą lub dachówką – 3 szt.,
-osadzenie wyłazu w połaci dachowej – 2 szt.,
-deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej – podbitka okapu – 92 m2,
-dwukrotne malowanie deskowania podbitki – 92 m2,
4) roboty porządkowe:
-rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach prefabrykowanych osadzonych w gruncie – 325 m2,
-oczyszczanie terenu z resztek budowlanych, gruzu, śmieci – zebranie i złożenie zanieczyszczeń w pryzmy – 10 m3,
-ustawienie kontenerów na śmieci 1100 l – 4 szt.
Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262660-5 - Usuwanie azbestu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 815000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 815000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 815000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DACH-SYSTEM Mariusz Drej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6562145238
7.3.3) Ulica: Leśna
7.3.4) Miejscowość: Oleszno
7.3.5) Kod pocztowy: 29-105
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 815000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wilczkowicach Górnych w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- "Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu - II postępowanie"
- "Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu w II Liceum Ogólnokształcącym im. Adama Mickiewicza w Raciborzu" - (...) (w systemie "zaprojektuj i wybuduj").
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.