Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00333852/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00371280/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń celem wyposażenia gabinetu stomatologicznego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SICIENKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mrotecka
1.5.2.) Miejscowość: Sicienko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 31 17 431/432
1.5.8.) Numer faksu: 523117400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sicienko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.sicienko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń celem wyposażenia gabinetu stomatologicznego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-682e60d6-2d1b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039884/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Wyposażenie gabinetu stomatologicznego w ZS-P Samsieczno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333852/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 272.76.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139192,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń celem wyposażenia gabinetu stomatologicznego”.
2. Zakres dostawy:
a) Unit diagnostyczno-stomatologiczny
b) autoklaw
c) kompresor
d) aparat rtg punktowy
e) parawan ochronny RTG
f) końcówki – turbina, kątnice, prostnica,
g) pompa ssaka,
h) asystor 3 szufladkowy
i) krzesło lekarza szt.2
j) biurko lekarza
k) komputer z monitorem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferent nie załączył formularza oferty, co skutkuje jej odrzuceniem na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do wykonywania krioablacji ujść żył płucnych.
- Zakup ambulansu z wyposażeniem
- Dostawa sprz. med.(syst. podsuf) jego montażu wraz z uruchom. oraz prowadz. przegl. gwaran. na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we w DPS przy ul. Mącznej 3 we Wrocławiu -II postępowanie
- Dostawa sprzętu medycznego dla 3 Wojskowego Szpitala Polowego w Lublinie w zakresie 4 części.
- Dostawy sprzętu medycznego do zabiegów endoskopowych wraz ze środkami do dezynfekcji endoskopów
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów GSZOZ w ramach projektu - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.