Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup komputerów – Komputer stacjonarny AiO z oprogramowaniem systemowym, myszką, klawiaturą 2 komplety
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52-58-35-400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup komputerów – Komputer stacjonarny AiO z oprogramowaniem systemowym, myszką, klawiaturą 2 komplety2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-626ce9eb-11cd-4517-9488-7fe54c9b7228
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00345057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022595/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup komputerów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332567
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Dnia 25 kwietnia 2025 roku Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy na Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania ID 1092462, ogłoszenie nr 2025/BZP 00206484/01 z dnia 25.04.2025 r.
Dnia 09 maja 2025 roku dokonano czynności otwarcia ofert. Ofertę w zakresie części nr IX złożyło dwóch Wykonawców.
W toku badania ofert Zamawiający odrzucił wszystkie oferty.
Ofertę nr 10 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5.
Ofertę nr 1 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5.
W związku z tym na wymienioną częś postępowania Zamawiający ogłasza Zaproszenie do negocjacji zgodnie z art. 305 pkt. 2 ustaw Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-33ccd275-57f9-4dbd-af28-88c3ce1c6d93
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-VII.272.1.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8187,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
nieużywanego, wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego oraz oprogramowana – Komputer Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, stacjonarny AiO z oprogramowaniem systemowym, myszką, klawiaturą 2 komplety
Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Zapro-szenia Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Dreamtec” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8982155606
7.3.3) Ulica: Plac Strzelecki 20
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-224
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku inwentarskiego oraz wybiegu dla zwierząt na terenie Ogrodu Zoologicznego w LPKiW "Myślęcinek" w Bydgoszczy
- WZPiFP-108-25 Dostawa środków czystości
- "WZPiFP-104-25 Dostawa oleju opałowego dla jednostek Policji województwa kujawsko - pomorskiego"
- Kompleksowa usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu, dostarczeniu i wydawaniu posiłków podczas wydarzeń organizowanych w dniach 21-23.10.2025 r.
- NLZ.2025.271.64 Przeglądy wraz z naprawami drzwi przeciwpożarowych
- Dostawa mopów jednorazowych i wielokrotnego użytku
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia Karkonoskiego Centrum Informatycznego w Jeleniej Górze - wyposażenie i sprzęt do pracowni informatycznej w filii DODN we Wrocławiu mieszczącej się w Jeleniej(...)"-II postępowanie
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 2 części
- Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Dostawa komputerów, laptopów wraz z pakietem biurowym oraz akcesoriów
- Dostawa wyposażenia multimedialnego, nagłośnieniowego i pozostałego na potrzeby optymalizacji działań kulturalnych w Miejskim Ośrodku Kultury w Głogowie
- Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego na potrzeby wyposażenia żłobka i przedszkola przy ul. Okrężnej.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.