Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00310977/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
- 2024/BZP 00345718/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Strawczyn w 2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48413038002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strawczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strawczyn.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Strawczyn w 2024r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d653522-0b89-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056935/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Strawczyn w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310977
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIRP.ZP.271.1.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 208332,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67994,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usuwanie odpadów zawierających azbest znajdujących się na terenie Gminy Strawczyn oraz transport i utylizacja powstałych w ten sposób odpadów niebezpiecznych na składowisku z nieruchomości położonych na terenie Gminy Strawczyn (z wyłączeniem beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności),
2) Przewidywana ilość odpadów zawierających azbest, które winny zostać odebrane, zabezpieczone, załadowane, przetransportowane i zdeponowane na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów w 2024r. z nieruchomości położonych na terenie Gminy Strawczyn (z wyłączeniem beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności) wyniesie max. 150,00 Mg. Na podstawie złożonych wniosków usługą transportu i unieszkodliwienia materiałów zawierających azbest objętych jest 50 posesji. Jednak ilość ta może ulec zmianie (zmniejszeniu) o max. 50%, ze względu na rezygnację z usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52164,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52164,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŚRODOWISKO I INNOWACJE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551918300
7.3.3) Ulica: ul. Złota 59
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ŚRODOWISKO I INNOWACJE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ŚRODOWISKO I INNOWACJE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52164,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





