eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław05220 Pieszo po Gądowie - WBO 2019 (#230)



Ogłoszenie z dnia 2022-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
05220 Pieszo po Gądowie - WBO 2019 (#230)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działają Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020568529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Oświęcimskich 36

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-059

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wi.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wroclawskie_inwestycje

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Piast"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8960003869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bulwar Ikara 10B

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-130

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wi.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wroclawskie_inwestycje

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

05220 Pieszo po Gądowie - WBO 2019 (#230)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93022742-08c3-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001139/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 05220 Pieszo po Gądowie (WBO) wyniesienie przejść dla pieszych, przebudowa drogi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270318/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/36/TP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przebudowa ul. J. Bajana przy skrzyżowaniu z ul. Latawcową w zakresie budowy wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z linią kablową niskiego napięcia dla jego doświetlenia oraz odwodnieniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 został przedstawiony w Części III Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 138272,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Przebudowa ul. J. Bajana na wysokości budynku 24a w zakresie budowy wyniesionych przejść dla pieszych wraz z linią kablową niskiego napięcia dla ich doświetlenia oraz odwodnieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 został przedstawiony w Części III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 191515,18 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Przebudowa ul. J. Bajana przy skrzyżowaniu z ul. Skrzydlatą w zakresie budowy wyniesionych przejść dla pieszych wraz z linią kablową niskiego napięcia dla ich doświetlenia oraz odwodnieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 3 został przedstawiony w Części III Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 179517,16 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Przebudowa ul. S. Drzewieckiego na wysokości budynku nr 12 w zakresie budowy wyniesionych przejść dla pieszych wraz z linią kablową niskiego napięcia dla ich doświetlenia oraz odwodnieniem.
4Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 4 został przedstawiony w Części III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 154431,97 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Przebudowa ul. S. Drzewieckiego na wysokości budynku nr 21-23 w zakresie budowy wyniesionych przejść dla pieszych wraz z linią kablową niskiego napięcia dla ich doświetlenia oraz odwodnieniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 5 został przedstawiony w Części III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 181766,40 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Przebudowa ul. S. Drzewieckiego na wysokości budynku nr 57 w zakresie budowy wyniesionych przejść dla pieszych wraz z linią kablową niskiego napięcia dla ich doświetlenia oraz odwodnieniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 6 został przedstawiony w Części III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 162387,98 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Budowa ciągów komunikacji pieszej wzdłuż ul. Drzewieckiego we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 7 został przedstawiony w Części III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 370313,37 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: Remont ciągów komunikacji pieszej i jezdni drogi wewnętrznej wraz z budową miejsc postojowych wzdłuż sięgacza ul. Drzewieckiego we Wrocławiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 8 został przedstawiony w Części III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 890231,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną złożonej w niniejszym postępowaniu przez MIWRO sp. z o.o. sp. k., Byków ul. Wrocławska 77, 55-095 Mirków wynosi 179 843,07 zł brutto, a kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 47 345,32 zł brutto.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247648,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276530,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247648,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIWRO sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961588524

7.3.3) Ulica: Wrocławska 77, Byków

7.3.4) Miejscowość: Mirków

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247648,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną złożonej w niniejszym postępowaniu przez MIWRO sp. z o.o. sp. k., Byków ul. Wrocławska 77, 55-095 Mirków wynosi 196 627,28 zł brutto, a kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 63 535,98 zł brutto.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184560,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196396,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188374,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIWRO sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961588524

7.3.3) Ulica: Wrocławska 77, Byków

7.3.4) Miejscowość: Mirków

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188374,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną złożonej w niniejszym postępowaniu przez MIWRO sp. z o.o. sp. k., Byków ul. Wrocławska 77, 55-095 Mirków wynosi 226 086,62 zł brutto, a kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 64 478,99 zł brutto.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną złożonej w niniejszym postępowaniu przez MIWRO sp. z o.o. sp. k., Byków ul. Wrocławska 77, 55-095 Mirków wynosi 186 424,73 zł brutto, a kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 57 468,07 zł brutto.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną złożonej w niniejszym postępowaniu przez MIWRO sp. z o.o. sp. k., Byków ul. Wrocławska 77, 55-095 Mirków wynosi 349 388,08 zł brutto, a kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 131 196,16 zł brutto.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zamawiający w pkt. 20.8 Instrukcji dla Wykonawców (IDW) wskazał, że wartość brutto dla Części 8. musi zostać podzielona w taki sposób, że wartość brutto poz. 10 musi stanowić 46,50% sumy poz. 10 i 20 Zestawienia kosztów zadania (ZKZ), a wartość brutto poz. 20 musi stanowić 53,50% sumy poz. 10 i 20 ZKZ. Jednocześnie Zamawiający zastrzegł, że odrzuci ofertę w przypadku gdy powyższe proporcje nie zostaną zachowane. Żaden z Wykonawców składających ofertę nie zachował wymaganych przez Zamawiającego proporcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.