eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych



Ogłoszenie z dnia 2023-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330392390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: C. K. Norwida 3

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 355 20 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niwa.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e90fa03-0e89-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e90fa03-0e89-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00344885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00500982/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych, w podziale na zadania: Zadanie nr 1: dostawy pieczywa; Zadanie nr 2: dostawy wyrobów cukierniczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281374

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.271.1.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy pieczywa obejmujące następujący asortyment: bułka grahamka – 80 000 szt.; bułka kajzerka z makiem – 28 000 szt.; bułka kajzerka z sezamem – 28 000 szt.; bułka wrocławska – 1 000 szt.; bułka paryska – 50 szt.; drożdże – 100 kg; chleb baltonowski – 7 400 szt.; chleb tostowy – 45 szt.; chleb słonecznikowy ciemny – 8 000 szt.; chleb razowy graham – 5 000 szt.; rogal maślany – 50 szt.; bułka tarta – 3 400 kg; groszek ptysiowy – drobny – 10 kg; ciasto francuskie – 10 kg. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1A.1. do SWZ – Asortyment zamówienia – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15898000-9 - Drożdże

4.5.5.) Wartość części: 147189,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy wyrobów cukierniczych obejmujące następujący asortyment: babka cytrynowa – 340 kg; babka w czekoladzie – 750 kg; babka drożdżowa – 25 kg; babka piaskowa – 100 kg; babka jogurtowa – 100 kg; ciasto w-z – 20 kg; ciasto czekoladowe z owocami – 20 kg; biszkopt z galaretką – 20 kg; rolada z bitą śmietaną – 120 kg; makowiec – 40 kg; keks – 40 kg; sernik – 60 kg; piernik – 40 kg; jabłecznik – 100 kg; placek drożdżowy – 200 kg; tort śmietankowy – 15 kg; pączki małe – 20 kg; pączki – 1 900 szt.; drożdżówki – 20 szt.; ciasto bankietowe – 40 kg; ciastka – pierniczki – 20 kg; faworki – 20 kg; babeczki karmelowe – 50 szt.; babeczki z kremem budyniowym – 50 szt.; ciastka kokosanki – 20 kg; baranek wielkanocny – 10 kg.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1A.2. do SWZ – Asortyment zamówienia – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

4.5.5.) Wartość części: 50464,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119995,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138707,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119995,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ciastkarnia-Piekarnia Wiesław Żelek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON810709131

7.3.3) Ulica: Wolińska 21

7.3.4) Miejscowość: Kamień Pomorski

7.3.5) Kod pocztowy: 72-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119995,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44940,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63674,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44940,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ciastkarnia-Piekarnia Wiesław Żelek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON810709131

7.3.3) Ulica: Wolińska 21

7.3.4) Miejscowość: Kamień Pomorski

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44940,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowy zawarte w poszczególnych częściach zamówienia zostały zawarte na okres 12 miesięcy liczonych od dnia 23.09.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.