eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚliwiceZakup oleju napędowego



Ogłoszenie z dnia 2025-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup oleju napędowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090460935

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Czerska 2

1.4.2.) Miejscowość: Śliwice

1.4.3.) Kod pocztowy: 89-530

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.4.7.) Numer telefonu: 48523340065

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zuk@sliwice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuksliwice.naszbip.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344703

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00332043

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup oleju napędowego do pojazdów samochodowych i sprzętu będących w użytkowaniu przez Zakład Usług Komunalnych w Śliwicach w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Sukcesywny zakup paliwa do pojazdów samochodowych i sprzętu będących w użytkowaniu przez Zamawiającego realizowany w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy czynnej od 6:00 do 22:00 we wszystkie dni w ciągu roku, na której są warunki techniczne do tankowania wszystkich samochodów Zamawiającego.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
Olej napędowy letni/zimowy - 28 000 litrów.
4. Podane ilości oleju napędowego są wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionych paliw wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Nie zrealizowane zamówienie w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy.
5. Oferowane produkty muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w obowiązującym na dzień zakupu paliwa Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. poz. 1018 z późn. zm.). oraz wymogom określonym przez Polskie Normy.
6. Wykonawca musi dysponować stacją paliw spełniającą wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. poz. 1707).
7. Paliwo musi być w 1 gatunku, posiadać aktualne atesty oraz świadectwa jakości.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość zakupionych paliw na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów. W przypadku reklamacji Wykonawca na własny koszt zabezpieczy zarówno próbkę paliwa dostarczonego Zamawiającemu oraz próbkę paliwa z własnych zbiorników pochodzącą z dostawy, której jakość została zakwestionowana przez Zamawiającego.
9. Z uwagi na rodzaj posiadanych przez Zamawiającego pojazdów samochodowych i sprzętu, odległość stacji paliw Wykonawcy, na której będzie odbywało się ich tankowanie, nie może być większa niż 18 km od siedziby Zamawiającego.
10. Zamówione paliwo będzie odbierane przez pracowników Zamawiającego do sprzętu wskazanego w wykazie przekazanym Wykonawcy po podpisaniu umowy, sukcesywnie według potrzeb na stacji paliw Wykonawcy za cenę wyliczoną według zawartej umowy.
11. Cenę przedstawioną do oferty należy obliczyć zgodnie z opisem sposobu obliczenia ceny zawartym w Rozdziale XVI niniejszej SWZ.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) tankowania pojazdów i sprzętu będącego w użytkowaniu przez Zamawiającego,
2) tankowania kanistrów służących do transportowania paliwa na stacji paliw Wykonawcy przez 7 dni w tygodniu w godzinach otwarcia stacji paliw.
13. Wykaz pojazdów i sprzętu będącego w użytkowaniu przez Zamawiającego, Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy, przy czym Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie.
14. Przy zakupie oleju napędowego Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia miesięcznych zestawień tankowań, które będą stanowiły podstawę do wystawienia faktury według cen ustalonych dla oleju napędowego zgodnie z zawartą umową. Zestawienia należy prowadzić zgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego drukami.
15. Powyższe zestawienia tankowań muszą zawierać w szczególności:
1) rodzaj pobranego paliwa,
2) datę tankowania,
3) nazwisko i imię kierowcy tankowanego pojazdu,
4) numer rejestracyjny pojazdu/ rodzaj sprzętu,
5) ilość zatankowanego paliwa,
6) podpis kierowcy tankowanego pojazdu,
7) pieczątkę oraz podpis pracownika Stacji Paliw.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup oleju napędowego do pojazdów samochodowych i sprzętu będących w użytkowaniu przez Zakład Usług Komunalnych w Śliwicach w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Sukcesywny zakup paliwa do pojazdów samochodowych i sprzętu będących w użytkowaniu przez Zamawiającego realizowany w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy czynnej od 6:00 do 22:00 we wszystkie dni w ciągu roku, na której są warunki techniczne do tankowania wszystkich samochodów Zamawiającego.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
Olej napędowy letni/zimowy - 28 000 litrów.
4. Podane ilości oleju napędowego są wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionych paliw wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Nie zrealizowane zamówienie w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy.
5. Oferowane produkty muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w obowiązującym na dzień zakupu paliwa Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. poz. 1018 z późn. zm.). oraz wymogom określonym przez Polskie Normy.
6. Wykonawca musi dysponować stacją paliw spełniającą wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. poz. 1707).
7. Paliwo musi być w 1 gatunku, posiadać aktualne atesty oraz świadectwa jakości.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość zakupionych paliw na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów. W przypadku reklamacji Wykonawca na własny koszt zabezpieczy zarówno próbkę paliwa dostarczonego Zamawiającemu oraz próbkę paliwa z własnych zbiorników pochodzącą z dostawy, której jakość została zakwestionowana przez Zamawiającego.
9. Z uwagi na rodzaj posiadanych przez Zamawiającego pojazdów samochodowych i sprzętu, odległość stacji paliw Wykonawcy, na której będzie odbywało się ich tankowanie, nie może być większa niż 19 km od siedziby Zamawiającego.
10. Zamówione paliwo będzie odbierane przez pracowników Zamawiającego do sprzętu wskazanego w wykazie przekazanym Wykonawcy po podpisaniu umowy, sukcesywnie według potrzeb na stacji paliw Wykonawcy za cenę wyliczoną według zawartej umowy.
11. Cenę przedstawioną do oferty należy obliczyć zgodnie z opisem sposobu obliczenia ceny zawartym w Rozdziale XVI niniejszej SWZ.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) tankowania pojazdów i sprzętu będącego w użytkowaniu przez Zamawiającego,
2) tankowania kanistrów służących do transportowania paliwa na stacji paliw Wykonawcy przez 7 dni w tygodniu w godzinach otwarcia stacji paliw.
13. Wykaz pojazdów i sprzętu będącego w użytkowaniu przez Zamawiającego, Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy, przy czym Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie.
14. Przy zakupie oleju napędowego Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia miesięcznych zestawień tankowań, które będą stanowiły podstawę do wystawienia faktury według cen ustalonych dla oleju napędowego zgodnie z zawartą umową. Zestawienia należy prowadzić zgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego drukami.
15. Powyższe zestawienia tankowań muszą zawierać w szczególności:
1) rodzaj pobranego paliwa,
2) datę tankowania,
3) nazwisko i imię kierowcy tankowanego pojazdu,
4) numer rejestracyjny pojazdu/ rodzaj sprzętu,
5) ilość zatankowanego paliwa,
6) podpis kierowcy tankowanego pojazdu,
7) pieczątkę oraz podpis pracownika Stacji Paliw.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, który spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
b. zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej jeżeli wykaże, że
posiada koncesję na obrót paliwami płynnymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2024 r. poz. 266 z późn. zm.).
3. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
dysponuje co najmniej jedną stacją paliw znajdującą się w odległości nie większej niż 18 km od siedziby zamawiającego położonej przy ul. Czerskiej 2 w Śliwicach, liczonej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska 1 z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie, w której Zamawiający będzie mógł dokonać tankowania – wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ,

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, który spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
b. zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej jeżeli wykaże, że
posiada koncesję na obrót paliwami płynnymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2024 r. poz. 266 z późn. zm.).
3. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
dysponuje co najmniej jedną stacją paliw znajdującą się w odległości nie większej niż 19 km od siedziby zamawiającego położonej przy ul. Czerskiej 2 w Śliwicach, liczonej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska 1 z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie, w której Zamawiający będzie mógł dokonać tankowania – wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ,

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-07-25 11:00

Po zmianie:
2025-07-30 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-07-25 11:15

Po zmianie:
2025-07-30 11:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-07-23

Po zmianie:
2025-08-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.