eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrośniceDowóz uczniów publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Krośnice na zajęcia na krytej pływalni "Krośnicka przystań" w Krośnicach



Ogłoszenie z dnia 2022-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Krośnice na zajęcia na krytej pływalni „Krośnicka przystań” w Krośnicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krośnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Krośnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-320

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kbien@ug.krosnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.krosnice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.krosnice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Krośnice na zajęcia na krytej pływalni „Krośnicka przystań” w Krośnicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaeeee97-1faa-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312486/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGPOŚiI.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. realizowanie przewozów uczniów na zasadach przewozów okazjonalnych wskazanych w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm.) w okresie od dnia 12 września 2022 roku do 30 czerwca 2023 r. w dniach nauki szkolnej, na następujących trasach:
1) Część I: Szkoła Podstawowa w Bukowicach (co dwa tygodnie – nieparzyste).
a) Poniedziałek (60 km):
– dowóz do Krośnic I grupy (43 osoby) ok. godz. 10:30
– powrót do Bukowic po II grupę
– dowóz do Krośnic II grupy (51 osób) ok. godz. 12:30
– odwóz do Bukowic I grupy (43 osoby) ok. godz. 13:00
– dojazd do Krośnic po II grupę
– odwóz do Bukowic II grupy (51 osób) ok. 14:25
b) wtorek (60 km):
− dowóz do Krośnic I grupy (43 osoby) ok. godz. 10:30
− powrót do Bukowic po II grupę
− dowóz do Krośnic II grupy (46 osób) ok. godz. 12:30
− odwóz do Bukowic I grupy (43 osoby) ok. godz. 13:00
− dojazd do Krośnic po II grupę
− odwóz do Bukowic II grupy (46 osób) ok. 14:25
c) środa: (20 km.)
− dowóz do Krośnic I grupy (29 osób) ok. godz. 10:30
− odwóz do Bukowic I grupy (29 osób) ok. godz. 13:15
d) czwartek: (20 km.)
− dowóz do Krośnic I grupy (27 osób) ok. godz. 10:30
− odwóz do Bukowic I grupy (27 osób) ok. godz. 13:15
2. ustalenie w uzgodnieniu z zamawiającym i dyrektorami szkół, do których realizowany jest przewóz szczegółowego rozkładu jazdy autobusów w okresie realizacji zamówienia,
3. umożliwienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu na przystankach wskazanych przez Zamawiającego,
4. zapewnienie ogrzewania w pojeździe oraz zapewnienie temperatury min. 16 stopni Celsjusza w pojeździe podczas przewozu w okresie od 1 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.,
5. zapewnienie przewożonym uczniom miejsc siedzących,
6. zapewnienie zastępstwa w razie braku możliwości osobistego wykonywania przedmiotu zamówienia.
Przedmiotowe usługi muszą być wykonywane autobusami dopuszczonymi do ruchu tj. z ważnymi badaniami technicznymi oraz ważnymi polisami ubezpieczenia komunikacyjnego OC. Przedmiotowe zamówienie dotyczy zapewnienia przewozów na liniach regularnych specjalnych. Wykonawca zapozna się ze stanem dróg, na których realizowane będą dowozy oraz ustali przebieg tras przejazdu, a w porozumieniu z dyrektorami szkół - szczegółowy rozkład jazdy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 27700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. realizowanie przewozów uczniów na zasadach przewozów okazjonalnych wskazanych w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm.) w okresie od dnia 12 września 2022 roku do 30 czerwca 2023 r. w dniach nauki szkolnej, na następujących trasach:
2) Część II: Szkoła Podstawowa w Kuźnicy Czeszyckiej (co dwa tygodnie – parzyste):
a) wtorek:
– dowóz grupy 37 dzieci ok. godz. 10:30 i odwóz do szkoły ok. godz. 12:20;
b) środa:
– dowóz grupy 30 dzieci ok. godz. 10:30 i odwóz do szkoły ok. godz. 12:20;
c) czwartek:
– dowóz grupy 23 dzieci ok. godz. 10:30 i odwóz do szkoły ok. godz. 12:20;
2. ustalenie w uzgodnieniu z zamawiającym i dyrektorami szkół, do których realizowany jest przewóz szczegółowego rozkładu jazdy autobusów w okresie realizacji zamówienia,
3. umożliwienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu na przystankach wskazanych przez Zamawiającego,
4. zapewnienie ogrzewania w pojeździe oraz zapewnienie temperatury min. 16 stopni Celsjusza w pojeździe podczas przewozu w okresie od 1 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.,
5. zapewnienie przewożonym uczniom miejsc siedzących,
6. zapewnienie zastępstwa w razie braku możliwości osobistego wykonywania przedmiotu zamówienia.
Przedmiotowe usługi muszą być wykonywane autobusami dopuszczonymi do ruchu tj. z ważnymi badaniami technicznymi oraz ważnymi polisami ubezpieczenia komunikacyjnego OC. Przedmiotowe zamówienie dotyczy zapewnienia przewozów na liniach regularnych specjalnych. Wykonawca zapozna się ze stanem dróg, na których realizowane będą dowozy oraz ustali przebieg tras przejazdu, a w porozumieniu z dyrektorami szkół - szczegółowy rozkład jazdy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 13900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERA Technologii Eryka Jastrząb

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151659948

7.3.4) Miejscowość: Czeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-12 do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATAN Ilona Bajserowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9161330316

7.3.4) Miejscowość: Kuźnica Czeszycka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-12 do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.