Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00343673/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
- 2023/BZP 00354807/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-16
- 2023/BZP 00439100/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-11
- 2023/BZP 00437520/01 - Wynik z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu komputerowego i drukującego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKIE BIURO GEODEZJI I TERENÓW ROLNYCH W RZESZOWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180634417
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Lubelska 4
1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 35-241
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.7.) Numer telefonu: 17 743 32 92
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pbgitr.geodezja.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pbgitr.geodezja.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00344400
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00343673
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz udostępniania zmian do SWZ oraz dokumentów:
https://bip.pbgitr.geodezja.pl/article/dostawa-sprzetu-komputerowego-i-drukujacego-3?l=2.
2. Składanie ofert wraz z wymaganymi załącznikami następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c73f4a6c-350b-11ee-a60c-9ec5599dddc1.
3. Zaleca się by Wykonawca kontrolował na bieżąco stronę prowadzonego postępowania pod kątem ewentualnych zmian i modyfikacji treści SWZ dokonywanych przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu zgodnie z art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej zwanej
„ustawą Pzp”.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań w ramach zamówienia.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
6. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ, kierując go na adres poczty elektronicznej: wzp@pbgitr.geodezja.pl. Zamawiający prosi o przekazywanie pytań na ww. adres również w formie
edytowalnej, gdyż skróci to czas udzielania wyjaśnień.
8. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
9. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt 10, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego
przygotowania i złożenia ofert.
10. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ, o którym mowa w pkt 8.
11. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie,
o którym mowa w pkt 8, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
12. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
13. Formularze do komunikacji na platformie e-Zamówienia pozwalają również na dołączenie załączników. Korzystanie z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta podmiotu „Wykonawca” na Platformie oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB – ta wielkość dotyczy plików załączanych do jednego formularza.
Po zmianie:
1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz udostępniania zmian do SWZ oraz dokumentów:
https://bip.pbgitr.geodezja.pl/articles/435/dostawa-sprzetu-komputerowego-i-drukujacego?m=435.
2. Składanie ofert wraz z wymaganymi załącznikami następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c73f4a6c-350b-11ee-a60c-9ec5599dddc1.
3. Zaleca się by Wykonawca kontrolował na bieżąco stronę prowadzonego postępowania pod kątem ewentualnych zmian i modyfikacji treści SWZ dokonywanych przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu zgodnie z art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej zwanej
„ustawą Pzp”.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań w ramach zamówienia.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
6. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ, kierując go na adres poczty elektronicznej: wzp@pbgitr.geodezja.pl. Zamawiający prosi o przekazywanie pytań na ww. adres również w formie
edytowalnej, gdyż skróci to czas udzielania wyjaśnień.
8. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
9. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt 10, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego
przygotowania i złożenia ofert.
10. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ, o którym mowa w pkt 8.
11. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie,
o którym mowa w pkt 8, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
12. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
13. Formularze do komunikacji na platformie e-Zamówienia pozwalają również na dołączenie załączników. Korzystanie z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta podmiotu „Wykonawca” na Platformie oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB – ta wielkość dotyczy plików załączanych do jednego formularza.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa różnej aparatury medycznej.
- Zakup spektrometru (Ramana) do wykrywania narkotyków, materiałów wybuchowych, metali na Drogowe Przejście Graniczne w Korczowej
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 861 Bojanów - Kopki w m. Sójkowa
- Sprzedaż i dostawa rotora płytowego do wirówki i wag laboratoryjnych dla Wydziału Biologii, Ochrony Przyrody i Zrównoważonego Rozwoju
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy
- Dostawa żywności - różne produkty ogólnospożywcze oraz miód i inne do stołówki ZS Nr 4 w Rzeszowie w 2026 r.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego celem prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w ramach programu "Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością"
- Dzierżawa urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu dla Gminy Siennica Różana
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów interaktywnych i projektorów multimedialnych z podziałem na części
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 2 zadania
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.