Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00260416/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja części łazienek wraz z adaptacją pomieszczeń na pokoje dla mieszkańców w DPS w Radomsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomszczański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 6858944
1.5.8.) Numer faksu: 44 6834335
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radomszczanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10942651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja części łazienek wraz z adaptacją pomieszczeń na pokoje dla mieszkańców w DPS w Radomsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-643c7f2f-4dda-4201-a1f8-7ff060243bb3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042859/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja części łazienek wraz z adaptacją pomieszczeń na pokój dla mieszkańców w DPS w Radomsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260416
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 892890,72 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 456086,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji 10 łazienek oraz adaptacji 2 pomieszczeń na pokoje dla mieszkańców w Domu Pomocy Społecznej w Radomsku.
Zadanie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Centrum Polityki Społecznej w Łodzi.
Na wykonanie przedmiotu zamówienia składa się w szczególności następujący zakres prac:
ROBOTY BRANŻY BUDOWLANEJ:
a) dla łazienek w lokalach nr 8-16 i 27:
- demontaż istniejącej stolarki drzwiowej do łazienek wraz z futrynami,
- demontaż wszystkich istniejących elementów wyposażenia łazienek,
- wyrównanie ścian do prawidłowego ułożenia płytek ściennych i podłogowych,
- wyrównanie sufitu po montażu instalacji elektrycznej, dla osiągnięcia równej powierzchni do późniejszego zagruntowania i pomalowania farbą emulsyjną,
- skucie istniejących płytek ściennych i podłogowych,
- poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego,
- montaż nadproży nad poszerzonymi otworami drzwiowymi,
- wykonanie wykuć dla prawidłowego ułożenia zaprojektowanych wewnętrznych instalacji elektrycznych i sanitarnych (w tym odwodnienia liniowego),
- wykonanie odwodnienia liniowego pod prysznic,
- ułożenie płytek podłogowych i ściennych,
- montaż listew wykończeniowych,
- montaż nowej stolarki drzwiowej,
- montaż wszystkich urządzeń i elementów wyposażenia łazienki,
- fugowanie płytek,
- wyrównanie ściany pomiędzy korytarzem a łazienką celem naprawy ściany po wykonanym poszerzeniu otworu drzwiowego,
- malowanie korytarzy farbą emulsyjną (ściany i sufity),
- malowanie sufitów w łazienkach.
b) dla pomieszczeń adaptowanych nr 1 i nr 2:
- usunięcie istniejącej wykładziny podłogowej,
- murowanie ścian działowych,
- zerwanie istniejących płytek ściennych,
- tynkowanie wymurowanych ścian,
- zamurowanie istniejących drzwi oraz wykucie otworu w miejscu projektowanym,
- montaż nadproża nad nowym otworem drzwiowym,
- wyrównanie ścian dla prawidłowego ułożenia płytek ściennych i podłogowych,
- wyrównanie sufitu korytarza, pokoju i łazienki po montażu instalacji elektrycznej,
- montaż nadproża nad otworem drzwiowym do łazienki,
- wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej zgodnie z projektem branży elektrycznej,
- wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej i C.O. zgodnie z projektem branży sanitarnej,
- wykonanie niezbędnych wykuć dla prawidłowego ułożenia zaprojektowanych wewnętrznych instalacji elektrycznych i sanitarnych w tym odwodnienia liniowego,
- wykonanie odwodnienia liniowego pod prysznic,
- ułożenie płytek podłogowych w łazience,
- montaż wykładziny podłogowej w pokoju i korytarzu,
- montaż listew wykończeniowych,
- montaż stolarki drzwiowej,
- montaż wszystkich urządzeń i elementów wyposażenia łazienki,
- fugowanie płytek,
- wyrównanie ściany pomiędzy adaptowanymi pomieszczeniami a korytarzem głównym celem naprawy ściany po wykonanym przesunięciu otworu drzwiowego,
- malowanie korytarza i pokoju farbą emulsyjną (ściany i sufity),
- malowanie sufitu w łazienkach.
ROBOTY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ:
- wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej,
- instalacja oświetlenia (montaż opraw oświetleniowych w sufitach, montaż kabli, puszek, gniazd),
- instalacja przyzywowa (montaż doposażenia istniejącej kompaktowej centrali, montaż aparatów, sygnalizatora optyczno – akustycznego),
- wykonanie pomiarów.
ROBOTY BRANŻY SANITARNEJ:
- demontaż istniejącego systemu grzewczego grzejników płytowych w łazience oraz montaż wewnętrznej instalacji ogrzewczej,
- demontaż istniejącej wody zimnej i ciepłej oraz montaż nowej instalacji zasilającej umywalki, natryski i miski ustępowe,
- demontaż istniejącej kanalizacji sanitarnej oraz montaż nowej instalacji odprowadzającej ścieki z umywalek, natrysków i misek ustępowych,
- wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej i C.O.,
- montaż kratek wentylacyjnych lub podcięć w drzwiach,
- montaż wentylatorów łazienkowych wyciągowych.
Zamawiający informuje, że prace stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane na czynnym obiekcie, dlatego też roboty należy prowadzić w sposób nieutrudniający korzystanie z obiektu i nieuciążliwy dla użytkowników.
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie nadzorowana przez Inspektorów Nadzoru branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1. określa:
- Dokumentacja projektowa, która obejmuje:
a) projekt architektoniczno - budowlany stanowiący Załącznik nr 9a do SWZ;
b) projekt techniczny - branża konstrukcyjno-budowlana stanowiący Załącznik nr 9b do SWZ;
c) projekt techniczny - branża elektryczna stanowiący Załącznik nr 9c do SWZ;
d) projekt techniczny - branża sanitarna stanowiący Załącznik nr 9d do SWZ;
e) przedmiar robót - branża budowlana stanowiący Załącznik nr 9e do SWZ;
f) przedmiar robót - branża elektryczna stanowiący Załącznik nr 9f do SWZ;
g) przedmiar robót - branża sanitarna stanowiący Załącznik nr 9g do SWZ;
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża architektoniczno -konstrukcyjna stanowiąca Załącznik nr 10a do SWZ;
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża elektryczna stanowiąca Załącznik nr 10b do SWZ;
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża sanitarna stanowiąca Załącznik nr 10c do SWZ.
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.
3. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ i załącznikach do niej, a więc
w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu ofertowym w pkt 11 Pozostałe informacje. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą.
Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna rozwiązanie, które w przypadku norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych gwarantuje osiągnięcie poziomów parametrów, funkcjonalności i właściwości niezbędnych do uzyskania certyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przy czym w przypadku podania norm Zamawiający za równoważne uzna automatycznie nowsze wersje tych samych norm, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wymogów dotyczących funkcjonalności i wydajności gwarantuje uzyskanie wartości przyjętych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w zakresie wskazanych tam cech, parametrów
i właściwości.
Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60 % odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i Projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45215210-2 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 18 czerwca 2025 roku do godz. 9:00 złożono 2 oferty.Oferta nr 2, która uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryterium oceny ofert została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) w związku z art. 266 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.). W związku z powyższym wezwano kolejnego w rankingu Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca złożył podmiotowe środki dowodowe, które potwierdzały spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Po dokonaniu wyboru oferty numer 1 jako najkorzystniejszej, Wykonawca przesłał drogą elektroniczną oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy. Uchylenie się Wykonawcy od podpisania umowy nastąpiło po upływie terminu związania ofertą, na wydłużenie, którego Wykonawca nie wyraził zgody.
Zgodnie z art. 263 w związku z art. 266 ustawy Pzp - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu brak było innych ofert niepodlegających odrzuceniu, co uniemożliwiało dokonanie ponownego badania i oceny ofert oraz dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483003,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483003,27 PLN
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Dostawa dwóch ambulansów medycznych typu C dla Szpitala Powiatowego w Radomsku."/PROCEDURA POWTÓRZONA/ Nr Spr. 411/2025
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w m. Dąbrówka realizowana w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 09 tj. - minerały (piasek, kamienie) wytworzonych w ZUOK w Płoszowie
- Dostawa różnych wyrobów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Radomsku / POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE/
- "Likwidacja barier architektonicznych - dostosowanie budynku dla osób z niepełnosprawnościami poprzez realizację robót budowlanych w zakresie przebudowa szybu windowego wraz z wymianą windy
- Modernizacja części łazienek wraz z adaptacją pomieszczeń na pokoje dla mieszkańców w DPS w Radomsku
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.