Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00272041/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KPN/15/2023 Outdoorowa kampania społeczna „Głowa do góry”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021781314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cieplicka 196
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (075) 75 537 26
1.5.8.) Numer faksu: (075) 756099113
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpnmab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85d38b9d-10e6-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KPN/15/2023 Outdoorowa kampania społeczna „Głowa do góry”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85d38b9d-10e6-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00344245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043499/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kampania outdoorowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa stanu łączności ekologicznej w Karkonoskim Parku Narodowym i jego otulinie, dofinansowanego ze środków otrzymanych od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach funduszy EOG2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272041
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPN/15/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139512,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa „Outdoorowa kampania społeczna „Głowa do góry” dla projektu pn.: „Poprawa łączności ekologicznej w Karkonoskim Parku Narodowym i jego otulinie” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014 —2021 spełniającego wszystkie wymagania szczegółowe jak poniżej. Przedmiot zamówienia został podzielony na Pakiety:Pakiet 1 – obejmuje 50 szt. nośników na terenie Wrocławia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Czas trwania ekspozycji: ekspozycja ciągła przez min. 14 dni, w wybranym przedziale czasu w okresie od dnia podpisania umowy do 30 sierpnia 2023r.
2) Liczba nośników: min. 200 sztuk (Pakiet 1 - 50 szt. Wrocław, )
3) Rodzaj nośników: m.in. tzw. citylight (naścienne, wolnostojące, na wiatach przystankowych), ekrany digitalowe, billboardy, słupy reklamowe, reklamy skrolowane
i inne (w miejscach umożliwiających dotarcie kampanii do jak najszerszego kręgu odbiorców). Lokalizacje bilbordów powinny znajdować się przy ruchliwych ciągach komunikacyjnych pieszych i samochodowych, nieprzesłoniętych innymi budynkami, drzewami, ogrodzeniami, rusztowaniami itp. Wykonawca powinien uwzględnić główne arterie komunikacyjne w danych miastach.
4) Specyfikacja nośników: Wymiary minimalne nośników: 110 cm x 170 cm, min. 80% nośników oświetlonych,
5) Spełnienie parametrów zasięgu kampanii wskaźnikiem liczby bezpośrednich kontaktów – VAC (Visibility Adjusted Contact): w sumie wszystkich nośników min. 20 000 000, według poniższego podziału:
Pakiet 1 - min. 5 000 000 Wrocław,
Wykonawca wraz z protokołem odbioru będzie zobowiązany przedstawić szczegółową listę nośników wraz z rzeczywistą ilością kontaktów (zasięgiem). Pod pojęciem VAC rozumie szacunkową liczbę osób, które zetknęły się w danym miejscu z informacją umieszczoną na nośniku w ciągu jednej doby, potwierdzona badaniami, np. tzw. outdoor track prowadzony przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach.
6) Wykonawca wykona druk przesłanych przez Zamawiającego kreacji (4 kreacje we wskazanych przez wykonawcę formatach), zapewni wykonanie montażu i utrzymanie nośników.
7) Dokładna lokalizacja każdego z nośników zaproponowanych przez Wykonawcę do wykorzystania przy realizacji kampanii informacyjnej wymagać będzie akceptacji ze strony Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji pierwszej lokalizacji któregokolwiek z nośników, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia lokalizacji alternatywnej. Nośniki powinny być estetyczne, wolne od jakichkolwiek form graffiti lub innych malowideł oraz trwałych zabrudzeń. Materiały informacyjne umieszczone na nośniku muszą być w całości widoczne (nie zasłonięte przez inne elementy infrastruktury miejskiej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 42900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa „Outdoorowa kampania społeczna „Głowa do góry” dla projektu pn.: „Poprawa łączności ekologicznej w Karkonoskim Parku Narodowym i jego otulinie” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014 —2021 spełniającego wszystkie wymagania szczegółowe jak poniżej. Przedmiot zamówienia został podzielony na Pakiety:Pakiet 2 – obejmuje 50 szt. nośników na terenie Poznania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Czas trwania ekspozycji: ekspozycja ciągła przez min. 14 dni, w wybranym przedziale czasu w okresie od dnia podpisania umowy do 30 sierpnia 2023r.
2) Liczba nośników: min. 200 sztuk (Pakiet 2 - 50 szt. Poznań)
3) Rodzaj nośników: m.in. tzw. citylight (naścienne, wolnostojące, na wiatach przystankowych), ekrany digitalowe, billboardy, słupy reklamowe, reklamy skrolowane
i inne (w miejscach umożliwiających dotarcie kampanii do jak najszerszego kręgu odbiorców). Lokalizacje bilbordów powinny znajdować się przy ruchliwych ciągach komunikacyjnych pieszych i samochodowych, nieprzesłoniętych innymi budynkami, drzewami, ogrodzeniami, rusztowaniami itp. Wykonawca powinien uwzględnić główne arterie komunikacyjne w danych miastach.
4) Specyfikacja nośników: Wymiary minimalne nośników: 110 cm x 170 cm, min. 80% nośników oświetlonych,
5) Spełnienie parametrów zasięgu kampanii wskaźnikiem liczby bezpośrednich kontaktów – VAC (Visibility Adjusted Contact): w sumie wszystkich nośników min. 20 000 000, według poniższego podziału:
Pakiet 2 - min. 5 000 000 Poznań.
Wykonawca wraz z protokołem odbioru będzie zobowiązany przedstawić szczegółową listę nośników wraz z rzeczywistą ilością kontaktów (zasięgiem). Pod pojęciem VAC rozumie szacunkową liczbę osób, które zetknęły się w danym miejscu z informacją umieszczoną na nośniku w ciągu jednej doby, potwierdzona badaniami, np. tzw. outdoor track prowadzony przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach.
6) Wykonawca wykona druk przesłanych przez Zamawiającego kreacji (4 kreacje we wskazanych przez wykonawcę formatach), zapewni wykonanie montażu i utrzymanie nośników.
7) Dokładna lokalizacja każdego z nośników zaproponowanych przez Wykonawcę do wykorzystania przy realizacji kampanii informacyjnej wymagać będzie akceptacji ze strony Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji pierwszej lokalizacji któregokolwiek z nośników, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia lokalizacji alternatywnej. Nośniki powinny być estetyczne, wolne od jakichkolwiek form graffiti lub innych malowideł oraz trwałych zabrudzeń. Materiały informacyjne umieszczone na nośniku muszą być w całości widoczne (nie zasłonięte przez inne elementy infrastruktury miejskiej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 42900,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa „Outdoorowa kampania społeczna „Głowa do góry” dla projektu pn.: „Poprawa łączności ekologicznej w Karkonoskim Parku Narodowym i jego otulinie” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014 —2021 spełniającego wszystkie wymagania szczegółowe jak poniżej. Przedmiot zamówienia został podzielony na Pakiety:Pakiet 3 – obejmuje 100 szt. nośników na terenie Warszawy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Czas trwania ekspozycji: ekspozycja ciągła przez min. 14 dni, w wybranym przedziale czasu w okresie od dnia podpisania umowy do 30 sierpnia 2023r.
2) Liczba nośników: min. 200 sztuk (Pakiet 3 - 100 szt. Warszawa)
3) Rodzaj nośników: m.in. tzw. citylight (naścienne, wolnostojące, na wiatach przystankowych), ekrany digitalowe, billboardy, słupy reklamowe, reklamy skrolowane
i inne (w miejscach umożliwiających dotarcie kampanii do jak najszerszego kręgu odbiorców). Lokalizacje bilbordów powinny znajdować się przy ruchliwych ciągach komunikacyjnych pieszych i samochodowych, nieprzesłoniętych innymi budynkami, drzewami, ogrodzeniami, rusztowaniami itp. Wykonawca powinien uwzględnić główne arterie komunikacyjne w danych miastach.
4) Specyfikacja nośników: Wymiary minimalne nośników: 110 cm x 170 cm, min. 80% nośników oświetlonych,
5) Spełnienie parametrów zasięgu kampanii wskaźnikiem liczby bezpośrednich kontaktów – VAC (Visibility Adjusted Contact): w sumie wszystkich nośników min. 20 000 000, według poniższego podziału:
Pakiet 3 - min. 10 000 000 Warszawa,
Wykonawca wraz z protokołem odbioru będzie zobowiązany przedstawić szczegółową listę nośników wraz z rzeczywistą ilością kontaktów (zasięgiem). Pod pojęciem VAC rozumie szacunkową liczbę osób, które zetknęły się w danym miejscu z informacją umieszczoną na nośniku w ciągu jednej doby, potwierdzona badaniami, np. tzw. outdoor track prowadzony przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach.
6) Wykonawca wykona druk przesłanych przez Zamawiającego kreacji (4 kreacje we wskazanych przez wykonawcę formatach), zapewni wykonanie montażu i utrzymanie nośników.
7) Dokładna lokalizacja każdego z nośników zaproponowanych przez Wykonawcę do wykorzystania przy realizacji kampanii informacyjnej wymagać będzie akceptacji ze strony Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji pierwszej lokalizacji któregokolwiek z nośników, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia lokalizacji alternatywnej. Nośniki powinny być estetyczne, wolne od jakichkolwiek form graffiti lub innych malowideł oraz trwałych zabrudzeń. Materiały informacyjne umieszczone na nośniku muszą być w całości widoczne (nie zasłonięte przez inne elementy infrastruktury miejskiej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 85800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38745 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38745 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38745 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STROER MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017339030
7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STROER MEDIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
STROER MEDIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38745 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38745 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38745 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38745 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STROER MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017339030
7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STROER MEDIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
STROER MEDIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38745,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STROER MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017339030
7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STROER MEDIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
STROER MEDIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Wykonanie przeglądów technicznych urządzeń i sprzętu medycznego wraz z wymianą obowiązkowych części
- Świadczenie obsługi serwisowej systemu kardioangiograficznego Siemens Artis Zee Floor
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- KPN/10/2024 "Usługa prowadzenia wypasu bydła i owiec, na terenie łąk w Karkonoskim Parku Narodowym (KPN)"
- "Wykonanie przeglądów okresowych rocznych i pięcioletnich dla dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych na terenie miasta Jelenia Góra wraz z wykonaniem ewidencji dróg"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
- Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501
- Usługa w zakresie promocji związana z produkcją gadżetów dla WRS-u
- Odcinek nr 16 - poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - Kartuzy polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.