eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie nad Osą › "UTWORZENIE I WYPOSAŻENIE OŚRODKA SENIOR +"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„UTWORZENIE I WYPOSAŻENIE OŚRODKA SENIOR +”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIECIE NAD OSĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świecie nad Osą 1

1.5.2.) Miejscowość: Świecie nad Osą

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-341

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48564661613

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@swiecienadosa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiecienadosa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-641d1009-2533-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„UTWORZENIE I WYPOSAŻENIE OŚRODKA SENIOR +”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-641d1009-2533-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00344159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028844/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 UTWORZENIE I WYPOSAŻENIE OŚRODKA SENIOR +

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312063

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROIP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 289430,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty rozbiórkowe
1. Zerwanie strachy posadzek z tworzyw sztucznych w tym płytek PCV i paneli podłogowych w celu przygotowania podłoża pod nowe okładziny z płytek Gress.
2. Wykucie ościeżnic drzwiowych i okiennej , poszerzenie otworu okiennego.
3. Rozbiórka ścianek działowych oraz przygotowanie miejsce pod ściany schodów zewnętrznych i platformy dla osób niepełnosprawnych.
2. Roboty budowlane
1. Wykonanie ścianek działowych o grubości 12 cm wydzielających poszczególne pomieszczenia tj. wiatrołap, szatnia, łazienka, toalety męska i damska, pokój dzienny z aneksem kuchennym, pomieszczenie do zajęć rehabilitacyjno-ruchowych oraz sala ogólnodostępna; wykonanie ścianki mobilnej umożliwiającej wydzielenie sali RTV, komputerowej;
2. Wykonanie nowych posadzek z płytek typu GRESS na powierzchni 101,13 m2, poprzedzonych wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej oraz podkładu betonowego w części niepodpiwniczonej.
3. Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej poprzez montaż drzwi w nowo wydzielonych pomieszczeniach, zamontowanie drzwi z aluminium jako drzwi wejściowych głównych do budynku oraz drzwi do wiatrołapu z aluminium oraz drzwi wyjściowych na taras. Zamontowanie 5 okien z PCV wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Stolarka okienna i drzwiowa zostanie dostosowana do standardów ośrodka Klubu Seniora.
4. Wykonanie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych na nowo powstałych ściankach. Zgruntowanie w całym obiekcie wszystkich ścian i sufitów oraz wykonanie na tak przygotowanych powierzchniach gładzi gipsowych. W pomieszczeniach tzw. "mokrych tj. w łazience i toaletach planuje się ułożenie płytek ceramicznych na ścianach do wysokości 2,70 m w łazience i do wysokości 2,00 m w toaletach. Malowanie ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń ośrodka, montaż zewnętrznej platformy dla niepełnosprawnych.
3. Schody zewnętrzne i tarasy
Wykopy wysokoprzestrzenne nieumocnione pod ściany fundamentowe schodów, następnie wykonane zostaną fundamenty z bloczków betonowych na zaprawie cementowej. Kolejnym etapem będzie zasypanie przestrzeni schodów, ułożone zostaną podkłady betonowe na podłożu gruntowym z betonu zwykłego z kruszywa naturalnego. Wykonanie posadzek z płytek podłogowych z kamieni sztucznych o wymiarach 30x30 cm na zaprawie klejowej układane metodą regularną. Na schodach i tarasie wykonane zostaną balustrady balkonowe proste z pochwytami stalowymi.
Taras będzie dodatkową przestrzenią dla seniorów dając możliwość przebywania seniorów na świeżym powietrzu. Przy schodach zewnętrznych zostanie zamontowana platforma mocowana do ściany budynku umożliwiająca dostęp osobom z niepełnosprawnościami.
4. Instalacja elektryczna
W ramach prac przebudowana zostanie tablica rozdzielcza budynku gdzie zaprojektowano główny włącznik prądu w postaci rozłącznika izolacyjnego z wyzwalaczem wzrostowym. Wykonane zostanie wewnętrzne oświetlenie podstawowe gdzie średnie natężenie oświetlenia zostanie dobrane zgodnie z obowiązującymi normami. Zaplanowano oświetlenie ewakuacyjne gdzie oprawy będą posiadać odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i będą posiadały funkcję autotestu. Wykonana zostanie podtynkowa instalacja gniazd wtyczkowych 230V i jedno gniazdo siłowe do kuchenki 400V.
5. Instalacje sanitarne
W ramach prac planuje się wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z wykonaniem hydrantu, wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej i instalacji p.poż. Przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej i centralnego ogrzewania. Wykonanie wentylacji mechanicznej.
6. Wyposażenie
Wyposażenie pomieszczenia kuchennego w zestaw mebli kuchennych składających się z szafek kuchennych stojących i wiszących na dł. ścian około 3,90m oraz szafki pod zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem, małą lodówkę o wysokości około 80 cm i kuchenkę elektryczną czteropunktową z piekarnikiem, stół dla 20 osób wraz z 20 krzesłami, czajnik elektryczny, 2 patelnie i komplet garnków, komplet sztućców oraz serwis kawowo - obiadowy na 20 osób. Wyposażenie sali ogólnodostępnej w kanapę i 4 fotele oraz wyposażenie łazienki i toalet w: 2 lustra, dwa zasobniki na ręczniki papierowe, 3 zasobniki na papier toaletowy i trzy szczotki do wc, dwa zasobniki na mydło w płynie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

OFERTA Z NAJNIŻSZĄ CENĄ PRZEWYŻSZA KWOTĘ, KTÓRĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 727032,02 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.