eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrabicaDostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Grabica wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa



Ogłoszenie z dnia 2025-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Grabica wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabica

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Grabicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabica 66

1.5.2.) Miejscowość: Grabica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-306

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44/616-11-25

1.5.8.) Numer faksu: 44/616-11-88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@grabica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://grabica.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-492ceca1-b4d7-4299-9094-77d9bde62a5e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Grabica wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-492ceca1-b4d7-4299-9094-77d9bde62a5e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00343882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036124/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Grabica wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest częścią projektu Cyberbezpieczna Gmina Grabica dofinansowanego z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295855

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 360000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot obejmuje kompleksowe rozwiązanie:
1) System zabezpieczeń danych - Backup środowiska wraz z oprogramowaniem i usługą składającą się z: wdrożenia, troubleshooting, wsparcia DR w przypadku konieczności odtwarzania środowiska po ataku oraz 1 szt. urządzenia Appliance łączące funkcję repozytorium, serwerów zarządzających i zabezpieczających dane, wraz z licencjami dla infrastruktury rozproszonej w kilku lokalizacjach;
2) System redundancji danych w chmurze - Kopia danych w chmurze do 5 TB;
3) Serwer fizyczny –1 szt.;
4) Macierz dyskowa – 1 szt.;
5) Serwerowe systemy operacyjne i oprogramowanie bezpieczeństwa – 10 szt. licencja CAL użytkownika;
6) Zasilanie awaryjne – 1 szt. agregat prądotwórczy;
7) Zasilanie awaryjne - 1 szt. UPS 10 kW;
8) Rozwiązanie zapewniające ochronę stacji i serwerów z XDR – 35 szt.
2. Zamawiający wymaga dostarczenia produktów fabrycznie nowych pochodzących z legalnego źródła.
3. Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia wymaga przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego szkolenia pracownika z wdrażanego rozwiązania wskazanego w Rozdziale III pkt. 1 ppkt. 1, 4, 6, 7 SWZ w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania.
4. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na rozwiązanie wskazane w Rozdziale III pkt. 1 ppkt. 1, oraz urządzenia wymienione w Rozdziale III pkt. 1 ppkt. 3,4,6,7 SWZ na okres wskazany w ofercie (min. 3 lata, max. 5 lat zgodnie opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ - OPZ oraz projektem umowy – Załącznik nr 3 do SWZ).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ - OPZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
6. Termin wykonania zamówienia (w zakresie dostawy sprzętu i licencji oraz przeprowadzenia szkolenia) – maksymalny wymagany w ciągu 60 dni od podpisania umowy. Uwaga! Skrócenie terminu realizacji zamówienia jest kryterium oceny ofert.
Termin obowiązywania licencji na użytkowanie - do 30 czerwca 2026 roku.
7. Miejscem dostaw jest siedziba Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Grabicy, Grabica 66, 97-306 Grabica
8. Zamówienie nie jest podzielone na części, albowiem jego przedmiotem jest kompleksowe i całościowe rozwiązanie. Podzielenie zamówienia mogłoby spowodować, że nie będzie współpracy pomiędzy komponentami, jak też, że cel projektu nie zostanie osiągnięty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31120000-3 - Generatory

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

48822000-6 - Serwery komputerowe

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449767,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449767,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449767,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRECOM Łódź Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 146576066

7.3.3) Ulica: ul. Czyżewska 10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-908

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449767,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.