eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZąbkiDostawa wraz z montażem klimatyzatorów w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 w Ząbkach



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem klimatyzatorów w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 w Ząbkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Ząbki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zabki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem klimatyzatorów w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 w Ząbkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63b29a08-fb18-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285438

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.05.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie klimatyzacji w ilości 11 sztuk jednostek wewnętrznych dla Szkoły Podstawowej Nr 6 przy ul. Dzikiej 36 w Ząbkach.
1.1. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy bez śladów wcześniejszego użytkowania, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadać nazwę producenta, nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz musi spełniać wszelkie wymagania określone prawem polskim, co do zastosowania tego typu wyrobów i dopuszczenia ich do obrotu w Polsce. Dostarczany Sprzęt będzie posiadał wymagane deklaracje CE lub równoważne oraz instrukcje obsługi w języku polskim.
1.2. Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość dostarczanego towaru jak również zobowiązany jest do dostarczania określonego sprzętu zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko na adres: ul. Dzika 36, 05-091 Ząbki.
1.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego w porozumieniu z dyrekcją szkoły, jak również przez gwaranta obiektu z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
1.4. Zamawiający zamieszcza rzuty kondygnacji z lokalizacją pomieszczeń do zamontowania jednostek wewnętrznych (Załącznik nr 3 do SWZ).
1.5. UWAGA: Zamawiający informuje, iż budynek szkoły jest na gwarancji. W związku z powyższym prace związane z realizacją zamówienia, należy wykonywać przy udziale gwaranta tj.: PRK 7 NIERUCHOMOSCI sp. z o. o., ul. Leszno 12 IIp., 01-192 Warszawa.


2. Zakres prac obejmuje m.in.:
a) montaż klimatyzatorów ściennych 11 szt., optymalnie nie mniejsza niż 6,2 KW (piętro I - 5 szt., piętro II- 6 szt.),
b) montaż jednostek zewnętrznych klimatyzacji na elewacji południowej budynku,
c) montaż instalacji chłodniczej, odprowadzenia skroplin, instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia oraz instalacji sterującej,
d) prace towarzyszące związane z zabudową instalacji chłodniczej, odprowadzenia skroplin oraz elektrycznej i sterującej,
e) odtworzenie elewacji,
f) uruchomienie klimatyzacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166687,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITNET Radosław Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381793951

7.3.3) Ulica: 11 Listopada 3

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.