Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00266938/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zad 1: Remont dachu i wykonanie dwóch instalacji fotowoltaicznych o mocy do 50 kWp każda
Zad 2: Przebudowa oświetlenia podstawowego i awaryjnego na energooszczędne i systemu przygotowania ciepłej wody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227663491
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zad 1: Remont dachu i wykonanie dwóch instalacji fotowoltaicznych o mocy do 50 kWp każdaZad 2: Przebudowa oświetlenia podstawowego i awaryjnego na energooszczędne i systemu przygotowania ciepłej wody
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a6e3de5-0f45-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011527/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zwiększenie efektywności energetycznej budynku użyteczność publicznej w Gminie Miejskiej Legionowo przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu nr RPMA.12.01.00-14-i295/20 pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Miejskiej Legionowo" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XII REACT-EU dla Mazowsza, Działanie 12.1 REACT-EU2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266938
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rz.271.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1:1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu i wykonanie dwóch instalacji fotowoltaicznych o mocy do 50 kWp każda w budynku Centrum Informacyjno - Administracyjnym w Legionowie.
2. Ekspertyza wykazała, że pokrycie dachowe budynku Centrum Administracyjno – Informacyjnego, tj. membrana PVC wykazuje montażem instalacji znaczne zużycie i degradację. W związku z planowanym montażem instalacji fotowoltaicznej należy zabezpieczyć istniejące pokrycie dachowe. Remont pokrycia dachu należy wykonać poprzez pokrycie istniejącej membrany nową membraną dachową z tworzyw sztucznych. Nową warstwa hydroizolacyjna będzie układana na powierzchni istniejącej membrany po jej uprzednim przygotowaniu oraz ułożeniu włókniny rozdzielczej.
3. Opis zakresu prac do wykonania:
1) demontaż istniejącej instalacji odgromowej i składowanie w celu ponownego montażu,
2) prace demontażowe związane z usunięciem urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, balastów betonowych instalacji oraz innych elementów t.j anteny, megafony aktualnie zainstalowanych na połaci dachu oraz ich zabezpieczenie do ponownego montażu,
3) demontaż istniejących obróbek blacharskich dachu, kwalifikacja elementów nadających się do ponownego wykorzystania, ich składowanie i zabezpieczenie do czasu ponownego montażu,
4) usunięcie pęcherzy i naprężeń spod starego poszycia membrany PVC oraz jej ustabilizowanie poprzez wykonanie nacięć krzyżowych, osuszenie przestrzeni pod powierzchnią oraz doklejenie całości np. elastomerem poliuretanowym,
5) zagruntowanie istniejących mocowań instalacji odgromowej do konstrukcji dachu preparatem odrdzewiającym,
6) przygotowanie starej powłoki PVC w sposób zgodny z wytycznymi wybranego producenta nowego pokrycia dachowego,
7) rozłożenie warstwy separacyjnej w postaci włókniny rozdzielczej zgodnie w wytycznymi wybranego producenta nowego pokrycia dachowego,
8) rozłożenie i zamocowanie nowego pokrycia dachu,
9) wykonanie wykończeń detali połaci dachu (elementy instalacji odgromowej, wywiewki wentylacyjne, wpusty dachowe, kominki wentylacyjne) oraz ponowny montaż obróbek blacharskich wraz z listwami dociskowymi przy attykach,
10) ponowny montaż urządzeń klimatyzacyjnych, balastów betonowych instalacji oraz innych elementów zainstalowanych uprzednio na połaci dachu,
11) ponowny montaż instalacji odgromowej oraz wykonanie pomiarów kontrolnych,
12) montaż konstrukcji wsporczych pod moduły fotowoltaiczne,
13) montaż modułów fotowoltaicznych,
14) montaż falowników DC/AC,
15) budowa linii kablowych łączących falowniki z rozdzielnia główną,
16) zabudowę kompletnie wyposażonych rozdzielnic fotowoltaicznych,
17) montaż ochrony przepięciowej i odgromowej dla instalacji fotowoltaicznej,
18) uruchomienie instalacji,
19) okresowe serwisowanie zainstalowanych urządzeń w okresie 10 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.5.) Wartość części: 1063040,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2:4. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oświetlenia podstawowego i awaryjnego na energooszczędne i systemu przygotowania ciepłej wody w budynku Centrum Informacyjno - Administracyjnym w Legionowie
5. Opis zakresu prac do wykonania:
1) rozmieszczenie opraw oświetlenia podstawowego,
2) rozmieszczenie opraw AW i EW,
3) montaż nowej tablicy TE,
4) rozbudowa tablic piętrowych i RG,
5) demontaż istniejących lamp oświetleniowych,
6) ochrona od porażeń i połączeń wyrównawczych,
7) wymiana baterii umywalkowych a baterie bezdotykowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 1940698,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1342467,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1342467,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1342467,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IntegracjaB2B Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252443107
7.3.3) Ulica: ul. Świętokrzyska 14 lok. 144
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-050
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1342467,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 767626,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1484429,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 767626,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sunway Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912552726
7.3.3) Ulica: ul. Gwiezdna 8/222
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 767626,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont mostu nad Kanałem Królewskim w ciągu drogi powiatowej nr 1815W (ul. Izabelińska) w gminie Nieporęt
- Usługa polegająca na systematycznym odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych, segregowanych innych z terenu ZKP CSP w Legionowie zlokalizowanego w Sułkowicach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu ul. Narutowicza na odcinku od ul. Targowej przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Jerzego Siwińskiego do ul. Wyszyńskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz Jednostek Podległych.
- Zadanie 1: Termomodernizacja budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Suwalnej B; Zadanie 2: Termomodernizacja budynku komunalnego mieszkalnego przy ul. Bałtyckiej 1
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i naprawa infrastruktury sportowej ORLIK 2012
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych (II etap - wyposażenie szklarni VENLO na warsztatach szkolnych) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Montaż instalacji oddymiającej klatek schodowych w Domu Pomocy Społecznej w Łęczycy
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzgowie
- "Modernizacja hali obróbki skrawaniem - hala nr 2 w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym na potrzeby kształcenia zawodowego dla branży mechaniczno - mechatronicznej" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- "Przebudowa sekretariatu i zespołu pomieszczeń biura Komendanta Straży Miejskiej w Gdańsku przy ulicy Elbląskiej 54/60"
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.