Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00314477/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
- 2024/BZP 00318585/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Gdańsku (2).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 6 W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385438809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lawendowe Wzgórze 5
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-175
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.kosek@zsp6.edu.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp6.edu.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79d091d2-0d19-11ef-9b7e-467806a935181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Gdańsku (2).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79d091d2-0d19-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314477
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Sukcesywna dostawa mrożonekSzczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
15331170-9 - Warzywa mrożone
03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
4.5.5.) Wartość części: 111801,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 171149,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do części 1,2 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do części 1,2 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Kompleksowa organizacja trzydniowej konferencji naukowej pt. "8th International Congress on Technical Diagnostics" w dniach 23-25 września 2026 r., dla minimum 100 osób i maksymalnie 180 osób
- Dostawa i montaż fabrycznie nowej, chłodzonej kamery CCD z wyposażeniem
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru dla jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
- "DOSTAWA IMPLANTÓW STOSOWANYCH W ZABIEGACH STABILIZACJI SZCZYTOWO-POTYLICZNEJ KRĘGOSŁUPA ORAZ RÓŻNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O. W GDAŃSKU".
- Sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych/leków
- DOSTAWA MOTOCYKLA W POLICYJNEJ WERSJI OZNAKOWANY W ILOŚCI 1 SZT.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków dla Dziennego Domu Pomocy w Myśliwcu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Szarych Szeregów w Grodzisku Mazowieckim
- Dostawa artykułów żywnościowych do 2 stołówek Bursy Miejskiej w Częstochowie - 10 części (na rok 2026).
- Dostawa produktów roślinnych do Aresztu Śledczego w Hajnówce
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 6 w Rumi z podziałem na trzy części."
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Stanisława Konarskiego w Łazach przez okres 10 miesięcy w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.