eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › dostawa pojazdów czteroko³owych oraz pojazdu sze¶cioko³owego na potrzeby GOPR



Og³oszenie z dnia 2022-09-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa pojazdów czteroko³owych oraz pojazdu sze¶cioko³owego na potrzeby GOPR

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarz±d G³ówny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000706869

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 65

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gopr.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Stowarzyszenie kultury fizycznej o zasiêgu ogólnokrajowym

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

niesienie pomocy osobom, których zdrowie lub ¿ycie jest zagro¿one , udzielanie pomocy ofiarom klêsk ¿ywio³owych, katastrof, wypadków i innych zdarzeñ losowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa pojazdów czteroko³owych oraz pojazdu sze¶cioko³owego na potrzeby GOPR

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fcbcb2c9-3284-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00343421

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.gopr.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.2.Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3.Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±: 1)poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal lub 2)drog± elektroniczn± (n/d ofert): na e-mail: sekretariat@gopr.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1)Sta³y dostêp do sieci Internet;
2)Platforma dzia³a w systemie Windows, Mac i Linux.
3) Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a)specyfikacja po³±czenia - Formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
b)format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c)oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,
d)integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.
e) w przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego (/GOPR/SkrytkaESP) automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
f)system dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0, Mozilla Firefox od wersji 15, Google Chrome od wersji 20, Microsoft Edge.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie artyku³u 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych tj. RODO), informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe 34-500 Zakopane ul. Józefa Pi³sudskiego nr 65, NIP7361039808, REGON 000706869, KRS 0000156881 Adres e-mail: zarz±d@gopr.pl tel. 18 20 61 550, 20 14 152, www.gopr.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – e-mail: iod@gopr.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dostawê pojazdów czteroko³owych oraz pojazdu sze¶cioko³owego na potrzeby GOPR znak referencyjny L.dz 193/I/2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych,
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
7. Pani/Pana dane osobowe nie s± przekazywane do odbiorców w pañstwach trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) lub do organizacji miêdzynarodowych.
8. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguje Pani/Panu prawo do:
• ¿±dania od Administratora Danych Osobowych dostêpu do swoich danych osobowych, ich sprawdzenia, sprostowania , zgodnie z art. 15, 16 RODO,
• ograniczenia ich przetwarzania , zgodnie z art. 18 ust. 2 RODO,
• wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
• prawo do usuniêcia danych osobowych, w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Obowi±zek informacyjny okre¶lony przepisami RODO spoczywa tak¿e na wykonawcach, którzy pozyskuj± dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich zamawiaj±cemu w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku pozyskania przez wykonawcê danych osobowych od osób trzecich dla niniejszego postêpowania, wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych zgodnie z tre¶ci±, wskazan± w formularzu oferty.
11. Administrator Danych Osobowych nie podejmuje w oparciu o Pani/Pana dane osobowe zautomatyzowanych decyzji, w tym nie bêdzie dokonywaæ profilowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
12. Administrator Danych Osobowych dok³ada wszelkich starañ, aby zapewniæ wszelkie ¶rodki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym, czy umy¶lnym, zniszczeniem, przypadkow± utrat±, zmian±, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostêpem, zgodnie ze wszystkimi obowi±zuj±cymi przepisami.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: L.dz.193/I/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych pojazdów czteroko³owych na potrzeby GRUP REGIONALNYCH GOPR: Krynickiej, Beskidzkiej , wyposa¿onych w sygnalizacjê ¶wietlno- d¼wiêkow± pojazdów uprzywilejowanych. Opis szczegó³owy przedmiotu zamówienia jest zawarty w za³. nr 1 do swz

2. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia -odpowiednio w danym pakiecie - 24 miesi±ce od daty zakupu (data protoko³u zdawczo - odbiorczego) bez limitu przebiegu. W przypadku wyst±pienia w okresie gwarancji wad przedmiotu umowy Wykonawca zobowi±zuje siê do bezp³atnego ich usuniêcia w nieprzekraczalnym terminie 14 dni roboczych, licz±c od dnia przekazania Wykonawcy pojazdu do wskazanych przez Wykonawcê autoryzowanych stacji serwisowych. W przypadku gdy naprawa wi±¿e siê z importem czê¶ci zamiennej lub uszkodzonego podzespo³u przez generalnego dostawcê danej marki pojazdu/skutera, czas ten mo¿e zostaæ wyd³u¿ony, w porozumieniu z Zamawiaj±cym, jednak nie d³u¿szym ni¿ o kolejne 14 dni. W tym przypadku Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia Zamawiaj±cemu stosownego dokumentu potwierdzaj±cego z³o¿enie zamówienia na uszkodzon± czê¶æ lub podzespó³. Wszelkie koszty zwi±zane z usuniêciem zg³oszonej usterki poniesie Wykonawca

Oferta powinna zawieraæ informacje na temat mo¿liwo¶ci serwisowania pojazdów.

3. Wydanie przedmiotu umowy nast±pi na koszt Wykonawcy do Grup Regionalnych GOPR na podane ni¿ej adresy:

Pakiet nr 1:
Grupa Beskidzka ul. Dêbowa 2, 43-370 Szczyrk- 1 pojazd
Grupa Krynicka ul. Halna 18, 33-380 Krynica-Zdrój – 1 pojazd
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e przedmiot zamówienia zosta³ opisany w sposób precyzyjny i zrozumia³y, bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcê.
Ewentualne wskazanie tych informacji w tre¶ci za³±cznika nr 1 do swz ma na celu jedynie przybli¿yæ wymagania, których nie mo¿na by³o opisaæ przy pomocy dostatecznie dok³adnych i zrozumia³ych okre¶leñ. St±d te¿, wyra¼nie podkre¶la siê, i¿ ww. nazwom, znakom towarowym, patentom lub miejscom pochodzenia towarzyszy zapis „lub równowa¿ny”. Za kryterium uznania b±d¼ nieuznania przez Zamawiaj±cego równowa¿no¶ci oferowanego pojazdu wzglêdem pojazdu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia uwa¿a siê przy tym istotne cechy pojazdu opisane w niniejszej SWZ tzn. posiadaj±ce cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze ni¿ opisane w przedmiocie zamówienia. Ka¿dy wykonawca sk³adaj±cy ofertê równowa¿n± jest obowi±zany wykazaæ w tre¶ci przedk³adanej przez siebie oferty, ¿e oferowany przez niego przedmiot zamówienia spe³nia wymagania i parametry techniczne i/lub funkcjonalno-u¿ytkowe okre¶lone w SWZ, b±d¼ te¿ przewiduje rozwi±zania lepsze ni¿ opisywane. Wykazanie równowa¿no¶ci zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
5.Zamówienie jest realizowane w ramach zadania pn. „Mobilny zestaw do ratownictwa górskiego” realizowanego w ramach Programu Priorytetowego „Ogólnopolski program finansowania s³u¿b ratowniczych. Czê¶æ 1) Dofinansowanie zakupu specjalistycznego sprzêtu wykorzystywanego w akcjach ratowniczych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34000000-7 - Sprzêt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34113300-5 - Pojazdy terenowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê, spo¶ród wa¿nych ofert z³o¿onych w postêpowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego pojazdu sze¶cioko³owego z napêdem alternatywnym na potrzeby GRUPY REGIONALNEJ GOPR: Karkonoskiej , wyposa¿onego w sygnalizacjê ¶wietlno- d¼wiêkow± pojazdów uprzywilejowanych. Opis szczegó³owy przedmiotu zamówienia jest zawarty w za³. nr 1 do swz

2. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia -odpowiednio w danym pakiecie - 24 miesi±ce od daty zakupu (data protoko³u zdawczo - odbiorczego) bez limitu przebiegu. W przypadku wyst±pienia w okresie gwarancji wad przedmiotu umowy Wykonawca zobowi±zuje siê do bezp³atnego ich usuniêcia w nieprzekraczalnym terminie 14 dni roboczych, licz±c od dnia przekazania Wykonawcy pojazdu do wskazanych przez Wykonawcê autoryzowanych stacji serwisowych. W przypadku gdy naprawa wi±¿e siê z importem czê¶ci zamiennej lub uszkodzonego podzespo³u przez generalnego dostawcê danej marki pojazdu/skutera, czas ten mo¿e zostaæ wyd³u¿ony, w porozumieniu z Zamawiaj±cym, jednak nie d³u¿szym ni¿ o kolejne 14 dni. W tym przypadku Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia Zamawiaj±cemu stosownego dokumentu potwierdzaj±cego z³o¿enie zamówienia na uszkodzon± czê¶æ lub podzespó³. Wszelkie koszty zwi±zane z usuniêciem zg³oszonej usterki poniesie Wykonawca

Oferta powinna zawieraæ informacje na temat mo¿liwo¶ci serwisowania pojazdów.

3. Wydanie przedmiotu umowy nast±pi na koszt Wykonawcy do Grupy Regionalnej GOPR na podany ni¿ej adres:

Pakiet nr 2:
Grupa Karkonoska ul. Sudecka 79, 58-500 Jelenia Góra

4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e przedmiot zamówienia zosta³ opisany w sposób precyzyjny i zrozumia³y, bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcê.
Ewentualne wskazanie tych informacji w tre¶ci za³±cznika nr 1 do swz ma na celu jedynie przybli¿yæ wymagania, których nie mo¿na by³o opisaæ przy pomocy dostatecznie dok³adnych i zrozumia³ych okre¶leñ. St±d te¿, wyra¼nie podkre¶la siê, i¿ ww. nazwom, znakom towarowym, patentom lub miejscom pochodzenia towarzyszy zapis „lub równowa¿ny”. Za kryterium uznania b±d¼ nieuznania przez Zamawiaj±cego równowa¿no¶ci oferowanego pojazdu wzglêdem pojazdu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia uwa¿a siê przy tym istotne cechy pojazdu opisane w niniejszej SWZ tzn. posiadaj±ce cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze ni¿ opisane w przedmiocie zamówienia. Ka¿dy wykonawca sk³adaj±cy ofertê równowa¿n± jest obowi±zany wykazaæ w tre¶ci przedk³adanej przez siebie oferty, ¿e oferowany przez niego przedmiot zamówienia spe³nia wymagania i parametry techniczne i/lub funkcjonalno-u¿ytkowe okre¶lone w SWZ, b±d¼ te¿ przewiduje rozwi±zania lepsze ni¿ opisywane. Wykazanie równowa¿no¶ci zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
5.Zamówienie jest realizowane w ramach zadania pn. „Mobilny zestaw do ratownictwa górskiego” realizowanego w ramach Programu Priorytetowego „Ogólnopolski program finansowania s³u¿b ratowniczych. Czê¶æ 1) Dofinansowanie zakupu specjalistycznego sprzêtu wykorzystywanego w akcjach ratowniczych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34000000-7 - Sprzêt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34113300-5 - Pojazdy terenowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê, spo¶ród wa¿nych ofert z³o¿onych w postêpowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 p.z.p., (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do swz);

2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej:
1.1. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
1.2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Wymagania dotycz±ce terminu wystawienia dokumentów lub o¶wiadczeñ s± analogiczne jak w pkt. 1.1.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

a) szczegó³owy opis techniczny pojazdów- odpowiednio dla danego pakietu- (sporz±dzony wg za³. nr 1 do swz), potwierdzaj±cy parametry techniczne opisane w za³. nr 1 do swz.
b) folder, katalog, prospekt z list± parametrów/w³a¶ciwo¶ci technicznych producenta oferowanych pojazdów -odpowiednio dla danego pakietu-, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

a) szczegó³owy opis techniczny pojazdów- odpowiednio dla danego pakietu- (sporz±dzony wg za³. nr 1 do swz), potwierdzaj±cy parametry techniczne opisane w za³. nr 1 do swz.
b) folder, katalog, prospekt z list± parametrów/w³a¶ciwo¶ci technicznych producenta oferowanych pojazdów -odpowiednio dla danego pakietu-, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pe³nomocnictwa powinien byæ podpisany przez wszystkich wykonawców. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo winno byæ sporz±dzone do oferty w postaci elektronicznej.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o których mowa w pkt 5.5. og³oszenia ( Rozdziale XIII ust. 1 SWZ), sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Wszelka korespondencja dokonywane bêd± wy³±cznie z wykonawc± wystêpuj±cym jako pe³nomocnik pozosta³ych

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza siê zmianê terminu dostawy w wyniku dzia³ania si³y wy¿szej (takie jak epidemia, klêski ¿ywio³owe, strajki generalne, lokalne, stany wyj±tkowe itp.) maj±cej bezpo¶redni wp³yw na termin wykonania, z zastrze¿eniem § 8 umowy. Podstaw± takiej zmiany jest z³o¿enie pisemnego wniosku przez stronê umowy, wskazuj±cego na zaistnienie okoliczno¶ci, o których mowa w zdaniu pierwszym. Strony ustal± nowy termin, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi opó¼nienia.
§ 8 umowy
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Strony umowy niezw³ocznie, wzajemnie informuj± siê o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie przedmiotowej umowy, o ile taki wp³yw wyst±pi³ lub mo¿e wyst±piæ. W takiej sytuacji stosuje siê odpowiednio przepis art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych.
3. Zamawiaj±cy po stwierdzeniu, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem COVID-19, o których mowa w ust. 2 wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie niniejszej umowy, w uzgodnieniu z wykonawc± dokona zmiany umowy, w szczególno¶ci przez zmianê terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy w sytuacji wstrzymania dostaw asortymentu objêtego zamówieniem, trudno¶ci w dostêpie do asortymentu zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19.
4. Podstaw± zmiany, o której mowa w ust. 3 jest udokumentowanie wp³ywu COVID-19 na realizacjê umowy poprzez z³o¿enie przez Wykonawcê o¶wiadczenia z uzasadnieniem lub/i dokumentu potwierdzaj±cego wp³yw okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie umowy i akceptacja Zamawiaj±cego.
5. Strony ustal± nowy termin, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi opó¼nienia.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany cen z uwagi na ustawow± zmianê stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto- zmiany te nastêpuj± z mocy prawa i obowi±zuj± od dnia obowi±zywania odpowiednich przepisów.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-21 15:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy dostêpnej pod adresem internetowym: HTTPS://MINIPORTAL.UZP.GOV.PL/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-21 15:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy ponadto informuje, ¿e wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);

O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. poz. 835)

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.