Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00278582/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Legalizacja ciepłomierzy wraz z ich częściową wymianą w gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych w 32 budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870001402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młodzieżowa 31
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgm.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgm-torun.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Legalizacja ciepłomierzy wraz z ich częściową wymianą w gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych w 32 budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef95b946-14bf-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062329/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Legalizacja ciepłomierzy wraz z ich częściową wymianą w lokalach administrowanych przez ZGM Toruń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278582
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-10/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Legalizacja ciepłomierzy wraz z ich częściową wymianą w gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych w 32 budynkach
administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
Zakres usługi obejmuje:
- legalizację 630 sztuk ciepłomierzy lokalowych wraz z ewentualną wymianą modułu zasilania (baterii), obejmującą swoim
zakresem: demontaż urządzeń, ich legalizację, w przypadku konieczności wymianę baterii oraz ponowny montaż;
- dostawę i montaż 7 sztuk fabrycznie nowych ciepłomierzy – kompaktowy ultradźwiękowy ciepłomierz lokalowy np. typu CF
ULTRAMAX, Dn 15, przepływ 0,6 m3/h, wymagana żywotność baterii: 10 lat, obejmującą swoim zakresem: demontaż
istniejących urządzeń oraz montaż nowych;
- w sytuacji, w której dane urządzenie nie przejdzie pozytywnie legalizacji, w jego miejsce należy dostarczyć i zamontować
fabrycznie nowe urządzenie - kompaktowy ultradźwiękowy ciepłomierz lokalowy np. typu CF ULTRAMAX, Dn 15, przepływ
0,6 m3/h, lub 1,5m3/h (odpowiednio do zdemontowanego urządzenia), wymagana żywotność baterii: 10 lat.
Szczegółowe warunki i zasady wykonania przedmiotu umowy określa wzór umowy.
Wykaz adresów nieruchomości i zestawienie ciepłomierzy zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280234,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299064,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280234,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Epic Karolina Jankowska-Okonek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7272346578
7.3.3) Ulica: Kartuska 6
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-384
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Epic" Karolina Jankowska-Okonek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Epic" Karolina Jankowska-Okonek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280234,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Zabłudów i jej jednostek organizacyjnych
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń wraz z zapewnieniem cateringu i przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla kadry Domów Pomocy Społecznej, Ośrodków Pomocy Społecznej
- Wykonanie robót remontowych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
- dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli na potrzeby Toruńskiego Centrum Usług Społecznych z podziałem na 2 części
- DOSTAWA POJAZDÓW WIELOZADANIOWYCH TYPU UTV Z WYPOSAŻENIEM DLA JEDNOSTEK OSP WOJEWÓDZTWA KUJ-POM - 6 SZT W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNE KUJAWY I POMORZE - ZAKUP SPRZĘTU I POJAZDÓW DLA JEDNOSTEK OSP"
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów i dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 3 w Toruniu, w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.