Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00258514/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części dachu w pawilonie A w Zakładzie Karnym
w Nowym Wiśniczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowym Wiśniczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leksandrowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowy_wisnicz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-453dcf6d-a227-4736-9922-ab4bfccc7e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont części dachu w pawilonie A w Zakładzie Karnymw Nowym Wiśniczu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-453dcf6d-a227-4736-9922-ab4bfccc7e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00343238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106771/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont części dachu w pawilonie A w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00258514
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45216113 - 9 – Więzienia
45111100 - 9 – Roboty rozbiórkowe
45400000 - 1 – Roboty wykończeniowe
45320000 - 4 – Roboty izolacyjne
45210000 - 2 – Roboty budowlane w zakresie budynków
1. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont części dachu w pawilonie A w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz przedmiarem robót (Wspólny Słownik Zamówień) 45210000-2
3. Zakres prac obejmuje m. in.:
a) roboty rozbiórkowe i porządkowe,
b) demontaż zabezpieczeń techniczno-ochronnych wraz z demontażem instalacji odgromowej,
c) demontaż wyeksploatowanej dachówki ceramicznej, okuć blacharskich oraz drewnianej konstrukcji dachu,
d) wykonanie niezbędnych wieńców, elementów żelbetonowych niezbędnych do prawidłowego obsadzenia i zamocowania więźby dachowej
e) wykonanie nowej więźby dachowej oraz jej impregnacji i zabezpieczenie środkami ogniochronnymi,
f) montaż nowych pasów rynnowych wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich oraz nowego orynnowania, rur spustowych i czyszczaków,
g) odnowienie istniejących kominów murowanych w ilości 7 szt. wraz czapkami betonowymi oraz wykonaniem wokół nich nowych obróbek blacharskich,
h) wymiana istniejących płyt OSB zabezpieczających izolację termiczną strychów,
i) wykonanie nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej wraz z montażem nowych barier śniegowych
j) wykonanie wymiany instalacji odgromowej wraz z wykonaniem wymaganych pomiarów i protokołów
k) montaż zabezpieczeń techniczno-ochronnych wraz z montażem instalacji odgromowej
l) demontaż i montaż istniejących lamp oświetleniowych wraz z instalacją elektryczną
m) zabezpieczenie remontowanego budynku przed działaniem opadów atmosferycznych
n) zabezpieczenie istniejących instalacji: wentylacji mechanicznej, instalacji teletechnicznej oraz instalacji c.o. i c.w.u.
o) wywóz gruzu i odpadów,
4. Szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają:
• Opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ oraz przedmiar robót, dokumentacja projektowa i pozwolenia,
UWAGA: W związku z przyjęciem rozliczenia ryczałtowego za wykonane prace, przedstawione przez Zamawiającego przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót stanowią jedynie dokument poglądowy i pomocniczy.
• Wzór umowy – załącznik nr 10 do SWZ,
• Pozwolenie przez wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Krakowie delegatura w Tarnowie z dnia 10.03.2025 r.
• Decyzja Starosty Bocheńskiego zatwierdzająca projekt architektoniczno-budowlany wraz z pozwoleniem na budowę
Gwarancja na wykonane roboty budowlane, użyte materiały – min 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po zakończeniu odbioru końcowego robót.
5. Szczegółowy zakres wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonanie remontu części dachu w pawilonie A w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu zgodnie z załączonym do SWZ przedmiarem robót, dokumentacją projektową, pozwoleniami oraz niniejszym opisem przedmiotu zamówienia:
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje następujące elementy:
a) roboty rozbiórkowe i porządkowe,
b) demontaż zabezpieczeń techniczno-ochronnych wraz z demontażem instalacji odgromowej,
c) demontaż wyeksploatowanej dachówki ceramicznej, okuć blacharskich oraz drewnianej konstrukcji dachu,
d) wykonanie niezbędnych wieńców, elementów żelbetonowych koniecznych do prawidłowego obsadzenia i zamocowania więźby dachowej,
e) wykonanie nowej więźby dachowej oraz jej impregnacji i zabezpieczenie środkami ogniochronnymi,
f) montaż nowych pasów podrynnowych wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich oraz nowego orynnowania, rur spustowych, czyszczaków,
g) odnowienie istniejących kominów murowanych w ilości 7 szt. wraz z czapkami betonowymi oraz wykonaniem wokół nich nowych obróbek blacharskich,
h) wymiana uszkodzonych płyt OSB zabezpieczających izolację termiczną strychów,
i) wykonanie nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej wraz z montażem nowych barier śniegowych,
j) wykonanie wymiany instalacji odgromowej wraz z wykonaniem wymaganych pomiarów i protokołów
k) montaż zabezpieczeń techniczno-ochronnych,
l) demontaż i montaż istniejących lamp oświetleniowych wraz z instalacją elektryczną,
m) zabezpieczenie remontowanego budynku przed działaniem opadów atmosferycznych
n) zabezpieczenie istniejących instalacji: wentylacji mechanicznej, instalacji teletechnicznej oraz instalacji c.o. i c.w.u.
o) wywóz gruzu i odpadów,
Prace remontowe będą wykonywane na użytkowanym budynku gdzie przebywają osoby pozbawione wolności, należy odpowiednio uwzględnić zabezpieczenie obiektu przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Transport materiałów z demontażu jak i materiałów do montażu i wbudowania odbywał się będzie ręcznie (np. taczki). Wykonawca za powstałe uszkodzenia w wyniku prowadzonych prac remontowych zobligowany będzie do przywrócenia stanu zastałego. Wykonawca uwzględnić powinien, że prace remontowe będą prowadzone w miejscu użytkowanym co będzie rodziło pewne utrudnienia czasowe w prowadzonych pracach i transporcie materiałów do i z remontowanej części dachu. Transport będzie odbywał się użytkowanymi korytarzami z uwzględnieniem czasowych przerw w dostawach z zachowaniem bezpieczeństwa jednostki (np. szczegółowe informacje udzielone zostaną podczas wizji lokalnej). W trakcie prowadzonych prac remontowych części dachu w pawilonie A równolegle będzie realizowane inne zadanie remontowe dotyczące remontu elewacji 3 placów spacerowych, co będzie rodziło dodatkowe utrudnienia i wymuszało współprace z innym Wykonawcą na etapie realizacji zadania.
2) Zapoznanie się ze wzorem umowy – załącznik nr 10 do SWZ,
3) Należy w ofercie uwzględnić koszty wykonania wszystkich prac zawartych w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz SWZ i pozwoleniach.
4) Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418 z póź. zm.) oraz powinny być nowe i bez wad.
5) Roboty budowlane będą wykonywane na nieruchomości czynnej (siedziba ZK Nowy Wiśnicz), należy więc przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. Zamawiający wymaga, by prace były wykonywane w dni robocze w godzinach od 7.30 do 18.00 (w godzinach, w których otwarta jest siedziba ZK).
6) Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczeniowej na żądanie Zamawiającego na kwotę 1 000 000,00 zł.( słownie : jeden milion złotych 00/100)
7) Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie prace fizyczne związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazanych i opisanych w SWZ oraz załącznikach do niej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
8) Realizując obowiązek wskazany w punkcie powyższym niniejszego rozdziału Wykonawca winien złożyć w Formularzu oferty oświadczenie odnośnie wymaganego zatrudnienia.
9) Szczegółowe wymagania dotyczące obowiązku zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 10 do SWZ).
10) Wymaga się, aby Wykonawca dokonał oględzin nieruchomości, na terenie której mają być wykonywane roboty budowlane oraz zdobył wszelkie informacje (w tym szczegółowo przeanalizował zapisy niniejszej SWZ i załączników), które mogą być konieczne do wykonania prac i prawidłowej wyceny wartości robót i dostaw.
11) Wykonawca winien dokonać oględzin terenu ponieważ wjazd na teren Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu jest uwarunkowany rozmiarem istniejących już bram wjazdowych.
Rozmiar bramy:
Brama wjazdowa na teren Zakładu Karnego – brama główna: wys. 3,30 m x szer. 2,60 m
12) W czasie realizacji prac Zamawiający po za terenem budowy nie zapewnia miejsca do składowania materiałów i sprzętu oraz wytworzonych odpadów. Wykonawca zobowiązuje się do wywozu z terenu jednostki powstałych w trakcie realizacji zamówienia odpadów.
13) Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji warunków zamówienia, przedmiarze robót – dodaje się słowa „lub równoważne”. Przez słowo „równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach. Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisanych w specyfikacji warunków zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie (materiały i urządzenia) spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Wyroby powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i inne niezbędne dokumenty).
14) Każdorazowo przy wejściu i wyjściu z terenu Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu pracownicy będą poddawani kontroli rzeczy, odzieży, pojazdów i narzędzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216113-9 - Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250264,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250264,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250264,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Eco-Ins-Bud Jan Sterkowiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731016043
7.3.4) Miejscowość: Jodłówka Tuchowska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ECO-INS-BUD" Jan Sterkowiec w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250264,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-21 do 2025-08-30Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





