Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00320859/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem jako doposażenia bazy dydaktycznej szkół w Łomży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 2 w Łomży
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000833295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 16
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppplomza@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lcre-lomza.webd.pl/ppp2.webd.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem jako doposażenia bazy dydaktycznej szkół w Łomży2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcac5126-2499-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00193049/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu IT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320859/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPP2/RPOWP/K14/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 329381,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt komputerowy do Technikum nr 6 w Łomży4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 67668,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt komputerowy do Technikum nr 5 w Łomży4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 106878,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt komputerowy do Technikum nr 7 w Łomży4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 56891,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ćwiczeniowe zestawy komputerowe do Technikum nr 5 w Łomży4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 97943,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie, w myśl przepisu art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, umowa podlega unieważnieniu m. in. w przypadku, gdy zamawiający udzieli zamówienia z naruszeniem przepisów Pzp. Natomiast wg art. 222 ust 1 ww. ustawy otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 25 sierpnia 2022 r. (2022/BZP 00235791/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem jako doposażenia bazy dydaktycznej szkół w Łomży – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 25 sierpnia 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin otwarcia ofert wyznaczony został na dzień 02 września 2022 r. (piątek) do godz. 14:00. Z uwagi na zaistnienie okoliczności technicznych i organizacyjnych Zamawiający nie miał możliwości dokonania otwarcia ofert w wyznaczonym terminie ani następnego dnia po upływie terminu składania ofert. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można powtórzyć ani naprawić, gdyż jest jednorazową czynnością faktyczną zamawiającego, stwierdzić należy, że brak otwarcia ofert w wyznaczonym terminie stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania oraz ważność zawartej umowy. Mając na uwadze powyższe zamawiający jest zobligowany do unieważnienia procedury na podstawie art. 255 pkt 6 p.z.p., który znajduje zastosowanie wówczas, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie informuję, że Zamawiający zaniechał czynności otwarcia ofert nie przystępując do ich deszyfracji.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie, w myśl przepisu art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, umowa podlega unieważnieniu m. in. w przypadku, gdy zamawiający udzieli zamówienia z naruszeniem przepisów Pzp. Natomiast wg art. 222 ust 1 ww. ustawy otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 25 sierpnia 2022 r. (2022/BZP 00235791/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem jako doposażenia bazy dydaktycznej szkół w Łomży – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 25 sierpnia 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin otwarcia ofert wyznaczony został na dzień 02 września 2022 r. (piątek) do godz. 14:00. Z uwagi na zaistnienie okoliczności technicznych i organizacyjnych Zamawiający nie miał możliwości dokonania otwarcia ofert w wyznaczonym terminie ani następnego dnia po upływie terminu składania ofert. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można powtórzyć ani naprawić, gdyż jest jednorazową czynnością faktyczną zamawiającego, stwierdzić należy, że brak otwarcia ofert w wyznaczonym terminie stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania oraz ważność zawartej umowy. Mając na uwadze powyższe zamawiający jest zobligowany do unieważnienia procedury na podstawie art. 255 pkt 6 p.z.p., który znajduje zastosowanie wówczas, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie informuję, że Zamawiający zaniechał czynności otwarcia ofert nie przystępując do ich deszyfracji.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie, w myśl przepisu art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, umowa podlega unieważnieniu m. in. w przypadku, gdy zamawiający udzieli zamówienia z naruszeniem przepisów Pzp. Natomiast wg art. 222 ust 1 ww. ustawy otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 25 sierpnia 2022 r. (2022/BZP 00235791/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem jako doposażenia bazy dydaktycznej szkół w Łomży – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 25 sierpnia 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin otwarcia ofert wyznaczony został na dzień 02 września 2022 r. (piątek) do godz. 14:00. Z uwagi na zaistnienie okoliczności technicznych i organizacyjnych Zamawiający nie miał możliwości dokonania otwarcia ofert w wyznaczonym terminie ani następnego dnia po upływie terminu składania ofert. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można powtórzyć ani naprawić, gdyż jest jednorazową czynnością faktyczną zamawiającego, stwierdzić należy, że brak otwarcia ofert w wyznaczonym terminie stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania oraz ważność zawartej umowy. Mając na uwadze powyższe zamawiający jest zobligowany do unieważnienia procedury na podstawie art. 255 pkt 6 p.z.p., który znajduje zastosowanie wówczas, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie informuję, że Zamawiający zaniechał czynności otwarcia ofert nie przystępując do ich deszyfracji.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie, w myśl przepisu art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, umowa podlega unieważnieniu m. in. w przypadku, gdy zamawiający udzieli zamówienia z naruszeniem przepisów Pzp. Natomiast wg art. 222 ust 1 ww. ustawy otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 25 sierpnia 2022 r. (2022/BZP 00235791/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem jako doposażenia bazy dydaktycznej szkół w Łomży – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 25 sierpnia 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin otwarcia ofert wyznaczony został na dzień 02 września 2022 r. (piątek) do godz. 14:00. Z uwagi na zaistnienie okoliczności technicznych i organizacyjnych Zamawiający nie miał możliwości dokonania otwarcia ofert w wyznaczonym terminie ani następnego dnia po upływie terminu składania ofert. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można powtórzyć ani naprawić, gdyż jest jednorazową czynnością faktyczną zamawiającego, stwierdzić należy, że brak otwarcia ofert w wyznaczonym terminie stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania oraz ważność zawartej umowy. Mając na uwadze powyższe zamawiający jest zobligowany do unieważnienia procedury na podstawie art. 255 pkt 6 p.z.p., który znajduje zastosowanie wówczas, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie informuję, że Zamawiający zaniechał czynności otwarcia ofert nie przystępując do ich deszyfracji.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb MPGKiM ZB
- Usługa udzielenia dostępu do Systemu Informacji Prawnej dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie.
- Dostawa, Demontaż i Montaż 2 wind towarowych w Domu Pomocy Społecznej w Łomży - drugie postępowanie
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH OD 01-01-2026 DO 30-04-2026 DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁOMŻY
- Dostawa paliw - gazu lpg, etyliny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów służbowych WORD w Łomży, do agregatów prądotwórczych, kosiarek i podkaszarki.
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn.: "Kulinarne Kutno - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w celu podniesienie jakości edukacji podstawowej w Gminie Linia w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych z podziałem na części
- Dostawa komputerów i monitorów
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, mebli w ramach projektu "Edukacja bez barier w Gminie Malczyce" - nr FEDS.08.01-IZ.00-0090/24
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dobryszycach
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





