eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY TOMYŚL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 614426600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowytomysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/776822

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94e10bd9-0516-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095678/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251613

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.34.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej polegającej na bezpiecznym
i punktualnym dowozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl do placówek oświatowych oraz odwozu po zajęciach wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2023/2024.

Planowany termin rozpoczęcia świadczenia usługi: od dnia 04.09.2023 r.

Termin zakończenia świadczenia usługi: 21.06.2024 r.

Szacunkowa ilość dni z dowozami i odwozami w roku szkolny 2023/2024 w realizowanym zamówieniu: 186 dni. Z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych – lub inne nieprzewidziane zdarzenia – liczba planowanych dni wykonywania usługi może ulec zmianie.

CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA
Przewóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno -Wychowawczego w Sielinku i Zespół Szkół Specjalnych w Wolsztynie.
Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
Przewidywana średnia dzienna ilość kilometrów ok. 333 km. Zamawiający zaznacza, że powyższe dane odnośnie liczby kilometrów są wartością szacunkową i rzeczywista ilość kilometrów może ulec zmianie w zależności od liczby dzieci, które będą korzystać z przewozu do placówek oświatowych, rzeczywistych warunków drogowych oraz od faktycznej liczby dzieci dowożonych w danym dniu.

Przewidywane trasy:

1. Przewidywana trasa: Nowy Tomyśl - Sątopy – Sielinko – 2 osoby – w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim
1) Nowy Tomyśl, ul. Nowa
2) Sątopy

Nazwa szkoły: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób
z Upośledzeniem Umysłowym
Koło w Opalenicy
Ośrodek Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczy
64-330 Opalenica, Sielinko, ul. Opalenicka 4
Przewidywany czas rozpoczęcia dowozu o godzinie 7:25
Przewidywany czas rozpoczęcia odwozu o godzinie 13:40
2. Przewidywana trasa: Nowy Tomyśl - Boruja Kościelna - Wolsztyn – 3 osoby
Nowy Tomyśl, ul. Koszykowa – Nowy Tomyśl, ul. Wypoczynkowa – Boruja Kościelna - Wolsztyn

Nazwa szkoły: Zespół Szkół Specjalnych,
ul. 5 Stycznia 14
64-200 Wolsztyn
Przewidywany czas rozpoczęcia dowozu o godzinie 6.50
Przewidywany czas rozpoczęcia odwozu o godzinie:
PN, WT 14:55
ŚR 12:55
CZW, PT 13:55

3. Przewidywana trasa: Nowy Tomyśl - Stary Tomyśl – Nowy Tomyśl – Wolsztyn - 4 osoby
Nowy Tomyśl - Stary Tomyśl – Nowy Tomyśl, ul. Sadowa – Nowy Tomyśl, ul. Szpitalna – Nowy Tomyśl, ul. Tadeusza Kościuszki - Wolsztyn

Nazwa szkoły Zespół Szkół Specjalnych,
ul. 5 Stycznia 14
64-200 Wolsztyn
Przewidywany czas rozpoczęcia dowozu o godzinie:
PN, WT, ŚR, PT 10:40
CZW 9:35
Przewidywany czas rozpoczęcia odwozu o godzinie: 16:25

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zawiera Załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 165993,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej polegającej na bezpiecznym
i punktualnym dowozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl do placówek oświatowych oraz odwozu po zajęciach wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2023/2024.

Planowany termin rozpoczęcia świadczenia usługi: od dnia 04.09.2023 r.

Termin zakończenia świadczenia usługi: 21.06.2024 r.

Szacunkowa ilość dni z dowozami i odwozami w roku szkolny 2023/2024 w realizowanym zamówieniu: 186 dni. Z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych – lub inne nieprzewidziane zdarzenia – liczba planowanych dni wykonywania usługi może ulec zmianie.
CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA
Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
w Zbąszyniu.
Terminy Kursu: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
Przewidywana średnia dzienna ilość kilometrów ok. 140 km. Zamawiający zaznacza, że powyższe dane odnośnie liczby kilometrów są wartością szacunkową i rzeczywista ilość kilometrów może ulec zmianie w zależności od liczby dzieci, które będą korzystać z przewozu do placówek oświatowych, rzeczywistych warunków drogowych oraz od faktycznej liczby dzieci dowożonych w danym dniu.

Adres Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zbąszyniu
ul. Zbąskich 7,
64-360 Zbąszyń

Przewidywana trasa - 16 osób
Nowy Tomyśl – Paproć – Bukowiec – Nowy Tomyśl – Glinno – Nowy Tomyśl – Jastrzębsko Stare – Zbąszyń
Nowy Tomyśl – Paproć – Bukowiec – Nowy Tomyśl, ul. Wypoczynkowa - Nowy Tomyśl,
ul. Daliowa - Nowy Tomyśl, ul. Długa – Glinno - Nowy Tomyśl, ul. Spokojna - Nowy Tomyśl, Plac Niepodległości - Nowy Tomyśl, ul. Zbąszyńska - Nowy Tomyśl, ul. Działkowa – Jastrzębsko Stare - Zbąszyń

Przewidywany czas rozpoczęcia dowozu o godzinie 6:50
Przewidywany czas rozpoczęcia odwozu o godzinie: 14:45

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zawiera Załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 144782,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe - Paweł Spychała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880013569

7.3.3) Ulica: Lawendowa 2A

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206600,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 186 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Sadowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7320008194

7.3.3) Ulica: Strykowska 113

7.3.4) Miejscowość: Szczawin Duży

7.3.5) Kod pocztowy: 95-002

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151813,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 186 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.