eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Zakup i dostawa kompostowników



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kompostowników

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "CZYSTY REGION"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160223990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 15

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-225

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774461190

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czystyregion.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czystyregion.bip-e.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb33609c-1a56-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa kompostowników

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb33609c-1a56-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049098/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa kompostowników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Kompleksowa kampania eduk-info. Związku Międzygminnego „Czysty Region" w zakresie gospodarowania odpadami, pod nazwą: „Odpady jako cenny surowiec" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, numer umowy o dofinansowanie: RPOP.05-02.00-16-0018/17-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289183

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę 330 szt. fabrycznie nowych kompostowników o następujących parametrach:
a) materiał: polietylen wysokiej gęstości HDPE
b) kolor: czarny / antracyt / zieleń
c) wysokość maksymalna kompostownika po rozłożeniu: 130 cm;
d) szerokość maksymalna kompostownika po rozłożeniu: 100 cm;
e) długość maksymalna kompostownika po rozłożeniu: 100 cm;
f) pojemność minimum 700 l. z zastrzeżeniem maksymalnych wymiarów wskazanych w niniejszym OPZ;
g) grubość ścianki kompostownika min. 4 mm;
h) gwarancja: 5 lat;
i) ilość: 330 szt.;
j) konstrukcja wytrzymała, stabilna i trwała;
k) przeznaczenie: kompostowanie odpadów zielonych i odpadów kuchennych;
l) produkt wyposażony w system napowietrzania, który zapewni prawidłowe kompostowanie, co pozwoli na utrzymanie względnie stałej wilgotności kompostu;
m) produkt wyposażony w system wygodnego usuwania końcowego produktu kompostowania oraz umożlwiający ładowane bioodpadów od góry;
n) odporność na warunki atmosferyczne, w tym mrozoodporność na min. -25ºC;
o) każdy kompostownik oddzielnie zapakowany w karton.
1.2. Wszystkie kompostowniki muszą posiadać atest lub certyfikat wystawiony przez instytucję zewnętrzną potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia nie stanowi zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi.
1.3. Kompostowniki podlegające dostawie muszą być nowe (rok produkcji 2022 lub 2023), nieużywane, sprawne technicznie, bez uszkodzeń, kompletne i spełniać funkcję, do jakich są przeznaczone.
1.4. W dniu zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu analizę rocznej wydajności kompostownika (dostarczanego w ramach niniejszego zamówienia) potwierdzonej odpowiednio udokumentowanymi badaniami przeprowadzonymi przez uczelnię wyższą lub laboratorium badawcze. Dokument jest niezbędny do celów sprawozdawczych Zamawiającego.
1.5. Wykonawca ponosi koszty z tytułu należytego dostarczenia i rozładunku przedmiotu zamówienia do wskazanych punktów, ubezpieczenia transportu przedmiotu zamówienia do czasu jego odbioru przez Zamawiającego. Kompostowniki należy dostarczyć w opakowaniu transportowym (każdy kompostownik zapakowany oddzielnie w kartonowe opakowanie transportowe zapewniające przewóz bez uszkodzeń), w miejsca wskazane przez Zamawiającego.
1.6. Każdy kompostowniki musi posiadać instrukcję montażu, obsługi i prawidłowego użytkowania zawierającą informację dotyczącą dalszego postępowania z powstałym odpadem z opakowania transportowego oraz zużytym kompostownikiem po jego eksploatacji (instrukcja winna być w formie papierowej dołączona do każdego kompostownika w języku polskim).
1.7. Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia do 12 punktów wskazanych przez Zamawiającego zlokalizowanych na terenie gmin członkowskich Związku Międzygminnego „Czysty Region”,
1.8. W przypadku dostawy na paletach Zamawiający wymaga zabezpieczenia zawartości każdej palety bezbarwną folią stretch (bo bokach i od góry).
1.9. Wraz z dostawą kompostowników Wykonawca dostarczy do wskazanych punktów naklejki na kompostownik – w ilości odpowiadającej dostarczanej liczbie kompostowników (łącznie 330 szt.). Naklejka musi być trwała, odporna na warunki UV. Należy uwzględnić nadruk pełnokolorowy. Zakładany wymiar naklejki 4,5 x 22 cm. Projekt graficzny zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy.
1.10. Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 35 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39234000-1 - Skrzynie kompostowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113246,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113246,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113246,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOBAT Maciej Chajdys

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292343318

7.3.3) Ulica: Ofiarna

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-380

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113246,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.