eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinDostawa materiałów sanitarnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów sanitarnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.4.2.) Miejscowość: Dęblin

1.4.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.4.7.) Numer telefonu: 261 517 525

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342764

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00329446

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów sanitarnych.

Zamówienie nie jest podzielone na części (zadania).

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
- Załącznik Nr 7 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany, dopuszczony do powszechnego użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami, spełniający wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w Opisie Przedmiotu zamówienia.

Wykonawca udzieli gwarancji dla poszczególnych pozycji w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia na wskazany w tych pozycjach okres.

Wykonawca wraz z dostawą wyrobów sanitarnych dostarczy następujące dokumenty:
a) Deklaracje Właściwości Użytkowych lub Deklaracje Zgodności wskazująca wprowadzenie wyrobu do powszechnego użytku,
b) Certyfikaty CE,
c) Atesty PZH
d) Aprobaty Techniczne,
e) Wyroby muszą być oznakowane tabliczką CE lub B
- do tych pozycji, które zgodnie z obowiązującymi przepisami takie deklaracje, certyfikaty, aprobaty, bądź tabliczki posiadają.

W cenie oferty powinny być uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia (w tym koszty transportu i ubezpieczenia na czas transportu, załadunku i rozładunku oraz wszelkie należności pośrednie i bezpośrednie w tym podatek VAT).

W formularzu ofertowym w tabeli nr 1 zostało ujetych 145 pozycji z nazwa i opisem produktu znajdującego się w każdej pozycji.
Gwarancja
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na pozycje 10,51,78,140,145 określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Na pozostałe pozycje Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy.

Rozwiązania równoważne

Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia, który posiada równoważne parametry techniczne i programowe w stosunku do parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – tj. w niniejszej SWZ, oraz w Formularzu ofertowym – załącznik Nr 1 do SWZ.
Podwykonawstwo – dotyczy wszystkich zadań:
Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może w myśl art. 462 ust. 1 ustawy Pzp powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (z wyłączeniem zastosowania art. 462 ust. 5 i 6 ustawy Pzp), jest zobowiązany wskazać w ofercie:
1) części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy;
2) nazwy ewentualnych podwykonawców (jeżeli są już znani).

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów sanitarnych.

Zamówienie nie jest podzielone na części (zadania).

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
- Załącznik Nr 7 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany, dopuszczony do powszechnego użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami, spełniający wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w Opisie Przedmiotu zamówienia.

Wykonawca udzieli gwarancji dla poszczególnych pozycji w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia na wskazany w tych pozycjach okres.

Wykonawca wraz z dostawą wyrobów sanitarnych dostarczy następujące dokumenty:
a) Deklaracje Właściwości Użytkowych lub Deklaracje Zgodności wskazująca wprowadzenie wyrobu do powszechnego użytku,
b) Certyfikaty CE,
c) Atesty PZH
d) Aprobaty Techniczne,
e) Wyroby muszą być oznakowane tabliczką CE lub B
- do tych pozycji, które zgodnie z obowiązującymi przepisami takie deklaracje, certyfikaty, aprobaty, bądź tabliczki posiadają.

W cenie oferty powinny być uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia (w tym koszty transportu i ubezpieczenia na czas transportu, załadunku i rozładunku oraz wszelkie należności pośrednie i bezpośrednie w tym podatek VAT).

W formularzu ofertowym w tabeli nr 1 zostało ujętych 145 pozycji z nazwa i opisem produktu znajdującego się w każdej pozycji (z wyłączeniem pozycji 79 i pozycji 80- wykreślenie ).
Gwarancja
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na pozycje 10,51,78,140,145 określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Na pozostałe pozycje Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy.

Rozwiązania równoważne

Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia, który posiada równoważne parametry techniczne i programowe w stosunku do parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – tj. w niniejszej SWZ, oraz w Formularzu ofertowym – załącznik Nr 1 do SWZ.
Podwykonawstwo – dotyczy wszystkich zadań:
Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może w myśl art. 462 ust. 1 ustawy Pzp powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (z wyłączeniem zastosowania art. 462 ust. 5 i 6 ustawy Pzp), jest zobowiązany wskazać w ofercie:
1) części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy;
2) nazwy ewentualnych podwykonawców (jeżeli są już znani).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.