eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021



Ogłoszenie z dnia 2025-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc317eb3-4bbb-4058-8057-4656698fb59e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00342649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027517/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa urządzeń i artykułów medycznych i laboratoryjnych oraz leków i odczynników.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202235

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 40/2025/TP/Sł.Zdr.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 258649,50 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 177630,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 16368,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 37532,84 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 57931,19 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 24787,43 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 24789,82 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 14650,40 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe

4.5.5.) Wartość części: 1020,93 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 550,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13662 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13662 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13662 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SINMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312665250

7.3.4) Miejscowość: Przyszowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13662 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak możliwości zwiększenia środków przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320), tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia […].

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ważnych ofert. Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320), tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty podlegały odrzuceniu”.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1866,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1866,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1866,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822038205

7.3.4) Miejscowość: Pieszyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1866,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.