Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00202235/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
- 2025/BZP 00225204/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-12
- 2025/BZP 00237545/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-20
- 2025/BZP 00361975/01 - Wynik z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 60212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc317eb3-4bbb-4058-8057-4656698fb59e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00342649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027517/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa urządzeń i artykułów medycznych i laboratoryjnych oraz leków i odczynników.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202235
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 40/2025/TP/Sł.Zdr.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 258649,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 177630,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 16368,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 37532,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 57931,19 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 24787,43 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 24789,82 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 14650,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.5.5.) Wartość części: 1020,93 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 550,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13662 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13662 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13662 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SINMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312665250
7.3.4) Miejscowość: Przyszowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13662 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak możliwości zwiększenia środków przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320), tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia […].
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ważnych ofert. Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320), tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty podlegały odrzuceniu”.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1866,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1866,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1866,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822038205
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1866,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup bonów podarunkowych dla osób badanych w Polsce, Republice Irlandii oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki
- Wymiana drzwi w komorach transformatorowych.
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 19/21 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Remont części pomieszczeń Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Bydgoszczy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 68.25 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego oraz części wymiennych eksploatacyjnych do aparatów dla potrzeb Stacji Dializ Szpitala Specjalistycznego im.E.Biernackiego w Mielcu
- DZP/56/25 DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Dostawa sprzętu do rehabilitacji pacjentów onkologicznych dla Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- żakup i dostawa odczynników/pasków testowych wraz z dzierżawą automatycznego systemu analizy moczu dla zakładu diagnostyki laboratoryjnej ŚĆÓ w Kielcach IZP.2411.219.2025.JM
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej oraz innych materiałów medycznych.
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





