Og³oszenie z dnia 2025-07-24
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opa³owego do celów grzewczych dla ITP-PIB Stacja Badawcza w Jaworkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSTYTUT TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY - PAÑSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142173348
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Hrabska 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Falenty
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@itp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.itp.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Instytut Naukowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Instytut Naukowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opa³owego do celów grzewczych dla ITP-PIB Stacja Badawcza w Jaworkach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6dbc7832-0c7c-4b35-b5e1-7890824926ad
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00342648
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6dbc7832-0c7c-4b35-b5e1-7890824926ad3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê:
1. przy u¿yciu platformy: e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, w szczególno¶ci w zakresie udostêpnienia Wykonawcom: Og³oszeñ, SWZ z za³±cznikami, Informacji dla Wykonawców oraz Z£O¯ENIA Oferty;
2. za pomoc± poczty elektronicznej przetargi@itp.edu.pl, w szczególno¶ci w zakresie zadawania pytañ, przekazywania wezwañ i zawiadomieñ.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e Oferta mo¿e zostaæ przekazane wy³±cznie za pomoc± platformy e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê) musi posiadaæ konto z rol± „Wykonawca”, posiadaj±cy uprawnienia do sk³adania Ofert, na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont u¿ytkownika oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. U¿ytkownik zalogowany, jako konto uproszczone ma dostêpne formularze:
– Wniosek – s³u¿±cy m. in. do zadawania pytañ do SWZ,
– Inne.
4. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
6. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ z infolinii Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
9. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 284 ust. 6 Ustawy Pzp tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami (bez ujawnienia ¼ród³a zapytania) udostêpni na stronie internetowej prowadzonego postêpowania. Tym samym wszelkie informacje przekazywane Wykonawcom stanowi± integraln± czê¶æ specyfikacji warunków zamówienia i dotycz± wszystkich Wykonawców bior±cych udzia³ w ww. postêpowaniu. Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ ofertê uwzglêdniaj±c± wszelkie zmiany i wyja¶nienia zawarte w Informacjach dla Wykonawców.
10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu dotycz±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO - informujemy, i¿:
• Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Instytutu Technologiczno-Przyrodniczego- Pañstwowego Instytutu Badawczego (zwany dalej ITP) z siedzib± w Falentach (05-090) przy Al. Hrabskiej 3.
• Inspektor Ochrony Danych
W ITP wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iod@itp.edu.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I;
• Cele i podstawy prawne przetwarzania
Jako administrator bêdziemy przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
• Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
• Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 t.j.), dalej „ustawa Pzp”
• Prawa osób, których dane dotycz±:
1. Zgodnie z RODO, przys³uguje Pani/Panu:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych oraz otrzymania ich kopii;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) Pani/Pana danych osobowych*;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Je¿eli chce Pani/Pan skorzystaæ z któregokolwiek z tych uprawnieñ prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych wskazany w pkt. II lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I.
2. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• Informacja o wymogu/dobrowolno¶ci podania danych
Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jest Pan/Pani zobowi±zany/a do ich podania, a konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie niemo¿no¶æ oceny oferty i zawarcia umowy.
• Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
• Przekazywanie do pañstwa trzeciego
Administrator danych nie mam zamiaru przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-58/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opa³owego do celów grzewczych dla Instytutu Technologiczno-Przyrodniczego – Pañstwowego Instytutu Badawczego Stacji Badawczej w Jaworkach w ilo¶ci ca³kowitej 5 000 litrów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta (spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu), która otrzyma najwiêksz± liczbê punktów w jedynym kryterium oceny
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 57 pkt. 2 ustawy Pzp tj.:
a) uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj. posiadaj± wa¿n± koncesjê, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 266) w zakresie obrotu paliwami objêtymi niniejszym zamówieniem;
b) posiadaj± zdolno¶æ ekonomiczn± i finansow± niezbêdn± do realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny
c) posiadaj± zdolno¶ci techniczne i zawodowe, niezbêdne wykszta³cenie, kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci. Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony poprzez z³o¿enie przez wykonawcê o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1, pkt. 4 i pkt. 7 Pzp.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania w okoliczno¶ciach, o których mowa w rozdziale VI niniejszego SWZ, Wykonawca bêdzie obowi±zany z³o¿yæ Zamawiaj±cemu nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
a) wa¿n± koncesjê, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266.) w zakresie obrotu paliwami objêtym niniejszym zamówieniem. Dokument nale¿y z³o¿yæ na wezwanie – nie trzeba do³±czaæ do oferty
b) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa rozdziale VI niniejszego SWZ - zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
c) o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1689 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. O¶wiadczenie stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ. Dokument nale¿y z³o¿yæ na wezwanie – nie trzeba do³±czaæ do oferty
d) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu – wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert. Dokument nale¿y z³o¿yæ na wezwanie – nie trzeba do³±czaæ do oferty.
e) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert. Dokument nale¿y z³o¿yæ na wezwanie – nie trzeba do³±czaæ do oferty.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania w okoliczno¶ciach, o których mowa w rozdziale VI niniejszego SWZ Wykonawca do³±cza do Formularza ofertowego o¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-04 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta powinna byæ z³o¿ona za po¶rednictwem platformy e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-04 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-09-02
INNE PRZETARGI FALENTY
- Dostawa sprzêtu komputerowego - Komputer stacjonarny z oprogramowaniem
- Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opa³owego do celów grzewczych dla ITP-PIB Stacja Badawcza w Jaworkach
- Wymiana rynien i rur spustowych oraz wy³azu dachowego w budynku ITP-PIB pod adresem ul. U³anów 21B, 31-450 Kraków
wiêcej: przetargi FALENTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO W II PÓ£ROCZU 2025 ROKU
- "Dostawa wraz z transportem oleju opa³owego do kot³owni przy ul. 1 Maja 2 i ul. Ma³a 5 w Lipsku"
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do ogrzewania dwóch budynków Domu Pomocy Spo³ecznej w Warzynie w II pó³roczu 2025 roku
- Dostawa oleju opa³owego do ogrzewania szkó³ z terenu gminy Kawêczyn w roku 2025/2026
- sukcesywna dostawa oleju napêdowego grzewczego do budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Nadrybiu
- Zakup i dostawa opa³u do szkó³ na terenie Gminy E³k - oleju opa³owego, wêgla, pelletu i gazu p³ynnego propan na sezon grzewczy 2025/2026
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.