Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00252092/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zastępczej obsługi kasowej w Starostwie Powiatowym w Suwałkach w okresie od 01.08.2025 r. do 31.07.2028 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SUWALSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 60
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 565 92 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@powiat.suwalski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.suwalski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatsuwalski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zastępczej obsługi kasowej w Starostwie Powiatowym w Suwałkach w okresie od 01.08.2025 r. do 31.07.2028 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-515a21a8-1674-461d-8637-457f8337c185
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00342537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00671224/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zastępcza obsługa kasowa Starostwa Powiatowego w Suwałkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252092
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WFB.272.1.2025.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 405000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(...)
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zastępczej obsługi kasowej w budynku Starostwa Powiatowego w Suwałkach przy ul. Świerkowej 60, 16-400 Suwałki, w celu obsługi klientów Powiatu Suwalskiego.
3. Obsługa kasowa będzie obejmować w szczególności przyjmowanie i odprowadzanie na odpowiednie rachunki bankowe Starostwa Powiatowego w Suwałkach wpłat gotówkowych i bezgotówkowych z tytułu opłat komunikacyjnych oraz ewidencyjnych, kar oraz odsetek od nieterminowych płatności, za kartę wędkarską i rejestrację jednostek pływających, za dokumentację wydaną przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, za wieczyste użytkowanie gruntów, przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, za czynsze dzierżawne, wpłat gotówki z automatu wrzutowego, z tytułu rozliczenia rozrachunków z pracownikami i wpłat podatków od nagród rzeczowych, wadium oraz czynsze za obwody łowieckie dokonywane przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadające osobowości prawnej na rzecz Starostwa Powiatowego w Suwałkach i innych niewymienionych w miarę potrzeb, wpłat w zakresie czynności związanych pośrednio z działalnością Powiatu, a w szczególności z tytułu przyjmowanych opłat skarbowych oraz wypłat gotówkowych na podstawie dokumentów księgowych Starostwa Powiatowego w Suwałkach (na drukach obowiązujących u Zamawiającego np. listy wypłat) zatwierdzonych do wypłaty w Punkcie Obsługi Kasowej (dalej POK).
4. Zamawiający wymaga zapewnienia możliwości przyjmowania wpłat na jego rzecz przy użyciu kart płatniczych obsługiwanych przez terminal Wykonawcy.
(...)
cd. i pełna treść wg SWZ - IV. Opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monetia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292325763
7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego 69A
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-01 do 2028-07-31INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa urządzeń radiowych, radiotelefonów i urządzeń do transmisji danych
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Suwalskiego zwiększającego zdolności reagowania na sytuacje kryzysowe
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego w pasie drogowym ul. Pileckiego wraz z oświetleniem, w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w MOF (etap I) w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- WKŁADY BARWIĄCE 2025
- Park miejski pomiędzy ul. Grunwaldzką, W. Jagiełły i Traktorzystów
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego w pasie drogowym ul. Witosa i ul. Reja (...) w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa używanego samochodu z podnośnikiem koszowym w formie leasingu operacyjnego na potrzeby MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem w formie leasingu dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





