eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Budowa budynku komunalnego przy ul. Transportowców w Czersku



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku komunalnego przy ul. Transportowców w Czersku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku komunalnego przy ul. Transportowców w Czersku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-459d4b00-fa2a-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010872/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa budynku komunalnego przy ul. Transportowców w Czersku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233529

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5783906,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku komunalnego przy ul. Transportowców w Czersku.
Źródłem finansowania przedsięwzięcia jest Fundusz Dopłat w Banku Gospodarstwa Krajowego zasilany środkami budżetu państwa, w ramach rządowego programu bezzwrotnego wsparcia budownictwa mieszkaniowego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Zagospodarowanie.
1.1. ETAP I.
1.1.1. Roboty rozbiórkowe.
1.1.2. Utwardzenia.
1.1.3. Zieleń.
1.1.4. Mała architektura.
1.1.5. Przyłącza elektryczne.
1.1.6. Przyłącza sanitarne.
1.1.7. Przyłącze wodociągowe.
1.1.8. Sieć ciepłownicza.
1.2. ETAP II.
1.2.1. Roboty rozbiórkowe.
1.2.2. Utwardzenia.
1.2.3. Zieleń.
1.2.4. Przyłącza elektryczne.
1.2.5. Sieć teletechniczna.
1.2.6. Przyłącza sanitarne.
1.2.7. Przyłącze wodociągowe.
1.2.8. Sieć ciepłownicza.
2. Instalacje sanitarne zewnętrzne.
2.1. ETAP I.
2.1.1. Sieć i instalacja wodociągowa.
2.1.2. Przyłącze kanalizacji sanitarnej.
2.1.3. Instalacja kanalizacji sanitarnej.
2.1.4. Przyłącze kanalizacji deszczowej.
2.1.5. Sieć kanalizacji deszczowej.
2.1.6. Ciepłociąg.
2.2. ETAP II.
2.2.1. Sieć i instalacja wodociągowa.
2.2.2. Instalacja kanalizacji sanitarnej.
2.2.3. Sieć kanalizacji deszczowej.
2.2.4. Ciepłociąg.
3. Roboty budowlane.
3.1. ETAP I.
3.1.1. Fundamenty.
3.1.2. Ściany piwnicy.
3.1.3. Słupy.
3.1.4. Belki i podciągi, wieniec.
3.1.5. Posadzka.
3.1.6. Strop nad piwnicą.
3.1.7. Stolarka.
3.1.8. Schody.
3.1.9. Ściany parteru.
3.1.10. Słupy.
3.1.11. Wieniec.
3.1.12. Posadzka.
3.1.13. Wycieraczki zewnętrzne i wewnętrzne.
3.1.14. Zadaszenia nad wejściami.
3.1.15. Strop nad parterem.
3.1.16. Stolarka.
3.1.17. Schody.
3.1.18. I piętro ściany.
3.1.19. Słupy.
3.1.20. Wieniec.
3.1.21. Posadzka.
3.1.22. Strop nad piętrem.
3.1.23. Stolarka.
3.1.24. Schody.
3.1.25. II piętro ściany.
3.1.26. Słupy.
3.1.27. Wieniec.
3.1.28. Posadzka.
3.1.29. Stropodach.
3.1.30. Stolarka.
3.1.31. Schody.
3.1.32. Pokrycie dachu.
3.2. ETAP II.
3.2.1. Fundamenty.
3.2.2. Ściany piwnicy.
3.2.3. Słupy.
3.2.4. Belki i podciągi, wieniec.
3.2.5. Posadzka.
3.2.6. Strop nad piwnicą.
3.2.7. Stolarka.
3.2.8. Schody.
3.2.9. Ściany parteru.
3.2.10. Słupy.
3.2.11. Wieniec.
3.2.12. Posadzka.
3.2.13. Wycieraczki zewnętrzne i wewnętrzne.
3.2.14. Zadaszenia nad wejściami.
3.2.15. Strop nad parterem.
3.2.16. Stolarka.
3.2.17. Schody.
3.2.18. I piętro ściany.
3.2.19. Słupy.
3.2.20. Wieniec.
3.2.21. Posadzka.
3.2.22. Strop nad piętrem.
3.2.23. Stolarka.
3.2.24. Schody.
3.2.25. II piętro ściany.
3.2.26. Słupy.
3.2.27. Wieniec.
3.2.28. Posadzka.
3.2.29. Stropodach.
3.2.30. Stolarka.
3.2.31. Schody.
3.2.32. Pokrycie dachu.
4. Instalacje elektryczne - ETAP I.
4.1. Instalacje wewnętrzne.
4.2. Instalacje zewnętrzne.
5. Instalacje elektryczne - ETAP II.
5.1. Instalacje wewnętrzne.
5.2. Instalacje zewnętrzne.
6. Instalacje sanitarne - ETAP I.
6.1. Instalacja centralnego ogrzewania.
6.2. Instalacja wod.-kan.
7. Instalacje sanitarne - ETAP II.
7.1. Instalacja centralnego ogrzewania.
7.2. Instalacja wod.-kan.
Dodatkowe wymagania:
1. Uwaga. Parking i zjazd nie są objęte przedmiotem zamówienia. Załącznik nr 1 do OPZ.
2. Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane w taki sposób, aby nie utrudniać wyjazdu z okolicznych nieruchomości.
3. Wykonawca rozpocznie prace budowlane, a w szczególności prace rozbiórkowe istniejących budynków mieszkalnych, po otrzymaniu pisemnej informacji od Dyrektora Administracji Zasobów Komunalnych o opuszczeniu wszystkich mieszkańców i całkowitym opróżnieniu budynków.
4. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania przyłączy zewnętrznych (cieplnego i wod.-kan.) skontaktuje się z Zakładem Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku oraz Administracją Zasobów Komunalnych w Czersku w celu omówienia wszystkich z tym związanych szczegółów.
5. Z uwagi na zmodernizowane okoliczne ulice Wykonawca będzie wywoził ziemię z wykopów i dowoził materiały budowlane na plac budowy tak, aby łączna masa pojazdu z jego załadunkiem nie przekroczyła 15 ton.
6. Wykonawca zgłosi zakończenie robót budowlanych dopiero po pisemnym stwierdzeniu przez inspektora nadzoru gotowości oddania budynku do użytkowania.
7. Przez gotowość budynku do użytkowania rozumie się:
a) wykonanie pełnych prac budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową,
b) wyposażenie budynku w niezbędny sprzęt i armaturę,
c) wykonanie pełnego zakresu zagospodarowania terenu,
d) wykonanie instalacji i przyłączy zewnętrznych,
e) przedstawienie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej, w tym m.in.:
- pozytywne opinie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Chojnicach oraz Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chojnicach,
- atesty i aprobaty na wbudowane materiały,
- niezbędne protokoły z badań instalacji zew. i wew.,
- inwentaryzację powykonawczą,
- protokoły odbioru przyłączy zew. od gestorów danych sieci,
- dziennik budowy,
- oświadczenie kierownika budowy, że budowa została wykonana zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, projektami budowlanymi oraz warunkami pozwolenia na budowę,
- projekt powykonawczy lub zamienny o ile zajdzie taka potrzeba, wykonany przez autora realizowanego projektu lub z nim uzgodniony,
- pozytywne wyniki badania wody w obiekcie,
- świadectwo charakterystyki energetycznej budynku.
8. Każdy lokal mieszkalny musi posiadać dodatkowe wyposażenie:
a) kabinę natryskową – w łazience,
b) umywalkę – w łazience,
c) miskę ustępową – w łazience,
d) zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem (wraz z szafką kuchenną),
e) czteropaleniskową kuchenkę gazową lub na inne paliwo, lub równoważną użytkowo kuchenkę elektryczną (należy zastosować kuchenkę elektryczną).
9. Wykonawca przed przystąpieniem do rozpoczęcia prac przedstawi harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót do zatwierdzenia przez Zamawiającego, według którego wykonywane będą wszystkie prace.
10. Wykonawca przygotuje kosztorys ofertowy według pozycji zgodnych z załączonymi do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przedmiarami robót wraz z tabelą elementów scalonych. Również według tych pozycji zostanie przygotowany przez Wykonawcę harmonogram rzeczowo-finansowy.
11. Wykonawca na własny koszt ogrodzi i zabezpieczy teren budowy na czas jej realizacji.
12. Wykonawca pisemnie poinformuje Zamawiającego oraz Administrację Zasobów Komunalnych w Czersku o zamierzonym terminie rozpoczęcia prac.
13. Wykonawca przed rozpoczęciem prac wykona dokumentację fotograficzną terenu, na którym będą realizowane roboty budowlane i dostarczy ją na płycie CD lub DVD do Zamawiającego.
14. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
15. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
16. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
17. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy
z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
18. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
1) wykonywanie robót rozbiórkowych,
2) wykonywanie robót ziemnych,
3) wykonanie robót ogólnobudowlanych,
4) wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych maszyn, pojazdów wykorzystywanych podczas budowy,
5) wykonywanie robót instalacyjnych elektrycznych,
6) wykonywanie robót instalacyjnych sanitarnych,
7) wykonywanie robót instalacyjnych teletechnicznych,
8) wykonanie robót dekarskich,
9) wykonywanie robót montażowych stolarki okiennej i drzwiowej,
10) wykonywanie robót wykończeniowych,
11) wykonywanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu,
12) wykonywanie robót związanych z budową ciągów pieszych,
13) wykonywanie robót związanych z budową przyłączy zewnętrznych,
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6994000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13723098,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6994000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B.B. BUDOWNICTWO Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5552040655

7.3.3) Ulica: Starego Urzędu 23

7.3.4) Miejscowość: Czersk

7.3.5) Kod pocztowy: 89-650

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6994000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.