eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brynek › BUDOWA KORYT DUNEMANNA WRAZ Z ROZBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ Szkółka Leśna "Brzeźnica" Gmina: Tworóg Powiat: Tarnogórski Obręb: Połomia Działka nr: 153/3



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA KORYT DUNEMANNA WRAZ Z ROZBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ Szkółka Leśna „Brzeźnica”
Gmina: Tworóg Powiat: Tarnogórski Obręb: Połomia Działka nr: 153/3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO BRYNEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536244

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grabowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Brynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-690

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 322857463

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brynek@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brynek.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-brynek/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA KORYT DUNEMANNA WRAZ Z ROZBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ Szkółka Leśna „Brzeźnica”
Gmina: Tworóg Powiat: Tarnogórski Obręb: Połomia Działka nr: 153/3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-708d063e-208a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025257/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa koryt Dunemanna wraz z instalacją nawadniającą i cieniownikami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305252

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPN.270.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2313601,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa koryt Dunemanna do produkcji sadzonek jednorocznych drzew leśnych wraz z automatyczną instalacją deszczującą i rozbudową infrastruktury w zakresie sieci wodociągowej i automatycznego sterowania nawadnianiem, rozbiórką i przeniesieniem wskazanych istniejących koryt do projektowanej lokalizacji, rozebranie z wywiezieniem i utylizacją starych żelbetowych koryt oraz utwardzenie dróg w obrębie projektowanych koryt.
Realizacja przedmiotowego zadania obejmuje w szczególności:
1. wykonanie projektu budowlano-wykonawczego w zakresie obejmującym specyfikę robót budowlanych w zgodności z obowiązującymi przepisami,
2. wykonania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
3. sporządzenia przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego,
4. pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją robót,
5. wykonania robót budowlanych objętych sporządzona dokumentacją projektową,
6. odtworzenia zniszczonych w czasie wykonywania robót nawierzchni dróg,
7. wykonania dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie ewentualne zmiany wynikłe w czasie wykonywania robót budowlanych w stosunku do projektu technicznego wraz z inwentaryzacją geodezyjną,
8. udzielnie gwarancji na wykonane roboty zgodnie ze złożoną ofertą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112500-0 - Usuwanie gleby

45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie tj. do dnia 03.08.2023 roku do godziny 09:00 wpłynęła jedna oferta złożona przez: Agro-Sur sp. z o.o. i wspólnicy sp. komandytowa ul.Kościuszki 231A/1, 42-582 Rogoźnik REGON 241469227 NIP 6252409938
Cena ofertowa brutto 4 033 290,18zł na przedmiot zamówienia zadeklarowano udzielenie 85 miesięcznej gwarancji.
Stosownie do art.255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 2 845 729.97zł brutto.
Cena złożonej oferty przekroczyła o 47% kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania. Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami finansowymi.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4033290,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4033290,18 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.