Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00264506/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności komunikacji publicznej na terenie gminy Głusk – Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dominów
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-276e970f-5ef5-4d6d-8e6b-2639dc9a6e591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa dostępności komunikacji publicznej na terenie gminy Głusk – Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-276e970f-5ef5-4d6d-8e6b-2639dc9a6e59
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00342176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037019/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa dostępności komunikacji publicznej na terenie gminy Głusk – Etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu: „Poprawa dostępności komunikacji publicznej na terenie gminy Głusk” realizowanego w ramach Działania 5.1 Niskoemisyjny transport miejski (typ projektu 1,2,3,4,5,6) Priorytetu V Zrównoważona mobilność miejska programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264506
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1055017,50
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Część nr 1 – Budowa chodnika w miejscowości Wólka Abramowicka ul. Kwiatów PolskichZadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu: „Poprawa dostępności komunikacji publicznej na terenie gminy Głusk” Działanie 5.1 Niskoemisyjny transport miejski (typ projektu 1,2,3,4,5,6) Priorytet V Zrównoważona mobilność miejska programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
Zakres robót dla zadania:
Przedmiotem niniejszego zamierzenia budowlanego jest budowa ciągu pieszego z kostki brukowej betonowej bezfazowej o szerokości 2,3m w m. Wólka Abramowicka, o długości około 481 mb
Początek przedmiotowego odcinka zlokalizowany jest w pikietażu 0+019,38 (przy granicy z pasem drogowym drogi wojewódzkie nr 835), zaś koniec w pikietażu 0+501,26. Na przedmiotowym odcinku istnieje oświetlenie energooszczędne ledowe. W ramach przedmiotowego zamierzenia budowlanego należy wykonać budowę chodnika z wyniesionym przejściem dla pieszych w ciągu drogi ul. Kwiatów Polskich.
− długość odcinka chodnika około 481 m ,
− powierzchnia chodnika około 690 m2 ,
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, zdjęcie warstwy humusu, wykonanie wzmocnienia podłoża, ustawienie krawężników i obrzeży, wykonanie nawierzchni chodnika, wykonanie nawierzchni zjazdów, wykonanie umocnionych poboczy, roboty związane z organizacją ruchu, roboty wykończeniowe.
4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.
- przedmiar robót budowlanych, projekt techniczne, STWiOR dla części nr 1.
5. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych szczegółowo określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ
Przedmiotowa inwestycja przyczynia się do realizacji celów środowiskowych zgodnie z zasadą DNSH, czyli „nie czyń znaczącej szkody”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 659955,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.2. Część nr 2 – Budowa ciągu pieszego z odwodnieniem w miejscowości ĆmiłówZadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu: „Poprawa dostępności komunikacji publicznej na terenie gminy Głusk” Działanie 5.1 Niskoemisyjny transport miejski (typ projektu 1,2,3,4,5,6) Priorytet V Zrównoważona mobilność miejska programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
Zakres robót dla zadania:
Przedmiotem inwestycji jest budowa ciągu pieszego z odwodnieniem w miejscowości Ćmiłów. Zakres opracowania obejmuje budowę rowu otwartego i krytego oraz budowę ciągu pieszego z kostki brukowej betonowej bezfazowej. Zaprojektowano ciąg dla pieszych szerokości 2,60 m po śladzie istniejącego ciągu o nawierzchni z gruzu betonowego. Ciąg zaczyna się od krawędzi drogi gminnej ul. Rumiankowej do granicy pasa drogi wojewódzkiej 835 tj. krawędzi istniejącego zjazdu. Długość projektowanego ciągu wynosi około 165m.
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
Roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, budowa odwodnienia, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe.
4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.
- przedmiar robót budowlanych, projekt techniczny, STWiOR dla części nr 2.
5. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych szczegółowo określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ
Przedmiotowa inwestycja przyczynia się do realizacji celów środowiskowych zgodnie z zasadą DNSH, czyli „nie czyń znaczącej szkody”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 332159,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.3 Część nr 3 – Montaż urządzeń BRDZadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu: „Poprawa dostępności komunikacji publicznej na terenie gminy Głusk” Działanie 5.1 Niskoemisyjny transport miejski (typ projektu 1,2,3,4,5,6) Priorytet V Zrównoważona mobilność miejska programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
Zakres robót dla zadania:
Przedmiotem zadania jest budowa progów zwalniających wraz z wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego:
1) Ćmiłów, droga dojazdowa, dz. nr 711, próg liniowy bitumiczny,
2) Ćmiłów, droga dojazdowa, dz. nr 720/2, próg liniowy bitumiczny,
3) Kalinówka, droga gminna 112438L (ul. Brzozowa), dz. nr 399, próg wyspowy z kostki,
4) Kalinówka, droga gminna nr 107100L (ul. Dwie Topole), dz. nr 406, próg wyspowy z kostki,
5) Abramowice Prywatne, droga gminna nr 107100L (ul. Gajowa), dz. nr 328, próg wyspowy z kostki.
6) Kalinówka droga gminna nr 128583L (ul. Sasankowa), próg wyspowy z kostki brukowej
4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.
- przedmiar robót budowlanych, projekty stałej organizacji ruchu dla części nr 3.
5. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych szczegółowo określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.
Przedmiotowa inwestycja przyczynia się do realizacji celów środowiskowych zgodnie z zasadą DNSH, czyli „nie czyń znaczącej szkody”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
4.5.5.) Wartość części: 62902,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737704,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Król Stanisław STANDROG Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120303669
7.3.3) Ulica: Orlanda 19
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-712
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRÓL STANISŁAW STANDROG PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO
jakie przetargi wygrała firma
KRÓL STANISŁAW STANDROG PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188190,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337495,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188190,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Król Stanisław STANDROG Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120303669
7.3.3) Ulica: Orlanda
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-712
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRÓL STANISŁAW STANDROG PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO
jakie przetargi wygrała firma
KRÓL STANISŁAW STANDROG PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188190,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56299,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56299,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Kozak Usługi Transportowe i Roboty Ziemne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 71319008560
7.3.3) Ulica: Wrzosowa 24
7.3.4) Miejscowość: Jacków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-007
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56299,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Padew Narodowa
- "Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z pompami ciepła, montażem paneli hybrydowych PVT oraz układem sterowania"
- Montaż magazynu energii dla istniejącej farmy fotowoltaicznej
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont toalety publicznej w Parku Kultury w Powsinie - etap I".
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
- Modernizacja obiektu sportowego PROMIEŃ Mikluszowice w msc. Mikluszowice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.