eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Mały › "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w ZSCKR w Kamieniu Małym: Eksploatacja kombajnów zbożowych, Stosowanie środków ochrony roślin"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w ZSCKR w Kamieniu Małym: Eksploatacja kombajnów zbożowych, Stosowanie środków ochrony roślin"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W KAMIENIU MAŁYM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000788353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 89

1.5.2.) Miejscowość: Kamień Mały

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-460

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957515826

1.5.8.) Numer faksu: 957515826

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsrkm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrkm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://www.e-bip.org.pl/zsckrkamienmaly/30724

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w ZSCKR w Kamieniu Małym: Eksploatacja kombajnów zbożowych, Stosowanie środków ochrony roślin"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b743879-13c8-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072942/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w ZSCKR w Kamieniu Małym: Eksploatacja kombajnów zbożowych, Stosowanie środków ochrony roślin"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

,,Modernizacja kształcenia zawodowego w ZS CKR w Kamieniu Małym” finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej przez Europejski Fundusz Społeczny

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291609/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/PZP/6/2022/U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu dla uczniów kształcących się w zawodach: technik rolnik, technik agrobiznesu w ramach projektu, pt: ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w ZS CKR w Kamieniu Małym”, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej przez Europejski Fundusz Społeczny, Oś priorytetowa 8. Nowoczesna Edukacja, działanie 8.4. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, poddziałanie 8.4.1.Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego - projekty realizowany poza formułą ZIT.
Część 1. Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych - 10 osób, 52 godziny
lekcyjne w tym min. 4 godziny/uczestnika nauka jazdy kombajnem – uczniowie są pełnoletni, posiadają prawo jazdy kategorii B lub T.
1.Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia dodatkowej działalności w gospodarstwach rolniczych w celu dywersyfikacji dochodów oraz zdobycie stosownych uprawnień i zaświadczeń.
2.Program kursu obejmuje m.in. takie zagadnienia jak:
- budowa i zasady obsługi silników,
- zespół żniwny,
- młocarnia kombajnu,
- budowa i zasada działania układu hydraulicznego,
- mechanizmy napędów,
- wyposażenie dodatkowe,
- obsługa techniczna kombajnu,
- organizacja pracy podczas zbioru zbóż kombajnami,
- przepisy p-poż. i bhp,
- wybrane zagadnienia z przepisów o ruchu kombajnów na drogach publicznych,
- nauka jazdy i pracy kombajnem.
3. Kurs odbędzie się w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym, pracownia oraz kombajn zostanie udostępniony Wykonawcy nieodpłatnie.
4. Uczestnik po zakończeniu zajęć otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu operatora kombajnu zbożowego.
5. W cenie należy uwzględnić: koszty przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, koszty badań lekarskich (jeżeli są wymagane), materiały dydaktyczne, koszty egzaminu, koszty wydania zaświadczenia, koszty paliwa do kombajnu.
6. Wykonawca przygotowuje egzemplarz materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika oraz osobno dla Zamawiającego do dokumentacji.
7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie realizacji zajęć praktycznych oraz teoretycznych (od chwili rozpoczęcia do zakończenia zajęć).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu dla uczniów kształcących się w zawodach: technik rolnik, technik agrobiznesu w ramach projektu, pt: ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w ZS CKR w Kamieniu Małym”, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej przez Europejski Fundusz Społeczny, Oś priorytetowa 8. Nowoczesna Edukacja, działanie 8.4. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, poddziałanie 8.4.1.Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego - projekty realizowany poza formułą ZIT.
Część II Kurs stosowania środków ochrony roślin, podstawowy – 10 osób, 14 godzin lekcyjnych.
1.Celem kursu jest zaopatrzenie ucznia w przydatne w praktyce wiedzę i umiejętności
w celu bezpiecznego wykonywania zadań zawodowych.
2. Program kursu obejmuje m.in. takie zagadnienia jak:
Wybrane zagadnienia w zakresie przepisów prawa;
Charakterystyka i stosowanie środków ochrony roślin;
Integrowana ochrona roślin;
Technika wykonywania zbiegów w ochronie roślin;
Zapobieganie negatywnemu wpływowi środków ochrony roślin na środowisko;
Bezpieczeństwo i higiena pracy przy stosowaniu środków ochrony roślin
3. Kurs odbędzie się w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym.
4. Pracownia zostanie udostępniona Wykonawcy nieodpłatnie.
5.Uczestnik po zakończeniu zajęć i zdaniu egzaminu otrzymuje zaświadczenie
o ukończeniu kursu .
6. W cenie należy uwzględnić: przeprowadzenie kursu, przeprowadzenie egzaminu, odzież ochronna, ubezpieczenie NNW, koszty wydania zaświadczenia.
7. Wykonawca przygotowuje egzemplarz materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika oraz osobno dla zamawiającego do dokumentacji.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów
w czasie realizacji zajęć praktycznych oraz teoretycznych (od chwili rozpoczęcia do zakończenia zajęć).
9. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia programu kursu oraz harmonogramu do akceptacji Zamawiającego przed rozpoczęciem kursu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosowanie do art. 255 pkt.3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt.3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 5000,00 brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosowanie do art. 255 pkt.3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt.3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 2500,00 brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.