Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00498074/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00546789/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
- 2024/BZP 00602915/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-19
- 2025/BZP 00006907/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-03
- 2025/BZP 00094827/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-07
- 2025/BZP 00114534/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-21
- 2025/BZP 00137353/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-07
- 2025/BZP 00151722/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-18
- 2025/BZP 00192769/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-16
- 2025/BZP 00200832/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja zespołu pałacowo parkowo-folwarcznego Stadniny Koni w Iwnie wraz z Pałacem Mielżyńskich, gmina Kostrzyn.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STADNINA KONI IWNO SP. Z O.O.
1.3.) Oddział zamawiającego: SK IWNO SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630332355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PARK MIELŻYŃSKICH 1/1
1.5.2.) Miejscowość: Iwno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618178011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwno1@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk-iwno.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-497c9324-9972-4893-8bde-e3c0e6854adb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Polska
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polska
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja zespołu pałacowo parkowo-folwarcznego Stadniny Koni w Iwnie wraz z Pałacem Mielżyńskich, gmina Kostrzyn.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-497c9324-9972-4893-8bde-e3c0e6854adb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00342050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498074
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SK/2024/01
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3190273,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Renowacja zespołu
pałacowo parkowo-folwarcznego Stadniny Koni w Iwnie wraz z Pałacem Mielżyńskich, gmina Kostrzyn”
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Remontu i Renowacji zewnętrznych ścian elewacyjnych wraz ze stolarka
okienną przy pałacu w Iwnie, gmina Kostrzyn, zgodnie z projektem architektoniczno- budowlanym z dnia 30.03.2023 roku.
Zamówienie realizowane zostanie w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - edycja druga
1) Elewacja frontowa wraz z całym pawilonem okrągłym zachodnim po lewej stronie.
a) Ochrona ściany fundamentowej.
b) Cokół
c) Elewacja pod cokołem.
d) Stolarka okienna i drzwiowa.
e) Schody i taras zewnętrzny
2) Elewacja tylna wraz z elewacjami bocznymi.
a) Ochrona ściany fundamentowej
b) Cokół.
c) Elewacja pod cokołem.
d) Stolarka okienna i drzwiowa.
e) Schody i taras zewnętrzny.
2. Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę nr 1045/24 z dnia 10.04.2024 r.
wydaną przez Starostę Poznańskiego, decyzję pozwolenia konserwatora zabytków nr 12/A/2024 z dnia 30.01.2024 r.
wydaną przez Starostę Poznańskiego.
3. Szczegółowy zakres, sposób realizacji oraz warunki wykonania przedmiotu umowy określa:
1) Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ),
2) Przedmiar robót.
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
4)umowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3369549,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7913019,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3369549,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Terlan Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822297314
7.3.3) Ulica: ul.Lutycka95
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-478
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót budowlano-montażowych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3369549,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





