eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IwnoRenowacja zespołu pałacowo parkowo-folwarcznego Stadniny Koni w Iwnie wraz z Pałacem Mielżyńskich, gmina Kostrzyn.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja zespołu pałacowo parkowo-folwarcznego Stadniny Koni w Iwnie wraz z Pałacem Mielżyńskich, gmina Kostrzyn.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STADNINA KONI IWNO SP. Z O.O.

1.3.) Oddział zamawiającego: SK IWNO SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630332355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PARK MIELŻYŃSKICH 1/1

1.5.2.) Miejscowość: Iwno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618178011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwno1@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk-iwno.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-497c9324-9972-4893-8bde-e3c0e6854adb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Polska

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Polska

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja zespołu pałacowo parkowo-folwarcznego Stadniny Koni w Iwnie wraz z Pałacem Mielżyńskich, gmina Kostrzyn.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-497c9324-9972-4893-8bde-e3c0e6854adb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00342050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498074

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SK/2024/01

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3190273,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Renowacja zespołu
pałacowo parkowo-folwarcznego Stadniny Koni w Iwnie wraz z Pałacem Mielżyńskich, gmina Kostrzyn”
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Remontu i Renowacji zewnętrznych ścian elewacyjnych wraz ze stolarka
okienną przy pałacu w Iwnie, gmina Kostrzyn, zgodnie z projektem architektoniczno- budowlanym z dnia 30.03.2023 roku.
Zamówienie realizowane zostanie w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - edycja druga
1) Elewacja frontowa wraz z całym pawilonem okrągłym zachodnim po lewej stronie.
a) Ochrona ściany fundamentowej.
b) Cokół
c) Elewacja pod cokołem.
d) Stolarka okienna i drzwiowa.
e) Schody i taras zewnętrzny
2) Elewacja tylna wraz z elewacjami bocznymi.
a) Ochrona ściany fundamentowej
b) Cokół.
c) Elewacja pod cokołem.
d) Stolarka okienna i drzwiowa.
e) Schody i taras zewnętrzny.
2. Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę nr 1045/24 z dnia 10.04.2024 r.
wydaną przez Starostę Poznańskiego, decyzję pozwolenia konserwatora zabytków nr 12/A/2024 z dnia 30.01.2024 r.
wydaną przez Starostę Poznańskiego.
3. Szczegółowy zakres, sposób realizacji oraz warunki wykonania przedmiotu umowy określa:
1) Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ),
2) Przedmiar robót.
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
4)umowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3369549,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7913019,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3369549,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Terlan Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822297314

7.3.3) Ulica: ul.Lutycka95

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-478

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót budowlano-montażowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3369549,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.