Ogłoszenie z dnia 2023-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00296900/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
zagospodarowanie odpadów ze studzienek kanalizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Mosinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301702806
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sowiniecka
1.5.2.) Miejscowość: Mosina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-050
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zukmosina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukmosina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zukpukmosina1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zagospodarowanie odpadów ze studzienek kanalizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3dfe9c4-1cfd-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342042
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296900
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUK Mosina 4-TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów ze studzienek kanalizacyjnych o kodzie 20 03 06 w maksymalnej ilości 180 Mg, zebranych w ramach prowadzenia prac związanych z czyszczeniem oraz przeglądem sieci kanalizacji. Odpad dostarczany w formie płynnej, mocno uwodnionej, beczką asenizacyjną o pojemności 4 m3.
2. Ilości odpadów stanowią wartość szacunkową (maksymalną) wyznaczoną na podstawie dotychczas zebranych danych o odpadach. Wielkości te obrazują prognozowaną ilość odpadów. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić zagospodarowanie faktycznej ilości odpadów, wytworzonych w okresie trwania przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega, iż podane dane mają charakter szacunkowy, a ich ilość do odebrania może ostatecznie ulec zmianie (zmniejszeniu) także z uwagi na sytuację na rynku odpadów, co Wykonawca przyjmuje do wiadomości i akceptuje.
4. Niezrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego, w tym przypadku przekazania odpadów w mniejszej ilości niż ilość podana powyżej, nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy, przede wszystkim do wypłaty przez Zamawiającego dodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania. Każdorazowo używając pojęcia „kod odpadu" winno się przez to rozumieć kod odpadu nadany Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów.
5. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86398,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86398,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86398,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ecotarget Jakub Łyś
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Komunalny w Śmiglu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721231639
7.3.3) Ulica: Morska 24
7.3.4) Miejscowość: Lusówko
7.3.5) Kod pocztowy: 62-080
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86398,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MOSINY
- Zakup samochodu patrolowo gaśniczego z wyposażeniem
- Modernizacja systemu wentylacji i dachu świetlicy w Czapurach
- Prace gospodarcze związane z wykorzystaniem podnośnika koszowego na terenie Wielkopolskiego Parku Narodowego (2)
- dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego wyposażonego w fabrycznie nową zabudowę do transportu kontenerów hakowych dla PUK Sp. z o.o. Mosina
- "Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną"
- Projekt ulicy Sikorskiego i ulicy Podgórnej w Rogalinku
więcej: przetargi w Mosinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu o kodzie 15 01 02 i folii pochodzących z ZUOK w Starym Lubiejewie
- "Świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie Gminy Chodów"
- Obsługa w II półroczu 2024 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni
- Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i przetworzenie, w tym unieszkodliwienie, odpadów zgromadzonych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Niciarnianej 50/52
- Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Raczycach, gm. Odolanów
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.